Strafzettel gerechtfertig?

siehe Skizze. Ist eine Kreuzung bei uns. Der vordere Käfig hat an Wisch kriagt. Der hintere ned. Bis zum Ende vom hinteren Auto sans 5 m. is a Einbahn.

Wohrscheinlich is sei Skizzn a bissi ungenau, sowos is durt gstaundn: :eyes:

1.) Wos mechast wissn? Obs unfair is wäu da hintare a in de 5m gstaundn sei soi?
2.) Wos worn des fia Autos, daß bis zum End vum zweitn nur 5m san? Ohgschnittane Smart?
3.) Fia wos woa der Zettl? Wegn an ohgrenntn Pickal?

Frogn iba Frogn … :cold_face:

Wurscht … ihr seids a bissi Reitwagerl geschädigt gell ?

Der Stafzettel ist in Ordnung.

Halteverbot im Kreuzungsbereich gilt auch in Einbahnstrassen - nachzulesen in der StVO
welches bezeichnest du als vorderes und welches als hinteres Fahrzeug ?

…is zum Zeitpunkt wo das Kontrollorgan seine Runde drehte, der Hintere noch nicht dort gestanden???

Wäre eine Möglichkeit, oder?!

merk da 16:12 Auffahrt S36 für Dein Einspruch :wink:

Dich hat ein Grüner aufgschrieben in Bruck im 100er auf der Auffahrt.

Nachdem wir aber beinand waren und auf meinem Tacho 105 gstanden sind, hast 4 Zeugen, das er schlecht gschätzt hat, auch wenns laut war :wink:

JA, leider.

StvO
§ 24. Halte- und Parkverbote.
(1) Das Halten und das Parken ist verboten:

d)

unbeschadet der Regelung des § 23 Abs. 3a im Bereich von weniger als 5 m vom nächsten Schnittpunkt einander kreuzender Fahrbahnränder,

Der Schnittpunkt ergibt sich aus der gedachten Verlängerung der Fahrbahnränder, wo sie sich treffen. In diesem Fall genau am Eck. Daher keine 5 m vom Kreuzungsschnittpunkt entfernt. Leider

mfg
wogi

Danke für die sinnvollen Antworten… An alle andern_

KSSCHHHHH!

:grin:

Na, der steht fast immer dort…

Aber mit die 5 Meter komm i ned ganz hin, des stimmt…

Egal. :smiling_face:

Kriegt der petzende Nachbar mal eine Überraschung aufm Balkon.

1. Hat si erledigt, san mehr…
  2. Siehe 1)
  3. DES is die große Frage. :grin:

DAAAANKEEE!!!

Des is doch a woarme Bagasch!!!

Owa host recht, do würd ich wenn wos kummt einsprechn tun!!! :rage: :rage: :rage:
Pffff… wegen 5 km/h… UND so füh i was derf a jo nimma Schätzn?!
Und fois a ma „Nochgschossn“ hod… bis der so weit woar, woar i wirklich schon laungsaum!!!

Außadem… wia schnööö glaubt der wohl san mir beim strömenden Regen do auffe kumman…

… 105 auf der Uhr ghobt … Radar wor kans dabei und a sunst nix.

Hab ich mich doch nicht verschaut … ich hab dir gesagt der Pfostn schrieb dich auf … und nachdem ich hinter dir war wird eam des a ned wurscht gwesn sein … aber schätzen kaun er wia vü Zänd ma zusaummen haum.

Wos mochst denn du schon auf um de Zeit ??? I schlof no … :wink:

:grin: :grin: :grin:

WÜD SAU !!!

…wast ehhh… des Opapatschi-Syndrom… :grin:

Auf’d Nocht glei miad, weu i mi fünf Kreiza bewegt hob…
Daher in da Fruah früh munta… :eyes: :eyes: :eyes:

I glaub i soit ob und zu wos saufn… do soid ma jo guuuuuuat schlofn kennan! :wink:

do san ma daunn schon so um de 160’ig  g’foahrn!!! :grin: :grin: :grin:

Owa de 140’ig auf dem Bodenmarkierungspfeu in da Kurvn, hobn ma a g’reicht!! :eyes:

… drum merke er sich … die Glaskugerln in da Bodenforb san ned sehr produktiv beim Regenfohrn … 

Des is wie a Perser auf Fliesen und des ohne Rutschgummi … do hauts am a leicht auf die Papm.

So So … 160 sagst du … a wurscht, wer Gas gibt muas a eizoin, Punkt aus.
Und nach unserer heurigen Kilometer Leistung, war ja schliesslich schon die zweite Ausfahrt sollt man sich das leisten können.

Wir könnten aber a Skizze anfertigen und alle fragen ob des okay geht …

Bei de Kiwaristi, ned!!!

Schpäda daunn, wia ma vasucht hobn in Hogel davauhzfoahrn!!!

… Vurteu … der is zwischen de Hoglkerndln durchgrauscht  :grin: :grin:

binehschoruhig

Schau da de Zeichnungan au Sackerl … des san beides Havarien !!! Des san nun amoi kirza !
Recht om neman Penny hod ana higschpiem und auns Einbauhnschüdl is a ana augfohrn. A Fraungegend Sackerl ??? :wink: