@ Soginet

die bmw - fahrarain hat heute geburtstag - angeblich, nach der forumsuhr - hast’ ihr scho’ gratuliert ;-?

°lp°

Sagamal, wenn’s heut Geburtstag hat, wieso machst’n dann kan Thread auf wie „Alles Gute liebes Dorli“ statt „@ Soginet“?? Weil immerhin warst ja Du der mim Bagger beim Service! :wink: Nur so zur Erinnerung: Ich hab da 2 Bruchstücke aus Eurer damaligen Konversation rausgesucht:

und

Also, ich weiß ja echt net, was ich da in dem Forum scho für an Ruf hab… Da san andere, so wie Du, ja vüüü ärga! :wink:

Aber ich geb schon zu, es war sehr lustig, was sie so von sich gegeben hat! Hab grad beim suchen den damaligen Thread nochmal gelesen! :grin: Wär also eh net schlecht, wenn sie sich widamal melden tät, aba leida hat sie sich seit Anfang November nimma eingeloggt - also werden Geburtagswünsche ins GB a net vü bringen… :cry:
Trotzdem danke für die Erinnerung! :wink:

lg
Sog i net

is scho a verqueres Wesen, oda? Gratuliert net mia, sondern erinnert di dassd mir gratulieren soast ???
Bin übrigends leider beruflich voi onghängt und hob null Zeit fürs Schreiben - oba, des haast jo net dass i net monchmoi schau wos ia so vazapfts, gelle?

Jez hob i mi hoat kuaz eischoaten messen - i vamiss de Trotscharei eh, geht oba leida grod net.
lg, D.

Wos mocht ma donn wenn wer Gebuatstog hot? Hä? Hä?

Happy Birthday!!!   

So, jez hab i meine Pflicht erfüllt! :wink:

Geh, erzähl net, daß Du da imma mitliest, wennst seit über 2 Monaten net eingeloggt warst! Oda bist so schüchtern und schaust immer ohne einloggen? Und sooo schlimm kann’s ja beruflich gar net sein, daß’d gor net zum schreiben kommst…
Aber um zum alten Thema zurückzukommen: Irgendwie passt des ja wida zu einer BMW-Fahrerin, daß sie genau zu ihrem Geburtstag schaut, ob net wer an sie denkt!
(Nah, stimmt eh net, aber ich hab das Thema ja wieder aufgreifen müssen!) :wink:

Und? Wie alt simma worden? (Das darf man Dich doch fragen, oda?)

Alles Gute nochamal & lg
Sog i net

P.S.: Hast übern Winter schon brav Zubehör für die BMW kauft? Vielleicht doch a paar Seitenköfferl? :grin:

sehr geehrter herr soginet !

grad DU brauchst ned anderen schreiben, was sie sagen sollten, wennst dabei mit ‚sagamal‘ beginnst, gell …

was dein’ oda mein’ ruf angeht, waassi zwoa ned sicher, wie der deine ist - aber der meinige woa guad gnua (oder die baggerschaufel ausreichend groß ;-}), daß I a mehl-adresse von der bmw-dorli gekriegt hab … ;-}

des macht die wünscherei wesentlich einfacher und gschneizt und kampelt muaßma dabei a ned sein. höchstens virtuell, aber da kannma besser lügen bzw a nua ned ollas sagen, net ?
wia du sigst, hat sowas aufmunternde wirkung … ;-} sfg

und wennst mi jetzt scho blamiert hast mit deim’ zwinkernden faschingsvorzugsschüler, laß dir gsagt sei:
den größten geburtstagswunsch hab immer no I !!! (momentan halt):

[align=center][color=red][center]Liebe, liebe DorisF !
Seine Heiligkeit, der °lp°, wünscht dir einen herr lichen Abend mit dem Partner Deiner Wahl (nimm mich !) und daß er auch am nächsten Morgen ein unbereuenswerter Griff gewesen sein möge !
[/align]
[align=center]Happy Ausschau, um 10 Jahre jünger, wie jung immer du heute geworden bist.
[/color][/center]
[/align]

na, Sogerl, top die ansage amoi … ;-}

alles gute auch von mir :grin:

wenni ch gemein wär würd ich ja damit kommen:

papier ist geduldig was das alter betrifft, aber die tuttln hängen ab an gewissen alter immer in die selbe richtung :grin:

ausser bei ana bmw, da stehns immer auf da seiten ausse :grin: :grin: :sunglasses:

in diesem sinne. guten griff, aber ned zu tief greifen, sonst sitzt sichs morgen schlecht :smiling_face:

Kann i net! Deinen Wünschen ist wirklich gar nix mehr hinzuzufügen, geschweige denn is da no irgendwas zu toppen!

Aber eins muss ich Dir schon noch sagen: DAS

macht mich jez schon sehr eifersüchtig! I net! :face_with_diagonal_mouth:

lg
Sog i net

aha, Frau D., hammas schon vergessen, das geburtstagstortenangebot heut’ früh ausm internet von meinereinem ?
und ? hammas uns überlegt ?
wernma den °lp° doch einmal treffen wolln, so in vierzehn tagen, 3 wochen - oder wie lang is so a termin glei no ?

typisch bmw - fahrararIn: das gute als gottgegeben hinnehmen, nichthochwohlgeborene japsntreiber links liegenlassn …
übrigens. ich hab’ an sticker für a jackn, da steht drauf:

[align=center]>>> Ich fahre Japaner, aber bezahlt<<<

möchtest den als D’raufgabe ham ??? I tät ihn dir bringen, wohin immer du wüllst, wennst wüllst … ;-}

°lp°
[/align]

:grin: :grin: :grin:

Wenn Du jez auch noch mit BMW-Witzen anfängst, machst Dich bei der Dorli sicher gleich sehr beliebt! :grin:

lg
Sog i net

die beste werbung ist immer noch die negative.

ihr tuts schleimen, und ich zieh mit einem dummen schmäh die ganze aufmerksamkeit auf mich, und eure gefühlsduselei ist vergessen :grin: :grin: :grin: :grin:

ich bin eiskalter stratege :sunglasses:

Das ham wir nur scho hinter uns gebracht beim Dorli! :wink:

lg
Sog i net

asso…ihr seits beide schon beim wachkochen ? wie langweilig…so wie sich das liest, seits es kane guadden köch :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

lg

für die lieben Wünsche! I konns brauchen, i hoff das des kommende Joa besser wird ois des letzte.

So, mein Freund, jetza wirds ernst: wos hob i gschriebn? das i „monchmoi“ ins forum schau - net oiwäu! Und siagst eh wos passiert waun i amoi wos schreib - kumman glei de frechen onsogn de ma se oifoch net gfoin lossn ko! Des kost ois Zeit, meine Herrn!
Übrigends bin i 42 klitzekleine Jährchen woan, juhuuuu, endlich is de scheiss pubertät vorbei! Leider schliast des glei nahtlos an de Midlife-crisis on, wenn i des gwust hätt …

Und de BMW hob i aufpimpt dass a Freid is - i hob jetz a Anhängerkupplung drauf mit der i an Wohnwogn ziagn konn — do passen donn a Fön und Schminkkoffer eine … und du mit deiner Reibn a fois i di unterwegs amoi pannenhilfetechnisch unterstützen muass … hehehehe

danke Olpi. du bist sooooo liab!
I hob dei mail no goa net glesn ghobt, drum hob i scho befürchtet du stinkst jetz o. Aber nein, lieb Olpo denkt an mich und gratuliert mir - vielen Dank!

Leider bin i grod heit im Kronknstond zwegn Harnwegsinfekt und eigentli geht ma de gonze Wöt am A… Woilt mi heit so richti gscheit zuakübeln … oba naaa, muass i wieda Antibiotika fressn …

He, zwegn an Termin, des wird scho no …

Servas! Danke auch dir für die Wünsche!

Ans sog i da glei - wennst über folgende Themen mit mia streitn wüst wird dich die Geballtheit meiner 42-jährigen Weisheitensammlerei verbal derart niederknüppeln das da dei Kinn bis zum Bauchnabel obehängt und nimma zum Originalzuastond zruckfindt:
BMW’s
Frauen/Emanzen/Gleichberechtigung
Philosophie
Männer/Machos - nojo, oi de hüflosen hoit …chchchch

In diesem Sinne: stöhst di da Herausforderung?

wer nicht wagt der nicht gewinnt sag ich immer. :wink:

aber so themen wie gleichberechtigung, bmws und co überlass ich der politik. da verbrenn ich mir nur die pratzen :slight_smile:

dafür bin ich bei ganz andre themen ganz schön auf zack hehe :sunglasses:

wir werdn aussefinden wo se dei zacklevel  befindet, okay?

Wie schon erwähnt komme ich zur Zeit fast nicht zum Schreiben, wird sich aber demnächst wieder ändern. Also nicht verzweifeln wennst länger nix mehr hörst von mir - Mami ist ja trotzdem online und checkt ab was abgesondert wird.
Guats Nächtle!

nana…ich wilder ned in fremden revieren…sonst krieg ich noch schläg von den 2 herren da oben :grin:

… was stellst du bloß mit deinem harnwegbereich unvernünftiges an, daß er dir infekten tut ?

und was soll I dann dada mit an termin ? aso, du maanst - danach …

also, ich mein, damit jetzt keine mißverständnisse entstehen: ich hab’ gemeint, danach, weil sonst mußt’ bei einer gemeinsamen ausfahrt ev dauernd lulu - oder ? ich kenn das ja nicht und der Soginet hüllt sich ein bisserl in schweigen - aber das war eh was anderes, was der gehabt hat; wieso waaßt des eigentlich ?

und was is’ mit dem komischn freind jetzt: kriagt der jetzt amoi bold den weida oder wia ? sonst wirds am end nia wos mid an kühlen plaisir zwischn dir und mir …

ähhmmm … 42 ? echt ? I hob do a gaunz aundares büld von dir - naja, phantasie hab’ ich ja … und ich geb zua, wenni das früa gewußt hätt, wie’s mit deim alter is bei dem outlook, hätt’ I des größere schauferl montiert… glaub’ I halt … ;-}

°lp°