Suche Winter - Einstellplatz

wo a recht hot hot a recht.
griasserl

… i hob ma gestern meine Kontoauszüge ghoid … die Kortn is jetzt im Automatn weu mitgnumma hob is nimma.
Wir haben jetzt einen Einigung - mei Frau gibt ma jetzt imma an 50er in Gödtascherl und an Zettl mit meiner Adress … oid werma Börny :sunglasses:

Jo des kenn i a :smiling_face: :smiling_face:…Und Murgn Ruafta Bestimmt aun da Freindliche von da Banca Natzionale :sunglasses: …und sogt ,Du soist Dringen amol vurbeikemman :smiling_face: …weyls do epps Wichtiges zu Beredn gabat :wink: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

hoast auch …Du auch ? :eyes: :grin:…Heiligs Blechle -Häddschd desch halt glei gsogt daun häd i mir des Gaunze Gezeta daspoart :dizzy_face: …Na komm Dua Babble :sunglasses: waun bischdn nochad na Gwandad zu de Helvetia -Ha? :eyes: :grin: :grin:

Ade vom Pg :smiling_face: :grin:

… und die Hotline angerufen. Nix passiert aber weißt wie deppat wennst mit 5 Euro dostehst und dei Kortn is irgendwo in Vienna in an Automatn ? :wink:

Jetzt schnoll i erscht WOS do eigentlich passiert ist… :cold_face:

Uiuiuiiii Gertschi… des klingt WIRKLICH schlimm… ka Harly…du springst sofuart zum Rolator… :hushed:

sei froh das d die Weiberl host sunst miassast boid ins Heim :grin: :grin: :wink: :smiling_face:

… Freunde zu haben :grin: :grin: :grin:

is a Unangenehme Gschicht :worried:.

Normal müsstest Die Koartn dann Morgen in Der Filiale wosd Beheben wolltest abholen können . Die Automaten ziehen Glücklicherweise Relativ Schnell Die Karte ein, Selbst wenn Wer Anderst schneller ist , hoda ned Die PIN Nummero , so dassa ned wirklich wos damit anfangen kann. Trotzdem ned schön zu wissen das es dann Wen gabat Der an Namen und a no den Kontostand weis :cold_face:…Egal ob Plus oda Minus am Konto :sunglasses: :grin:

Lg Pg

…waunn du soichane Sochn mochst… i man, waunn mir des passiert… ehh kloar, warum a ned… bin jo a Iiiiii!!!

Owa DU, DIR… i bin zutiefst erschüttert und du glaubst i bin ned dei Freind… :hushed: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ehrlich Gertschi, i moch ma Suargn um di… muaß glei amoi mit da Blondn berotschlogn wia ma des mochn, das ma die ned valiern waunn’sd des näxte moi de Dicke aus da Garasch hoin soist… do kummst daunn woahrscheinlich mit da bladen Nochbarin, von da 20’ga Stiagn, host as bei de Uarwaschln und wunderst die warum de so hysterisch klingt wo doch a BOS aung’hängt is…

… und daunkbor :wink:

… a Hoiz brauchst zum Hatzn ??? Wie kummst drauf dass I A HOIZ HAUM KENNT ??? :rage: :sob: :wink:

Hi, suche noch immer einen Einstellplatz für meine FZ-6. Weiss wer was :-))))

:wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

MEINE steht scho drinn, Plane drüber.
Winterschlaaaaaf!

eh dann stell doch mal paar Bilder hier rein …und zeig wie Die das Ganze Jahr fahren …Des schmückst dann noch mit Genaueren Daten , Deiner Eigenen Persönlichkeit aus …Gaunz einfach oder :eyes: :grin: :grin:

… in unserer Garage wäre noch Platzt ABER nur für SUZUKI´s … alles andere muss den Winter über auf der Strasse bleiben :grin: :wink:

Was willst denn bezahlen dafür und woher bist du ???

Ist zwar ned in Wien aber vom 22zigsten ah ned so weit.
Frag halt mal.
[ ]

Gruß Babenberger

Danke für die Info. Werd mich mal schlau machen. :+1:

Amerikaner, ist das deine Anzeige, die Garage in Gross-Engersdorf ?
MfG