Stiefel unter Hose

i hab des jetz scho öfter gseng am Ring und der Rollo Resch macht des anscheinend a so und i find des gscheit doof, nebnbei is des glaub i a ned so gscheit.

Die Stiefel unter die Hose zstecken bei der Lederkombi…

Und depad ausschaun tut des auch noch, weil i mein der Robocop macht des aaa ned.

I hab als 3jähriger scho mei Hosn in die Sockn gsteckt! This wäre the right way!

Und die Lederkombis san am Unterteil a ned so baut das der Reissverschluss irgendwie gschützt wär beim Sturz, des reisst ja sofort auf.
Da is ka Lasche oder sonstwas!

[image]http://www.racing4fun.at/uploads/RTEmagicC_resch.jpg.jpg[/image]

Wos soi i sog´n dazua - da Supaman trogt sogor de Untaflack iwa da Hos´n. :cold_face:

(Sinn mocht´s owa, so wia Du sogst, sicha ned sehr vül, owa vielleicht find´ns des owacooooooool.)

das is a skaterlederkombi . oder doch a glockenhoserl im abba-look :wink:

aber wenns mi da auflegt da is bei der Hosn unten so a elastischer TEil,
wenn i da nur kurz mim Feuerzeug hingeh löst sich der auf.

Folglich sitzt dann der Knieschützer und alles einfach nicht mehr am Knie.

Und des warat Dei Mattn dazua (mit Rotzbremsn!)

… -wie hinlänglich bekannt sein dürfte - kein Ringfahrer!
 
Aber auf der Strasse ist die „Hose über den Stiefeln Anordnung“ keine soooo schlechte Idee.
 
Bin in den letzten 10 Jahren auch immer mit der Hose in den Stiefeln unterwegs gewesen, und bei Regen findet dann das Wasser mit Sicherheit dem Weg in die Stiefel! :rage:
 
Bei „Hose über Stiefeln Anordnung“ ist das (seit Heuer) nicht mehr der Fall! :grin:
 
So isses!
 
Und nein: Die Unterflack trage ich nicht auch über der Montur! :wink:

a Frisur hätt i mir nedamal als Embrio einreden lassn

du offensichtlich zu langsam, wenn du schneller wärst dann würds passen…

Nebenbei zieht ma bei Regen a Regengewand an, das wird dann eh drübergestülpt

…dann? Sowas?

Flutschen,

Du ziehst dir am besten da Plastiksackel übern Schädel sonst könntest
eines tages a Anzeige erben wegen Erregung öffentlichen Ärgernisses :grin: :grin:

Trost und Rat durch Dr. Pezi Nordbahn auf 1000 PS

[ol][]Häng i an meinem Führerschein, Geld, Leben, Gesundheit, Moped, … :eyes:
[
]Wie schnell muss man fahren? 800km/h damit das Regenwasser beim auftreffen aufs Hoserl verdampft?[sm=rolleyes.gif]
[]Fahr ich nicht immer mit dem Ganzkörperpräservativ im Gepäck herum. :sob:
[
]Merkst Du des nur ned, dass Deine Stiefel (innen) feucht werden, weil du da amtierende Mr Fußschweiss bist? :wink:
[]Red ma in 15 Jahren wieder, wennst so lang Moped fahrst wie die anderen Erwachsenen! :grin:
[
]Überhaupt: Du RRRRRRRRRRRRRotzpippn! :sunglasses:[/ol]

…Helm!
 
Net Drüber! :grin:
 
Übrigens: Alles Gute zum B-Day Dr. Petz!

[ol][]San meine Mopedbock so eng, dass i damit sicherli net spazieren geh.
[
]und wie am Foto erkennbar, sand beim gehen (unter anderem) meine Fias unter Doch! :wink: :grin:[/ol]

…Schuachgress 47 schaun de Bock aus wia die Häuptl von de „Leningradcowboys“ oder Opanke!

Do hupft owa jetz ana vo de Village-People in Kras, weul eam wos föhlt. :grin: :grin: :grin:

Manst de Gehhülfe, de´st vua Dir herschiabst? :eyes:

…so gonz!
 
Unser Werkstettnmaster hot unter anderem immer gsagt: A guats Werkzeig ghert unter Doch! :wink:
 
Die Bratpfanne glaub i, was wovon i red! :eyes: :grin: :wink:

Sollte ich so ein hohes Alter überhaupt erreichen dann werd i a lebende Legende, wenn ned dann a hiniche.

i bin ka Rotzpippen, i geh scho am 30er zua! bitte

a Lausbua mit Haus Hof 2 Hund aner Frau der was Vermieter is, Auto, Rennmotorrad, und der selbstständig arbeitet…

Was nimmstn du eigentlich für Drogen?

Du bist selber a Lausbua, i steck dir glei deine großen Fiaß in Oasch.

pensionist, du Leiche, du Greis…

du klaner Oldie du hinicher