Tu Felix Austria

…a menge Bösa Geista :cold_face:…Die wie Allgemein Üblich Natirli koana Jeh Gruafn hod :wink:…i a need :grin:…wos is mit Dir?..Brauchsd a poar :eyes:…griagstas sogar ummasunst :smiling_face: , oba Nur weyl Heite grod da 15 te is :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Geista hob i gmaant koane Watschn Göll :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… Bist du jetzt bei Wüstenrot ???

… rennt schon laung auf Hochtouren … Fernwärme kost quasi nix Winny :wink:

… von den Kracherl hod sich rar gmocht ha ??? Ned amoi aunwesend wor a :wink:

… do foit ma immer die uroide Werbung ein erinnert sich wer ???

Felix Erbsen Felix Bohnen Felix Feinschmeckerkarotten,
Konfitüren Marmeladen und das feinste an Kompotten … :wink:

Ja edler Ritter - soooo alt bin ich schon :grin:

… ICh ziehe wirklich den Hut vor so viel Mut !!! Das kann kommen wer will - Der Mann ist ein Held !

… auch hier ist er ein Held denk ich mal. Es gibt sicher a poor so Neifhammln die ihm da was absprechen wollen … geht nicht - HERO :wink: :grin:

LG

… hat die Qualle einiges hergemacht :wink:

Ist irgendwie komisch wenn so ein Riesenfisch über einen Sportweltrekord berichtet … ich red auch nicht über Fußball :wink:

… ja und im fünften roten Haus Johsa :grin:

:grin: :grin: :grin:

Meiner Tochter ihr Nebengeräusch spüt a Fuassboi … ich muas eh ruhig sein :wink: :smiling_face:

Da sogenannte Vortgeschrittene Vort-Schritt, is scho a Hund :wink: , vor allem wenn man nicht Genau weis in welche Richtung man jo Eigantlich Vortschrittlich Vorschritten soll :eyes:…da kauns daun leicht passiern dass- aus Dem Eigantlichn Vort-Schritt a sogenannter Rückschritt Geschritten werden muß oder wird , Nur damit daun Kaana Recht hod…kennst Di aus -Schrotti :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… und wenn ma uns ehrlich san schaust eh meistns aus ois waradst grod vo 39000 Meta owegfoin :wink: :grin:

… wos ??? A jo sicher jo jo Schrotti … des hob i gmant sicher … jo jo :grin:

und weyls nebm aum Deppat sein a need in da Hülfschui bsundasd Guat aufpasst hobn, wia ma sowas Bessa mocht :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Oide Bluatige Bauanregl :grin: :cold_face:…Stoa Besteht da Rest vageht…host mi ? Du Banausn :grin:

stört? :cold_face:…Ach so :sunglasses:…ah jo Daunkscheen :grin: , und weyl Des fost a Jeda kaun bist jetzn a mal dran :grin:

Host a a Elektrisch Briafal griagt :smiling_face:

Salute & Lg Pg

is a Weibal oda a Mandal? :grin:

Oba weils so Scheen is host glei no auns griagd :smiling_face:

Lg Pg

Desch Valierts Haushoch :grin:…Es CH-Kas Quääla :grin:…und da Rest von da Listn is eh Laungweilig und ned erwähnenswert :wink: :grin: :grin:

Sali Pg

Sali Pg

Gelogen :smiling_face:-Weyl …Der Sprung Ungültig ist…Linie übertretn :cold_face: :smiling_face: :sunglasses:

Linie übertreten: Rekordsprung aus 39 Kilometern Höhe für ungültig erklärt