Soll Freundin mit 125ccm Führerschein anfangen?

Reisegeschwindigkeit im Schritt! Das klingt nach Sextourismus :wink:

Gibts do jetzt an Schlepplift? :grin:

… Untaschied zu ana Schmettalingsprozession in volla Fohrt sehr groß? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
:smiling_face: :smiling_face:

I muaß de hinichn Fliagn nur vom Scheinwerfer klätzln, owa net vo da Heckleichtn. :wink:

Die BeDeutung liegt im Auge des Betrachters, oder ? … :wink:

 
Wie sprechta!! Latürnich hamma die Maschinen in die Gondel gekarrt. Owe gfoahrn samma daunn scho mit eana. :wink: :smiling_face:

Danke nochmal alle für die Tipps

Alteisen, das ist ein ganz liebes Angebot, aber der Rainer hat grad einen kompletten Kurs für 99EUR - da wird sie gar net lang überlegen oder vorher rumprobieren, da is nix verhaut. Wenns ihr dann in den sechs Übungsstunden zu fad ist, hats zumindest was gelernt für den großen A-Schein.

Das die Durchschnittsgeschwindigkeit irgendwie gleich ist stimmt sowieso - ich fahr im kurvigen Bergland auch net zwangsweise voll 100km/h um jede Ecke.

Was mich ein bissl verwirrt ist die von Eddie aufgeworfene Änderung - da gibts gute Infos hier:
http://www.fuerboeck.at/fuehrerschein/klasse_a1_2013.html

…was im Endeffekt a bissi so klingt als ob B-Code111 dann „A1“ wird, aber ob das automatisch geht oder mit nochmaligem Aufwand les ich da nicht raus. Denke aber nicht das selbst unsere Regierung so dumm ist retrospektiv dann Führerscheinrechte zu entfernen.

lg

freiem Auge wirst Du den Unterschied kaum ausmachen können. :eyes:

Am Ehesten ist´s an den Fransen der Jacke erkennbar. :wink:

…amoi den Schmetterling in rua, es "unreife Wixxer und dominante Pseudo-Mädels mit Hemmungen und Minderwertigkeitskomplexen. " :wink:
 
HU (der überreife und rezessive Pseudo-Feminist mit Größenwahn und Allmachtsphantasien!) :grin:
 
[color=#990000] 

[/color]

… jetzt warat grod dem Schrotti sei Tourettesyndrom bessa wurdn, jetzt faungt da Blaufliagla aun. :hushed:

A Drama! :smiling_face: :grin: :grin:

braucht da Schmetta-Karli des, bzw. steht insgeheim sogor drauf, wia er mir beim gemeinsauman Früchteteeschlürfn glaubhoft vasichat hot und außadem hot dermoi er zum Stänkan augfaungt. :rage:

Glaubst des tuat mir net weh, waunn er „unreif“ zu mir sogt? :dizzy_face:

Bistes eppa ned? :eyes:
 
HU :grin:

Oiso bitte - i bin doch - verf*~&§+*, oida Jutebeidl - eh de personifizierte Freindlich - Oas%#§§*rzn - keit. :eyes:

und wiso sagst ma des nitta ???
i bin echt enteischt,oba mitm autoreissezug kimmt ma weit ,göö
:grin: :grin:
mfg

 
Sicher, bis Feldkirch. Außerdem hob i Freunde und Bekannte im Salzburgerischen, z.b. im Pinzgau und Pongau - ollas mit da Maschin gfoahrn - jezza sogst nix, gö!!

 
solls a ‚reife Herbrenner‘ geben :grin: :grin: :grin:

du hast a maschin ???
wou
jetzt bin i baff…a echta beigga da karly,oiso miassats ja bei mir vorbeikemman sein…es beantwortet ja nit mei frage,oba vielleicht
(was ja eher unwarscheinlich ist)
kunntast dan sagen in londegg hab i a an freind :grin:
du bist ma doch a liebgewordenes trolliges kerlchen,
:wink:
lg und an scheenen tag wünsch i dir

bin eh mehr da Sodbrenner. :wink:

 
Amoi wor ma sogor in Wattens - wie haßt des dort? I glaub Swarovski-Eiskristallwelt, oder so. Von Wagrain weg nach Wattens, danach über Kufstein auf die Autobahn nach Salzburg, wieder auf der Bundesstraße nach Mondsee.
Des mit Landeck is eh geplant, musst noch Geduld haben, wirst von mir verständigt, wenns soweit is.

denk imma ,obwoll des denken ja nit meins ist :grin:,
das des a weillerl dauern werd,oba kannst ja zu ostern wegfahren,im hochsommer auf a tschapesso kemmen,
damit auf nikolaus wieda unten bist in da ebene,nit das des punschstanderl nit stootfindet :grin:
na na,spass beiseite,wannst in meina gegend bist machst a möldung,damit mal siehst was für a vollkoffer hinter dera deppaten schreiberei steht.

a griasserl und ollzeit guate fahrt wünscht da mann aus de berg