Suche Begleitung für Motorradausflüge

wegn dem hassts zwoa nit so, oba der vergleich stimmt.
jetz wostas sogst… JEDESMOI wenn duatn gstaundn, graucht und trotscht wird, kumt a so a kapplstända und sekkiert de unschuidign leit. :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

sehr merkwürdig

greeeeeez, ich

… I DERF DES … :wink:

greeeeeez, ich

das muss ich wehemeht dementieren!
die dreckskurvn is die anzige wo ICH noch ned draussnglegn bin :smiling_face:

greeeeeeeez, ich

waunn den Mayaburm des zu fad is kaunn er jo solaung mir essn am Parkplatz a bissal üben, außerdem beim hamfohrn haum a Zeit weu mir san jo ned auf da Flucht


UND?? :eyes:

Lg Pg

daun a BOARISCHA :wink: :cold_face:…Du Obaestreichische Laundpommarantzn !

NEEEEIIINNNN!!!

…tuast scho wieder odare Leit vaorschn ??? I hob da 1000 Moi gsogt dass ma des ned tuad :grin: :grin: :grin:

… servus , wie gehts da denn ??? :wink: :grin:

UND ??? Wie is mei Eindruck oder manst i bin eidruckt oder hod ma wer wos aufs EI druckt ? I kenn mi iwahaupt ned aus :wink:

… de Bauernbuama san siachst eh … SILLI und PILLI … eppa gabats an WILLI a no ?? :grin: :grin:

MERHABA … :cold_face: :wink:

… und die Dreckskurfn hasst überhaupt nur Dreckskurfn weu DU DURT olle herbirnst :grin: :grin:

… du kannst dich ja gerne Mal „unserer“ Partie anschließen - wir fahren gemütlich und sehr überlegt meist ins NÖische Voralpengebiet nur die Kilometerleistung musst a bissi raufsetzen weil so eine gemütliche Runde macht in etwa 4-500 Tageskilometer. Ansonsten muss ich den Kollegen Silli und Pilli recht geben. Es ist wirklich sehr unhöflich in ein Wirtshaus zu gehen sich zu 10 Männern zu setzen die man noch nicht kennt und gleich mal drauf los quatschen. In manchen Gegenden Österreichs würde man dich bitten zu verschwinden. Grüßt man hingegen nett und stellt sich kurz vor ist das Eche gleich viel angenehmer und man wird herzlich aufgenommen.

LG und viel Spass hier … :wink:

… DAS ist die falsche Reaktion - sein eigenes Fehlverhalten anderen Kollegen anzuhängen :wink: Es ist absolut nicht „kindisch“ daran wenn man von einem offensichtlich erwachsenen mündigen Staatsbürger „erwartet“ sich ein wenig vorzustellen wobei man dabei nicht übertreiben muss. Es reicht allemal mitzuteilen WOHER man kommt WIE man mit Vornamen heißt (ich denke das unterliegt nicht dem Datenschutz) und ein wenig zur Person erzählt. Niemand braucht deine Blutgruppe oder deinen Kontostand (ausser viellleicht der Maya Peda).
Dann kommen hier im Normalfall wirklich durchaus positive Antworten auf dich zu.

Ich bin nicht „enttäuscht“ weil ich nichts „erwarte“ …

Nassisim ihm sen :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Türkisch schalischma oda wos ? :sunglasses:

Lg Pg

so :eyes: :grin:…Jo des kenntat lei seyn :smiling_face: …und nach dema scho im Alzi Delirium is :grin:hoda glei Standesgemäß es Nötige #H# vagessn Göll :grin: :grin:

schlimm-schlimm!! :grin:

Lg Pg

… irgendwer hoid ma vaklickat dass da Mensch nur amoi lebt … in dein Foi is des natirlich a Bledsinn :wink:
Und kana von uns is auf irgendana Flucht UND mir kennan uns des Mittogessn leistn ohne immer irgendwöche fremdn Menschn auschnorrn zu miassn … drum nemman mir des a bissi gmiadlicha wie du und weu du no jung und dumm bist :wink: logischaweise … oiso bring di du weidahin amoi im Johr um … mir essn liaba a Schnitzlu mit Erdapfesolot :smiling_face:

Oba sunst - host recht :grin:

… I MAN BEIDES :wink: der braucht beide extrem oft … an Gödgeba und den rodn Soft :wink:

… du wast i bin a globiga Trottl :wink: