Sport am Montag

jetzt kennst mei frau persönlich,
hättest erraten müssen :grin:

griasserl

gestern vormittag :cry: ist der kampfkater verstorben :cry:
mit 12,5 jahren :cry:

nana, i hob erm seine weggfressen beim ersten stamminger, weil i scho so an hunga ghobt hob. i hob mi e gwundat üwa de miniportion, weil da börny hot a klane portion bestöt ghobt. dafia hot er daun mei grosse portion kriagt und mit mir teilt :grin:

für die entstandene ungemach gibts hoit jetzan a grosse portion rippal ois entschädigung :wink:

Mein Beileid zum Kampfkater.

Wegen deiner Frau:
Wenn die dich ausgehalten hat, hätte sie auch Communication Breakdown ausgehalten. :grin:

… host ma du ned 1978 aum Neisiedler See mein Steckerlfisch zaumghabert :wink: ??? Heite kaunnst de grodisiern :grin:

Bis später bei Bier und … Fisch oder … Gerippe :wink:

do teischt di, des muas scho 1976 gwesen sei - spätestens. owa waun du dir domois von an 9-jährigen gschroppen den fisch wegnemma host lossen, daun is da e recht gschehn :grin: :grin: :grin: :grin: weil du bist a poar joar älta wia i :wink:

… du worst des Gfrastsackl mit dera Aungl aum Doch beim Csarda in Rust … nau wort wenn i di heute sich :grin: :grin: :grin:

wo du recht hast,hast recht :grin:
es war halt schwierig,mitte der 70ger,im heiligen land,
de mädels was anderes ois blasmusik zu gemüte zuführen,
:grin:
obwoll…gegen´s blasen hat woll kein gestandener triroler was :grin:

griasserl

Und auf Ö3 hat es mal eine Mitternachts Sendung gegeben wo die Kennmelodie auch sehr gelungen war.
- YouTube

Und Latino Gitarre können die zwei auch recht gut.
Rodrigo y Gabriela - Diablo Rojo - Live HD - YouTube

Gruß Babenberger

nur die Tiroler.

:grin:

wo du recht hast,hast recht :grin:
es war halt schwierig,mitte der 70ger,im heiligen land,
de mädels was anderes ois blasmusik zu gemüte zuführen,
:grin:
obwoll…gegen´s blasen hat woll kein gestandener triroler was :grin:

griasserl