Southern 100 Motorrad Straßen Rennen Juli 2016

Da neiche 1000er ? I bin I seit Ewigkeiten is deis so!
Der Tausender Deckt daheim den Tisch das is FRAUENArbeit mehr kann ich net außer Tisch aufdecken und Racer Videos Speichern :grin:
Vielleicht no FensterPutzen und Staubsaugen! :eyes:
Na Gut no an Witz am Heimweg Burschen !! Also Warum hob is so klane Füße ???
Was kana ???
Na weil i a Girl Bin und Girls haben klane füße damit sie Näher am Herd stehen kennan :grin:

Und warum hob is so Klane Hände ?

Na was a wieder Kana ??? :rage: Burscheeeen…

Damit i besser in die Ecken Putzen kau damit i ka Schallende vo mein Lover bekomm wenn er vo da Baustelle hamkummt! :grin:

wir wissn oba eh wias auf 1000 ps so ist :grin: …do gibts ned so leicht aun Kehr Raus Besen :sunglasses: .oiso …und seit dem nehm ichs eh bloß noch mit Humor …is gscheita a so :wink:

Ist eh lustig , zu lesen wie er seine volle Hose durch absolut schlechten Humor verbergern will. Da kommt ned mal des englische Essen mit.
I kann ja nix dafür das da Michi so bled is und a Video einstellt auf dem man die nummertafel vom St.Eirabuam dalesen kann,kurz vorher mit 279 über die Bundesstraße geschlichen.
Das meine Finger aber sofort auf Download gedruckt haben, des geb ich zu, obwohl Lachtränen haben des ganze schon um einige Sekunden verzögert.
Was ich nicht versteh - große Klappe hat er ja immer deschwungen - aber jetzt hat er ned de Eier dazu um dazu zu stehen das er an riesen Scheißhaufen hinten dran hängen hat.
Is aber ned mein Bier, gottseidank - darum wird ich mich jetzt aufs Ohr legen, weil morgen ist ideales Mopedwetter, und die berg rufen zu einer gemütlichen Runde

Die Berg Rufen noch Girls deswegen san ma Morgen am Ziaga und wer schneller als 50 im Ortsgebiert fährt Zahlt a Kistn Ottakringer! :grin:
Bis Moang am Ochs seids auf da HuT ! Weil Foahn kemma net deswegen Lausch ma auf die Aundan Tische und Hängen jedem am Sackerl der net so Laungsaum is wie Wia :grin:
Mocht´s is Guad und net Zu oft meine Biker Frends :wink:

Is scho bled wenn oan de Mama s`Spüzeig wegnimmt.
Und koa ongst, da Ox ist ma vü zfad, do kimm i eh ned hin

Jetzt les is grod,- Ottakringer saufst du!! Jetzt woas i a warum du so deppat bist, des kommt ois von dem Leichenwoschwossa wos de hernehman zum Bierbraun.
Biergschmock host oiso a koan, mah bist du grauslich

Wer so a Grindigs Bier Sauft Brennt mi mit ana Hand am Rücken und am Felgenband her das is nur so schau :eyes:
Traurig das i und meine Girls nur auf da Schnapsverkostung Reinhauen und am Eisen Schwächeln!
Brost Bursch i Nipp Nomoi Von meiner Steirischen Braukunst vom Punti owa und daun denk i über mein Leben noch :sob:
Wird moi wieder fada Tog Moang mit vüle Gegner und vü geschwafel :rage:
Vielleicht Faung i doch zum Stricken au :dizzy_face:
Gn8 und Bussi an meine Medls :grin:

schleich di :grin: so a Kaas- da nexte Schwachmat der Profile nach äfft :wink:…scho langsam Lästiger ois a Sibirische Heisl Fliagn :sunglasses:

Griazi Admins :grin:…so waltet Bitte Eures Amtes …

kurze Anregung : man könnte auch den Bereich Veranstaltungen Inzwischen gleich in den Tratsch integrieren -weil dann spart man sich ECHTE Veranstaltungen überhaupt zu nennen .

Southern 100 Motorrad Rennen 2016 ist vorbei …hier die Ergebnisse

http://www.2taktforumat.com/t565f67-Southern-Motorrad-Strassen-Rennen-Juli.html#msg1680

lg.