Um Gottes Wülln

… nutzlos kann ich nicht glauben. Hast du denn nicht so wie alle Wehrdiener dein Land vor Angreifern beschützt ??? Und komm mir jetzt nicht mit „uns greift eh keiner an“ … :wink: :grin: weil diese Ausrede benutzen wir seit 50 Jahren …

Auch solln euch ja mal wieder die Waden nach vorne gebogen werden, wo sonst lernt man Schuhputzen, Geschirr waschen, Wäsche zusammenlegen Betten machen und mit Picknickkorb 36 Kilometer spazieren gehen ??? Na eben und bei euch ist auch noch die Gegend schön also was willst überhaupt ??? :wink:

lg haaaaaaaaaaaaaaaaaabt ach ! :grin:

Ich hingegen habe die ganze Woche Panzer verpackt … 5 Stück bis lang und Montag gehts lustig weiter :wink:
Und Motorradfahren kann man hier auch nicht … 35° do pfeiff i drauf :cold_face: :sunglasses: :wink:

… oder nur dieses Wasser ??? :wink: :grin:

… samma doch eh schon gewohnst. Ich tat ma am Anfang ur schwer am Trockenen zu fahren Rocco … :grin:

Worst des du der uns dauernd bespitzlt hod ??? Warast doch einakumma auf an Kaffee …

PANDUR ned Kürassier oba die Vapockungstechnik host guad beschriem :grin:

… guad das ma schreim Sackerl … i Trottl hob bei an de Briafmarkn vagessn … :grin: :wink:

… de Kohle wos de haum is quasi unerschöpflich :wink:

… 10 Johr gmocht ohne Piffer ??? :wink:

… der is eh scho ur haaas :wink:

Oba da neiche bestätigt eigentlich nur … dass des gaunze Voik durt om „so“ is. :grin:

… zu dir is, is a a Tirk oder a Tschusch. A Weana is ned liab … :wink: der ghert so. Bayern san a ned liab.

… san oba wider erwortns ned guad zum pudern … die san a in da Hapfm zu oid zdeppat :wink:

Es gibt aber besseres … KÄRNTEN … los gehts:

tuning interview - YouTube :grin: :grin: :grin:

Do brunzt di sicher au !!!