Tausche VW Golf 4 GTI V5 gegen ein motorrad

… a Zapp :wink:

… 4 an Work-o-holic wie mi … :wink: normal bin i scho des erschte moi miad.

Die Sch… Gripp hod mich a bissi ausser Gfecht gesetzt :eyes:

Ich muss deine Beiträge meiden Sackerl … ich lache momentan wie ein Kettenraucher der schwerer Akloholiker is … das tut weh im Hals :grin:

:grin: :grin:

… LEDL … richtig. Nur in unserer Munde sagte man dazu Jeherlka Bankl weil eben dort vertrieben. Da gab jahrelang noch einen Plastikbombererzeuger in Achau … hieß der Tomaszovic ? Er war rechter Hand wenn ma Richtung Jet Set nach Rannerdorf gefahren ist …

… unsere Partie hatte ja mehrmals das Vergnügen diese Gegend zu "er"fahren :wink: obgleich Grimsel oder Susten und auch Furka für uns noch viel geiler waren … bis dato unerreicht :smiling_face:

… Cortina :wink:

Du Rochsu sag mal - hast du uns die Belper Knolle absichtlich vorenthalten ??? :wink:

… gefällt mir auch sehr gut. Nur das Stück auf Südtiroler Seite mit der Ampelregelung is nicht so meins mag aber daran liegen dass wir das bei stömenden Regen gefahren sind :wink:

und wos hod Der Russ jetzn mit da strof bei De Helvetia zum duarn? :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… mehr oder weniger bnur deppat im Wohnzimma ummadumlieg und auf reiner Vertreiberei Fernsehgn tua hob i gestern an Bericht gsehgn über die Belper Knolle :grin: alla des Wurt is a Haumma oba nau jo … Schweizer hoid ned ? :grin:

http://www.belperknolle.ch/rezepte/

Im Übrigen hab ich Unwissender weil Sehrwenigindieferneseher einen Sender entdeckt der sogar was für mich sendet - Servus.tv :wink: taugt ma oder GEFÄLLT MIR wie des heite jo überoi haßt :wink:

… fremdländischn Worte … wenn mei Frau sogt „wo is denn mei Spotzl“ … is des eigentlich a a Diminuitiv ???

… wieder sei Papm ned hoidn kenna ??? :grin: :wink:

… 4 Seitn du unterwegs bist … do siacht ma scho amoi die Superpillen … :grin:

I man iwalag amoi … i hob an Goif und a Gixxn und neiadings a Frau Bandit … wos mochat i mid an grässan Zumpfal ?? Waunn i an 5er Baiern und a Fireblade fohrn tät … daunn jo oba so, des glaubt am jo eh kana :wink:

woast eh :grin: a Jeda Mittelklassischa Buiseness Manni hod Heitzutog Irgend a Nebn Hackn Nit :eyes:…Rabotti , Rabotti sunst kumst zu Nix :grin:

Lg Pg

Bitte wo sois a Hängan :eyes: …is jo eh es Gaunze Blaade Sackal himself im weg -Nit?

i was eh Böses, Böses Pilli Getier :grin:…Nun Gut weyl heite Dienstag is wüll i ned so garch zu Dir seyn-daher:In meiner psycho-physischen Konstitution manifestiert sich eine absolute Dominanz positiver Effekte auf eine labile existente Individualität deiner Person.

Sodale-Jetzn host wos zum Denga damitsta ned fad werd und Gnua Fremde Wörta saind a dabei :eyes:…hoff i amol :grin: :grin: :grin:

Adios Amico :grin:

Lg Pg

… hiaz foid ma der gscherde Steira a no in Buckl … :wink:

Mille Grazie sehr Esthetico :grin: :sob:…und kanns schlimmer kommen??? :eyes:
:
:
:

Und ja es kam Schlimma

Tausche VW Golf 4 GTI V5 gegen ein motorrad