Tipps gegen Rückenschmerzen beim Motorradfahren

da bierbaum in bodn hot aungeblich an experten fia die synchronisierung va de boxamurln und daun soi des wesentlich bessa sei. guat megli owa a boxa is trotzdem ned meins.

hob heit a obnteia ghobt mit der reim, i sogs da. drei moi waschl noss ogrengt (a woiknbruch is a schas dagegen), davo zwa moi mit hagel und amoi mit strossnsperre in guatnsta wegn üwaschwemmta bruckn. hom daun zu dritt a stund wortn miassn bis die feiawea des wossa wegbrocht hot. des is innahoib von a poar minuten an dreiviertel meta tiaf gwesn. asphalt gibts durt auf da hoim foabaun ned, wei baustö. umdrahn und üwas höntoi … na danke, söwe schas in grün laut feiawea

jo, mauchmoi scho :grin: :grin: :grin:

ist aber gerne beim Dr. fast wie meine Yamse, zum Glück habe ich mehrere immer auf Achse: Gewitter gibt es auch hier sogar mit Hagel, so a schena suma!

:sweat_smile::blush:…ich war immerhin 32 Jahre unterwegs mal mehr mal weniger…Regen, Stürme, Hagel, schwere Gewitter oder mal 35°…des ghert alles dazu…ich brauch des momentan nicht mehr​:wink:und wenn i les wos 4 Voitrottln auf „meinen“ Hausstrecken unterwegs san bin i froh de Idioten ned zu treffn.
Auch ein Tag ohne Motorrad ist ein schöner Tag​:wink::laughing:

nur verschleißteile tauschen. bremsen (scheiben und beläge), kardanöl (alle 2 jahre muss das sein), ein lamperl, etc.

regen und so is ma e wurscht, aber wenns z’heiss is, dann pfeif ich auch drauf und setz mich eher ins klimatisierte auto :wink:

nur die überschwemmung am Do wor weniger spassig. die feuerwehr war sich nicht mal sicher, ob sie die brücke wieder freigeben soll - von wegen wegrutschen und so. und bei so einem sauwetter durchs höllenttal … des muas ned sein.

Milch is was für Säugetiere im frühen Wachstum, nicht für erwachsene Menschen.

Es gibt unterschiedliche Formen von Zucker, giftigen Zuckerersatz usw… der Billa haut seinen billigdreckzucker mittlerweile schon überall rein.

Bzw geht ein süßer Geschmack in der Natur(Obst) mit Nährwert einher, im Endeffekt verarscht man sich auf Kosten seiner Gesundheit.

Dein Blut im Körper übersäuert und der Körper entzieht den Knochen Mineralstoffe damit er um jeden Preis den PH-Wert aufrechterhält.

Also maximal 2-3 % Milchprodukte und raffinierte zuckerhaltige Gschichten im Speiseplan.

und Obst hab i aufghert mit Bio…
is glaub i wirklich zumeist nur Verarschung.

Ausser du hast wirklich an Bauern des Vertrauens.

Owa amoi in da Wochn a Kilo Gemüsesuppe geschlürft, keeps the doctor away.

Na donn mochts eich amoi auf’n Weg ins 3. Johrtausend!!! … :grin::sunglasses:…Heitzutog sogt ma a nimma „Putzfrau“, …sondern „Raumpflegerin“!!! :dizzy_face: :wink:

na na, floor manager hasst des neuerdings. da hausmasta hasst jo a facility manager

…sehr nahe steht kontrolliert BIO Betriebe … deshalb kauf ich BIO :wink:
Oba a Liter Gemüsesuppm ist so und so lecker wenn ma kochn kau.

Is oba sehr intim oder ned?

Ausserdem…wer hod a Puze? Wir ned…san ned die Rotschildingers.

Das an Boxer reisst, wia a trogads Katzerl. Ma sicht jo wia da Murl verbaut ist, dass er gegen de Schräglage orbeit. Mein is a ned.

lg

ironie on" Bist du ned verheirat?" ironie off

lg

…soll ma sei Frau ned vawöhnen ? :+1:

Verwöhns eh, letztens erst mit an neichen Staubsauger :wink:

richt ihr an schen gruas aus und sie soi da mit dem staubsauga an scheitl üwan schädl ziagn herst :grin: :grin: :grin:

…Macho bist?:joy:

DO zitier ich einfach mal den @Gerry!!! (Hoffentlich mit freundlicher Genehmigung!) :cold_face: :dizzy_face:

:wink:

Najo,… :cold_face: owa der POSTBOTE is a ned vo mir engagiert, . :hushed:…ledigli zuaständig!!! :sunglasses: