Speedmeeting Pettenbach 2013

bleibts halt beim Parkinga …drauf gschissn :grin:und aus :wink:

…Ans -mehr brauchts eh ned :wink:

Pfiats Eich & Lg Pg

wor des achtelmeile oder viertel?
weil achtelmeile ist eh uninteressant und fürn orsch :sob:

Du bist ma Laungsam a Uninteressant und fürn Oarsch :sob: …Oiso Provozier mi ned dauand …Gaunz ofach :dizzy_face: …Muaßt ja eh ned hinfoahrn-odrr? :dizzy_face: …und wenn da wos ned passt dann schreibs aum Veranstalta oba ned mir -bzw rutsch mir aun Buggl owa .Vaschtescht :rage:

des ist jo nur mei meinung, darf wohl noch meine eigene meinung haben :cold_face: unabhängig davon obs dir passt oder net.
und des mit dem namen in der klammer auf wen es bezogen war darfst bei mir net so ernst nehmen, weil ich achte net da drauf
da ich einfach nur auf antworten drück und meine beiträge verfasse. wollt nur wissen ob achtelmeile oder viertel mehr net :wink: :sob:

find halt achtelmeile noch uninteressanter als viertelmeile vastehst? :eyes:

dann Druck halt ned Nur einfach auf Antworten , sondan Lern dem zu Antworten demsd Antworten willst :wink: , wel daun griagst a koan Anschiß -von mir wauns auf mi Bezogn is :cold_face:…i hob koa Zeit fir so aum Bleedsinn :sob: …Dei meinung host eh Jetzt gsogt …Und Guat ists …Odrr :dizzy_face:…Außadem wennsd es auf mich Beziehst is mas ned wurscht …obs Dir passt oda ned . Punkt Ende aus…Nochamoi Reiß Di ofach zsamm und loss mi Ohglant , und NOCHAMOI Beschwer Di bei Denan Die es Veranstalten .

wia hod des jetzn Üwahaupts da ogfangt …i moan Du Poltast Irgend aun Dreck do Eine …NOCH DAZU IM BEZUG AUF MICH :wink: …und des soi i mir gfoin lassn , und evtl no sogn dosd recht host ; Nur weyl Du Persönlich zu Deppat bist auf Irgendaun Bezug zu Achten ?..Na vagiss es sowas Spielts sicha ned …und wirds auch ned in Zukunft Spielen .

Adios Pg

dos Dir Kurven und Rennstrecken eh Bessa taugen is ma Scho Länger klar …habe auch Nix dagegen weils mi Nix aunzugehen hat :wink: …oba Deswegn hob i Di a need Endlos Seckiert damols mitm Schwulen Doppl Nickla -Schöni Bär -El Caunschinetta oda sowas :sunglasses:…Weyl Der Deppate Käfig Foahra is Sowiso a Voi Trottl für mi …und scho Laung Vasunkn im Nirvana da Bedeutungslosigkeit .

Schaut aber schorf aus de klane!!!

Scho org das in ana Klass mit de 500ter antreten musst!!!.

waun da weg ned so weit warad noch Pettenbach!!

Immer vursichtig foan, warad schod wennst dei Motorradl wegschmeissn tätast

Grüsse Alex

Mei momentaner Favorit is der Brutale gustl da klane is genug.
Die F3 und F4 san wunderschee, aber leiden beim foan tua i mit meina Duc scho gnua meine Händ und de Kreiz schmerzen scho sehr und auf da brutalen sitzt ma scho recht entspannt drauf. preise miasn nur a bissl obe dann werd is ma gönnan glaub i.

Griassal
Alex

Jo Alex …sowas is ma a scho paar mal passiert :worried: …von Nix kommt Nix außa Theorie und Thorerey :eyes: :grin:…Leida hält Nix Ewiglich :eyes: …Aber Trotzdem will i mir mühe gebn , Es :grin: Natirli ned weg zum Schmeißn …Trotzdem wennsd drann bist bist eben drann …auch wennsd es Moppal fahren aufgeben solltest :wink:

Macht Nix weiter gehts im Leben :wink:

Lg Pg

wennsd Die Preise bei da Klanen Brutale meinen solltest , kann i Dir ned Ganz Folgen :eyes:wo is da Der Unterschied zu am Japan -bzw Inglese Moppal gleicher Klasse ?. …i find kanen ….Zb. wos kost a Kawa Z 750 ; und a 675 a Strumpf von GB -Neu ?

Lg Pg

Jo der Preis für a Z is scho a Ansage , aber i mog kan Einheitsjapaner mehr.
Hob scho gnua davon ghopt.
Jeder hot do dein vogl, sonst hätt i ka DUC
:grin: :grin:

Dere
Alex

in meina Klass is des Alladings Ned so Ofach wia bei Euch da :wink: :sob:

Guate Achtal gibts sowiso ned :worried: …Aber es gibt Ertragbare :smiling_face: …Die da Wären Aprilia , Cagiva (Momentan ghörts sogar Gustl), und Eben Yamaha , weyls da TZR 125 ebn Vieles ausm 250 gal Spendiert hoben , des macht Die TZR eben Ziemlich erwachsen …a jo :eyes: a 2 Takta sois auch seyn :smiling_face: -weyl mitm Rest wos Angeboten wird :eyes:…Geh Vagiss es :sunglasses:

Schade um Jegliche Diskussion

Lg Pg