Unglaublich .....Effendi

… a ned zu verstehn!!!

Stott OLLES noch LINKS damit OLLE Ein/Ausfoahrtn AUTOMATISCH frei san und kana in da Mittn stehn kaun mit den Worten „und wo soll ich hin“, moch mas komplizierta… typisch deppat mir, olles dene Piffa nochmochn obwois duart schau seit 20’g Joahr NED FUNZT!

lol börny,. do sicht ma du bist a praktika. nur leida wechselst du jo a ins theoretiker-kasperl-lager ois foarlehra

Do host scho recht - logisch is des ned wos sa se do iwalegt hom (bezetwe obgschaut hom)
Oba es i wie bei so vielem in Österreich: manche wissens Goa ned, andere nur vom Stammtisch, manche verstehns afoch ned, manche interessierts afoch ned und de wenigen wo wissn wia’s geh tat scheissn daun ah drauf weils eh de aundan ah foisch oda goa ned mochn!
Es is wia mit de Vorrangregeln - speziell in Wean kau i da sogn dass mindestens de Höfte von de ganzn Eier wo do umanudln kan Plan von Vor- oder Nachrang hot soboid bei ana Kreitzung amoi ka Ampel oda Stoptafel steht…
Waunst an Knolla midn Auto brauchst kau i da sofort a poa Krätzln im 16. und 17. sogn wo’s garantiert ned long dauert :wink:

Oba sunst warads jo eh fad auf da Schdrossn :grin:

ein wahres wort gelassen ausgesprochen

Naja die Rettungsgassen sind halt so ne Sache. Wenn man sich die Rentner auf der Straße ansieht, die das schon wieder vergessen haben und die Jungen, die nicht aufgepasst haben in der Fahrschule, bleibt halt nicht viel übrig.

Busspuren für Zweiräder freizugeben ist doch auch nur wieder ne PR Sache vor den Wahlen nächstes Jahr. Die meisten fahren doch sowieso schon drauf :smiley:

die meisten rentner wissen nicht mal, dass vor 40 jahren oder so die blink-regelung im kreisverkehr geändert wurde. die blinken immer noch links wenns drinnbleiben, anstatt rechts wenns rausfahren. was sollma dazu noch sagen …

Wos nutz da de Interesse, waunn Sesslpfurza und sogenaunte „Praktika“ de denen im Oarsch stecken fiar irgendan klanan Posten zum ebensoichn warma, des Sogn hobn und soichane Voitrottlversionen ana aun und für sich wichtigen Soche zu entscheiden hobn??? NIX, DARUM, scheißt ma daunn drauf!!!

I brauch ned in 16’tn, 17’tn foahrn… soboid a Stroßnnauman steht is a Schoddawegal von Rechts auch schon in der Lage ECHTE Rechtskommende auszuspucken! Do kunnt i nur 150 Meta von mir de schensten Knolla vabriziern!

Is voi gemein fiar de Foahrschüla…hrhr

… a HIRN hobn und des a nutzn???

De Franzosn hobn des a bis heite… WARUM???

Gaunz anfoch, egal wia bläd des Wagl baut ist, den LINKEN Blinker sehe ich als Einfahrender IMMER, den Rechtn oft ned, oda zumindest ned guat! daher macht dies viel mehr Sinn als die jetzige Regelung!
Vor allem, weil es ned nur Pkw auf dera Wöld gibt!

Owa dir scheint des jo a zu g’foin… :eyes: :worried:

i hob nix davon gschriem dass ma des gfoit. tatsache is, des is geändert worden. de österr. kreisverkehre san sowieso oft a zumutung. da gerry foit dauand auf de nosn wegen quarzsaund, de wegweisertaferln san imma genau in so ana deppadn hechn, dass ma ned sicht, ob dahinter a auto daherkummt oder ned etc. etc.

…soit ma de Oidn ned vadaumman oda ois bläd hinstölln, nur weul sa sich weder der EU-Idiotie noch dem Germanennachgeeifere hingeben, sondern des mochn wos vor 40 Joahr a schon RICHTIG woar!!!

I muaß an Frischling a den Schaß beibringan… owa sölwa find i’s foisch, hob mi owa berufsbedingt a schon aun den Schwochsinn g’wöhnt!
Es is a traurige G’schicht waunn des Bläde immer öfter „Richtig“ wird… :sob: :sob: :sob: :rage: :rage: :rage: :worried: :worried: :worried: :worried:

i verdamm niemanden, mir gehts nur auf die nerven, dass de oidn deppen so veränderungsresistent san, dass ned amoi merken, wenns olle aundan gesetzeskonform (ob des an sinn hot is wieda a aundare gschicht) mochn nur se söwa ned. und daun a no bled aufregn.

unlängst so a oida depp auf ana roststation neben mir:„pfau so a wahnsinniga hot mi heit rechts üwahoid.“

i daun drauf:„rechts üwahoid wern owa nur leid, de zweit links foarn, weil bei de aundan geht des gor ned.“

do wora daun schmähstad.

wia immer-Weita gings im Kaschpi Theata :grin: , da Leeren Versprechungen und Lügen :wink: …Wo Viel Licht da auch Viel Schatten :grin: …Nur manchmal Zuviel Schatten :cold_face: …sowohl in da Natura als aba auch in den Hirnwindungen , von Der da :wink:…Jetzn hodse Sich scho wida dawischn lassn :sunglasses: …nach da Damaligen Klapp Radl ausm Bolidn Koffaraum , auslade Parlaments Gschicht nun das da :grin:

auch wenn Die Gschicht scho Älter ist …warum sollte ich Sie vergessn :eyes:

Vassilakou voll erwischt

Jo die Vaselinkuh… :cold_face:
Seit i von an Freind erfohrn hob dass de quas in meiner Nochboaschoft wohnt schau i imma ob i’s amoi wo mitn Radl foahrn siach - zur Sicherheit trog i immer a Topfentortn bei mir de i ihr daun im Foi dass i’s amoi dawisch ins Gfries werfen kau! Oba de versteckt si gaunt gschickt - i glaub jo dass de durch Kaneu hamkreut weil wos i so mitkriagt hob seind vü von ihre Nochboarn kane Grean Gfrasta!
Oba i hob Zeit - der Tag der Topfentorte wird kommen! :grin: :grin: :grin:

…nimm doch bitte an Gemüseauflauf… um den tuat’S ma ned so lad wia um de Topfntuartn! Danke! :wink: :grin:

Ausserdem sand jo de Topfntortn immer glei hi - entweder weils dafeun in da Hitz oda weil i’s vurher zaumfriss :grin:

I werd afoch von de Zuchini ausn Hochbeet im Goartn a poa Blattln oschneidn - de san schee groß - klatscht sicher schee waun i ihr damit ane zind! Und danooch kauns es daun essn wauns wü!

…Beweismittelvernichtung sozusogen… :smiling_face:

Recht host! Von der Seitn hob i des nu goa ned gseng!
Daun kennt i ihr owa ah Karottn zwischen de Spachn haun wauns doch amoi mitn Radl umafoahrt die Unnediche… :grin: :grin:

Oda glei Birnwaxische Hasaln mitnehmen… der reinigen den gesaumtn Gehsteig/Radlweg! UND könnten sie zu Sturz bringan… Möglichkeiten über Möglichkeiten… :hushed:

[hr]

i schau afoch dass i’s vom Radl owe stessn kau - direkt in an grossn Karton - den pick i daun mit 300 Meter Klebebandl zua und schick’s nach Abu Dhabi :grin:

…de soin den Karton von da Bruckn iwan Kanal von Korinth stessn… daunn is daham UND kaunn kan mehr schodn!