I man in peda und in gerry
lieba gerri…
was krig i? a weib? imma her damit ![]()
und da rudi scheint des forum no ned lang gnua zu lesn, dann wissat er dass do sehr vü neman thema gschreibt wiad
![]()
also loss di ned vom tippsln abhaltn ![]()
greeeeeez, ich
… ganz super cool
, des moch ma!!!
Jo, weißt eh, wenn i mal an Hunga hab
… nur da müss ma uns a Taxi nehmen, weil wenn i dann mal gscheit einschneid, kann i mi nimma rührn
!
Also meinst i soll erm sagen, dass er mi anrufen soll, wenn er von eich zaus kummt? Wei dann setz i mi ins Auto u kumm zu eich
![]()
Lg
unser Hammy kommt näxtes moi mit mir … wenn i dera a Brotwiaschtl peck legt da de ane auf dass die höfte a gnua warad … oiso …WELCHE WEIBER WAREN NOCH ANWESEND ??? red oda du kriagst ane …
…, dann darf i do glei mit u ned erst wenn du zaus bist
! Is ma eh liaba, weißt eh, bei neiche Leit bin i imma soooooo schüchtern
!
aso?
also mind 2 davo solltest scho kennan. zumindest gsehn hom^^
greeeeeeez, ich
suche auch österr. in wien,koane Werna…
was kömma machen ??? Zusammen fahren oder zusammen einen fahren lassen ???
I steh net so auf Überraschungen und in meinem Alter sollte man das auch besser unterlassen.
Darum pflege ich mit meiner ruhigen braven und anständigen Partie auszufahren … is bessa … de kennan mi …
und i se …
da Gerry
Werbespruch nicht ???
Sie sind jung - dumm - und … sie brauchen eine Brille
Den hams dem Mayer Buam geschrieben …
weil a STOP Taferl den wüdn Hund net bremsen kann …
da Gerry
a reiner Männer Stamminger aber ich denke wir könnens riskieren …
Kannst du furzen auf Anhieb ???
Rülpsen ???
Deppat daherreden und keine Ahnung haben ???
Das üm ma und dann kommst mit … Probe aufs Ex Ämpl …
das krieg ma hin …
Bussal Fesche
da Gerry ![]()
Spotzl wenn i zspät ins Oitasheim kumm san die Tiadln zua und i muss wieder den Wärter mit ena Monscherie bestechen … des is zu teia auf die dauer …
wer is denn kommen ??? aso i bin a Depp … die Missis 1000ps herself wor jo a do mitn Kickstarter …
und no wer ??? neugierig bin !!!
da Gerry ![]()
i sog da wos … i nimm di mit zum Mayer sein Heirigen Stamminger und dann fress ma bis die Hittn nix mehr hergibt … des wird a hetz und wie du hawarn kannst weiss ich ja vom running ![]()
da Gerry
unser Hammy kommt näxtes moi mit mir … wenn i dera a Brotwiaschtl peck legt da de ane auf dass die höfte a gnua warad … oiso …WELCHE WEIBER WAREN NOCH ANWESEND ??? red oda du kriagst ane …
Und ausserdem miass ma jetzt aufhearn … der 78er Rudl is scho nervös weil er unser schreiberei net packen tuat … oder er vastehts afoch net … eigentlich wurscht … so oder so, er is jo net da anzige der uns net pockt … wie man weiss aus der Vergangenheit.
![]()
schenen Obnd und guade N8
da Gerry