Sprintduell MV Agusta F3 vs. R6

Dankesehr :smiling_face:

Guat wennsd meinst , mir solls recht sein :wink:…oba auf 3 Zylinder verteilt, saind des grod amal Volle :grin: 25 ccm pro…daher stengan Die Koibnringal, a bissal mehr ausse, net woahr? :grin: :eyes: :grin:

Sinnloses Deppats Theoretisches Hubraum Geraunze,wos in da Praxis überhaupt koa Bestätigung hod :cold_face: ned mehr und a ned weniga…is mei meinung, und aus…

Lg Pg

Wurscht was andere sagen … Hubraum ist durch nichts zu ersetzen :wink:

greez da Gerry

Genau so ists :smiling_face:…daher wirkli wurscht wos Aundane sogn…Hubraum ist sehr Wohl ersetzbar

Greezn da Pilli :grin:

…hoid daun Vaeinfacht für De Suzuki Indiana :wink: :grin: :grin: :grin:

wiaso foahrt zb a 750 GSX rle ,da Pracht 1,2 a Brunnhilda um de Oahrwaschln wias es braucht?

… DU hast gefälligst MEINER MEINUNG zu sein Pille … wozua ibaweis ich dir jede Wochn an 50er ??? :grin: :grin:

… da Roman is a Tschech - die sogn DOBRE VECER klane Nochtschichtlarin :wink:

… des keat zu mein neichn Credo … :wink: Sei imma höflich - sei imma nett … :grin:

… yes Sir ! :wink:

Wozua :cold_face: :dizzy_face:…weyl Des Vül zu wenig is Du Oide Rochus Bänka Kopie :grin: :grin: :grin:

Irgendwer muaß ma jo es Nexte Achtal zahln :smiling_face: :grin:

Lg Pg

kömma oba a schnell ändan…wos is Du Träne :grin:…gemma auf an Kaffeee? :grin:

weyl danoch Reichtsda wida für 2 a hoib Joahr mitm Menschln :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

oba sicha nit in Geschlossanen Räumen :rage: waunsd sowas scho unbedingt los wärn -muaßt, Du Banausn :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… das ist wirklich nicht mein Stile … ICH bin lieber nett und zuvorkommend und mach niemanden zur Sau auch wenn er nicht so schnell sein sollte wie ich mir das vorstelle :wink: :grin:

Jo heast er is eh a Wixxer aber ich wollt mich nicht in den selben Topf setzen mit all den Verurteilern … :wink:

… na daunn :wink:

… gibts an Aufnahme Test ??? :wink:

…Sowiso :smiling_face: :grin:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9ZlBUglE6Hc

… bepissen vor lachen wenn ich den John Cleese seh … die MP san sowieso einfach Hammer … obwohlst den britischn Humor sonst knicken kannst :wink: oder das Hotel Fawlty Towers … spitze, ganz so wie der Rosenthal Hansi immer ghupft is :grin: :grin:

- YouTube

:grin:

Ja Faulty Towers is a Voi meins :grin:, vor allm Wia Er imma Den Manuel schickaniert ofach Sensationell…Großes Kino , mit wenig aufwand :wink:

Monty Python - Dead Parrot (deutsch) - YouTube

… nur hören wir das in Österreich nicht auf Englisch :wink: :grin: