trennung - 13.06.2014 19:47

Mayale :grin:- da Fischa is owa ned in Castrum Ferrum-Du Pfeiffn :grin:…sog Liest Du Nix :eyes:

nochmal lesen, DANN sudern. :wink:

lg

Guat daun bis Zur Mittags Glockn beim Halli Dantla :smiling_face:…gfrei mie schon …

Lg Pg

… nennst du a Tour ??? :grin: :grin: :grin:

… es zwa Raubersbuam mit de 8erln aus … da wünsch ich gutes Gelingen und heil wieder ham kommen weil wenn MAYA und KAMARA kombiniert werden wirds meinsten gfährlich :grin: :wink:

Mir bleim jetzt doch daham … schaut noch Regen aus und die Banditin is frisch gebonert :wink:

ob des wos wird mit de zwoa der ane wird beim Fischa und der aundere auf da Jet in Eisenstodt worten :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

:grin: :grin: :grin: … i muas zum Bogolen … rasseln aus da Motorgegend, nehme an Steuerkettenspanner … :eyes: :wink:

auweia - mitten in der saisong? des kannst brauchen, weil net überall lasst si des problem in 5 minuten erledigen wie bei der 500er cb - do host afoch den spanner von aussen gwechselt und guat wars…hot 70 euro und genau ka arbeitszeit braucht. i vermut bei der banditin is des a wengel aufwändiger?

… ka Thema nur i muas sie amoi obebringa … weil wenns um Geräusche aum Motor geht vatrau i nur an. Ventile hert ma eher ned so denk ich und wos kennt sunst so rasseln ?

jo de ventile tickern mit da drehzahl konform und net wirklich laut - de steuerketten klingt eher asynchron bzw. unregelmäßig. wie gsogt hob i a scho amoi ghobt.

… beim Gas gem aum Staund hörst des aber nur bei ana gewissen Drehzoi so um die 3000 u/min … die Kettenspanner san bei SUZUKI oft a Thema gwesn. Auch bei da SRAD gabs a Rückrufaktion wegen der Kettenspanner. Schau ma wos der Meister sogt :wink:

Rund 60 PS reichen eh grundsätzlich aus. :wink:
Wer an einem Pass mehr als 60 PS brauchen kann, die will ich zuerst sehen, weil die sind eine sehr kleine Minderheit. :wink:

Guade Mopeds haben ka Steuerkette :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Schönen Gruß vom Zahnriemen

schenan gruss vom stirnradl… :grin: :grin: :grin:

Murl Kettn? -Stirnradl ?-und wos no? :eyes:. :grin:
…woas i ned :sunglasses: …so Zeichs hob i ned im Murl für wosn auch :eyes: :grin: :grin:

geht bei Dera eh a Ohne :wink: :grin:

jetzt kumm - des is so wia mit an klanen spatzerl…des nutzt nix, wennst immer auf de hinhaust, de an längeren ham.
davon wirds a net gressa… :grin: :grin: :grin:

du sauschädl beschwerst di imma übers auffe - owe - auffe - owe.
los mi hoid. aussadem waunst genau lesn täten würsdest ( :sunglasses:) steht do dabei, dassma DORT den weiteren weg planen kau.

oiso NED goschat sein do :rage: :rage: :rage: :rage:

greeeeez

olle worn heit beim warm up aum Hügerl nur du host gfehlt hoff du host a Entschuldigung :wink: :grin:

wia schauts aus wos hobts zaummbrocht es zwoa :wink: :grin:
:grin:
:grin: :grin: :grin: :grin: :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

soins Ruhig aun Längan hobn :wink:…dafür Vafaulta jo a daun Länga, owa ned Gressa wauns soweit is …

:grin: :grin: :grin: