Stammtisch Klagenfurt

Ich wollt mal fragen obs sowas gibt? :sunglasses:

wird von den kärtnern organiesiert

is der? und wann?

Schreib´ aum Best´n dem Optorg a PM. Der diafat do involviert sei.

Holt mi zruck, heast. Und dos druckst uns ostreinen Ariern aufe.
Schomst die nit, ha? :grin:

Oba mit de Stamminga hot da Opti weniga zum Tuan.
A PM on die „ladyinblack“ triffts genaua. Des is unsa Kasnudla-Chefin.

s rentnamandl

die den stammtisch organisieren, ich bin zwar kärntner lebe aber in wien.

Inzwisch´n san´s owa wieda z´ruck und diaft´n auf da Simmaringa-Main-Street eana Vasorgungsloga aufbaut haum. Olle poar Meta werd´n murdsmäßig große Fleischspieße brot´n und durt, wo bis vua kurz´n olle mäglich´n G´schäfta woan, dan´s jetz Obst und Gemüse aun Ihresgleich´n vateul´n. :cold_face:

[size=120]I hob a absolut reines G´wiss´n. [/size](Weul - ich benutz´ es nie. [:D] :grin: :grin:)

Owa zuageb´n muaßt, daß des effizient woar. De gaunze Zeit ka Auntwurt, owa kaum sogst N.r.d.l.v.n., möld´t se glei wer. :wink:

dos bei uns is. Kaum sogst wos in de Richtung, varuckts schon wieda a Ortstofl. :grin:

Dos mitn unbenutztn Gwissn is a praktische Einrichtung.
Mi druckt a nix dbzgl.

s rentnamandl

Wäre jemand so freundlich mit der Info rüberzukommen   :eyes: ?

Wann? Wo? Gibts Kasnudl ah?
[size=240][/size]  
:grin:

Foto von Freunden bei meinem letztn B-B-Q vor 2 Wochen … trän …

Kummt drauf on, wosd bestöllst.

Dos „Wonn“ und „Wo“ dafrogst om Bestn bei da „ladyinblack“,
oda du schaust bei de „Vaonstoltungen“ eine. Da Opti topt dos eh imma.

lg
s rentnamandl

Des is wieda typisch - anstatt einen RiesenWirbel zu machen damit viele Leute kommen und eine Gaude is …  :sunglasses:

allerdings findet der Stammtisch der Kasnudla auch mal in Villach statt, da wir uns geografisch gesehen ein bissal aufteilen.
Bin gerade am Überlegen, wann und wo es uns demnächst hinzieht, wennst willst, schreib ich dich an.

LG Claudia

wir Kasnudla brauchen uns nit zu verstecken ggggg!!

Der nächste Stamminger is eh schon in Planung und wennst dann Zeit hast, kannst ja mal vorbeischaun.
Mehr dazu dann unter Veranstaltung.
Vielleicht hast a Glück, und es gibt gerade dort ane Kasnudl für di !!!

LG Claudia

… gerne möchte ich teilnehmen :smiling_face: . Kasnudl hin oda her, i lern gern neie Leit kennan und spaßig weads wohl bestimmt ah sein :wink:.

Und jetz vasuach i des unta VanonschtoltunganInnen zu finden.
Unter welchem Titel soll ich suchen? :cold_face:

Danke LG bis dann

i werd di rechtzeitig drauf hinweisen ggggg!

Also spassig wirds bei uns imma, da kannst da sicher sein.

LG bis dahin
Claudia

Hob i nit kapiat - danke fia Info! LG

Donn derf i mi a glei amol onmöldn. Tat mi interessiern, wer in da Gegend noch so sei Unwesen treibt…und fia kasnudl bin i a imma zu hobn. I wear noch dem Termin ausschau holten und würd mi üba a Einlodung gfrein…

bis donn,
A.

i warat a sofort dabei beim kas(nudln). :sunglasses:

Na Des durt Der Nit :grin:,Es letzte moi woas in Die 30 ga Joahr,allahdings, im 16 Jh,wo Di Tirkn übat Simmaringa Hauptstroßn, Hoam grennt seint :grin: :grin: :grin:
lgpg