Stammtisch Traiskirchen-Wienersdorf 20.9.13

… ab und zu geb i ma des … dann hab ich von den Geschichten wieder eine laaaaaaange Zeit gnua :grin: :grin:
Da Werner … die Dany … ??? Ich denk schon - also früher waren sie regelmäßig dabei auch da Sidekix die Dagmar und und und … wennst amoi hinfohrn mechst moch ma sich wos aus … hob ich daunn wenigstens an ernstzunehmenden Tratschpartner aum Tisch :wink:

… s´Weibi pflegen maissn - sie kränkelt a bissi … :wink:

… kenn mi jo persönlich ned sooo guad :grin: :grin:

Wird eh Zeit dass ma wieder amoi den Ernstl vablüffn ha ??? :grin: :grin:

kau ma den no verblüffen? der hot worscheinlich scho so vü deppen gsehn, do foin mir zwa ned ins gwicht :grin: :grin: :grin:

… nette teilweise fesche Leut und a Hauffn Gaude haumma ghobt mit Herrn B&C udn Co. :wink:
Frau Poldi wieder amoi gsehgn und die liebe Frau Inge nebst Gatten, die Miss 1000ps Dagmar … i glaub mir wern wieder öfters dort aufschlogn weil die pochane Leber is a ned von schlechte Eltern :wink:

A bissl verwundert hat mich ein „„Kollege““ der spontan ham geht wenn ma sich noch „5 Johr“ wieder amoi aun sein Tisch setzt … Wiaschtl deppats :grin:

Bis zu nächsten Moi !!!

is der Kollege alleine bei Tisch gewesen und wollte nicht gestört werden, da du ja aus meiner Sicht ka Ungustl bist,
stinken tuast ah ned wos host fir an Fehler womit der Bursch ned zrechtkummt? :eyes:

… aus unserer ersten 1000ps Dolo Runde 2008. Der Trottl is oba ned nur auf mich bäs, auch auf a Mäderl des bis heite ned was warum :grin:
Wurscht - er hod an schlimman Föhla gmocht und die Mitwirkenden haum eam beim Essn des Gstöll poutzt und des hod a bis heite ned vagessn :wink: vagiss es der is ned wert da ma nochdenkt.

Jo des nächste Moi kummst mit uns … is a Gaude gwesn.