Textilbekleidung imprägnieren?

…und probier mit mir üwa nogllack und barfüm z’diskutiern! i hob drei techta und zwa buam, des reicht für olle zeitn!!! und a allagie hob i ah… :cold_face: :rage:
 
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Mogst drüber red’n??? :grin: :grin: :grin:

die kids san scho olle auszogn… mir hom’s bod wieda fir uns alanich! :grin: :grin: :grin:

… bis da die enkaln vurbei bringen und leider vergessn dass as am obnd wieda huin wuidn :sunglasses:

bessa ned, wal i ghör schu zu de „fost zvü“ :cry:

Nogellackdiskussion muas a ned sein, do gibts in dem Summa eh nur a Forb für mi :grin: die gleiche Forb wie mei Auto :grin: und hoffentlich daun a mei Mopperl :grin: (muas dann wui leida passend lackiert werdn oba wurscht :wink: )

 
seit i ihra erklärt hob, wia i den kindawogn von da klanen aun mei moped aunhängan tat, bringt sie die klane nur mehr, waunn i unta aufsicht bin und a net z’laung, wal ma was jo net, ob mei vahoitn net auf mei frau obgfärbt hot… immahin nemman wir jo a 'n hund zum mopedfohrn mit… :grin: :grin: :grin:

Na deeeees will i jetzt aba wissen!!! Wöööööche Forb is des???

mei Froschal verliebtbin

[image]https://lh5.googleusercontent.com/-FNQ1Yf0WMvE/T84xxK76kzI/AAAAAAAAFcE/zTlOmCPgLOw/s400/Foto.JPG[/image]

Jössas :grin:

Und da das Mopped Ton in Ton dazu? :wink:

Willst damit sogn dass dir de Forb ned gfoid?? :eyes:

Gfoin würd ma des scho. Des is mei absolute Lieblingsforb :smiling_face:

…mei Foarb is ned…

Aber immerhin ned pink :grin:

Wobei ich heute eine Transalp in Mintgrün gesehen hab, die sieht eigentlich ganz schick aus…

Hehe, i bin do ka Püppi zu dem pink passt :sunglasses: :wink:

Naaa, mintgrün geht gor ned. Es muas scho des richtige grün sein, sunst is des nix. Mir gfoid a des giftige grün des die oidn Kawas hobn ned, die neichn hobn zum Teil a schöns grün …

…mir wär ja Orange am liebsten (wie mein Quad), da sagt dann zwar wieder jeder, dass ich ausschau wie von der MA48, aber das bin ich ja gewöhnt (deshalb ist mein Quad auch die „Mistbiene“, weil ein Kumpel mal gewitzelt hat, dass man da ja ein Küberl und Schaufel und Besen hinten draufgeben könnte :grin:).

Oder ein dunkles Weinrot.

Aber es wird so sein wie beim Pferdekauf: die Farb is Wurscht, Hauptsache, der Rest stimmt. Und während man einen Gaul schlecht umlackieren kann, wär das ja bei einem Möppi noch das geringste Problem…

Sag mal, ich hab Dir vor ein paar Tagen eine PN geschrieben, ist die ins Nirvana gegangen?

Genau so issas, die Forb is ma beim Kauf erstmoi wurscht (passn muas und zrecht kumma muas i damit), i hob eh an fähigen Lackiera in da Family der des dann richtn wird wenns wirklich sei soll :grin:

Du host ma am 01.06. um 15:17 Uhr gschriebn und i hob um 15:39 Uhr geantwortet. Is de ned ankommen? I siech zwar wann i di PN gschickt hob, oba natürli ned ob du sie glesn host …
Host in deim Posteingang gschaut ob sie drin is? Sunst schick is nomoi.

…jetzt hab ich den Posteingang gefunden :grin: Ungewohnte Forensoftware und gut versteckt :wink:

Na, des versteh i komplett, wenns regnat, geh i a nie ins Wossa, wal do wird ma immer so noss…

Dann mochst wos foisch :wink:
I werd beim Tauchn ned noss bzw. fost ned nurs Kopfal und die Patschhandal werdn noss :sunglasses:
Wir waradn oba zum Höhlntauchn durt gwesn, und wals so gregnt hot wor die Strömung in maunche Höhln so stork dassd gor ned eini kumma bist oda sunst wor die Sicht so schlecht drin dass ma daham in an Fischteich mehr siecht :sob: und der Zustand is a noch Regenend no a poar Tog a so, oba do wärs Wetta zum Moppedforn suppa gwen, nur de hob ma ned mitghobt. Jetzt moch i oba mein A-Schein und beim nächsten moi kumman de zwa Moppals auf an Anhänger anfoch mit, den gaunzen Tog wird ohnehin ned taucht a wenns Wetter passt und dann wird eben durch die Gegend gfohrn :grin:

gehst im tauchagwandl moped fohrn! adunn host, wenn’s passt, des gwandl für jede gelegnheit dabei! und waunns regnt, mochts a nix, is jo eh’s tauchagwandl!!! :grin: :grin: :grin:

…und dann geht ma mit’n Möppi im Attersee tauchen :grin:

Genau aaaamoi pro Möppi :wink:

hätt i jetzt net denkt, owa woher sui i des a wissn ois ausgsprochana laundbefohra… :hushed:

…hob i a UW-Mopped :grin:
Aber Attersee hört sie guad an :grin: