Unser Besuch bei den "Engeln"

Guade idėe! Mir brauchn eh an grund für 2013 für a austria-tour…

… überroschn wer do no olla mitkummt … I so nur, Chopper werns gnuag sei :wink:

mei Frau hot die nix… :cold_face: ähhmmmm…mei Frau haum die nix taun :wink:

bin am überlegn wo du wos gsehn host weil ich immer schön brav und gesittet gfohrn bin!

Danke, Grüße retour!

werma 2013 wohl amoi die smile-tour heimsuchen… oda so… moi schaun, wos mei weibal, da karli, da faxe und da peer dazua manan! :wink: :grin: :grin: :grin:

Das gibt dann aber hoffentlich keine Heimsuchung. :eyes:

Werde mal schauen, ob ich es 2013 auch schaffen werde. :wink:

Vielleicht snd ja auch Leute mit einem Zwenig Hirn-Blech auch zugelassen? :eyes:

http://www.youtube.com/watch?v=Qh2sWSVRrmo
:grin:

Fehlanzeige: Ihr wart’ in der falschen Richtung unterwegs. In der Gegenrichtung sind wir ab Bad Radkersburg dem Regen immer hinterhergehinkt, trotz drohend angelegter Ganzkörperkondome - ab meiner Lieblingsschotterstrecke nahe Pernitz hat uns danach die Sonne dergestalt verwöhnt, daß wir diese sogar wieder aufrollen mußten … :wink:

Na dann … brauchert er nur noch a Frau mit Hängematte … :wink:

i bin sicha, bei ana tschärity is ois erlaubt, a waunns a „zweng-hirn-blech“ drauf hot… :wink: :grin: :grin: :grin:

 
…das! Aber rechtzeitig, denn Spontanität ist keine meiner Stärken! :grin:
 
Aber wozu Ohropax! Haben die Suzuki so an besch…Klang? :wink:
 
HU

nur mit speziellen vorderen S …

uups… Spontaneität heißt das…

:wink:

jo, und was mi im Moment a bissal au’zipft.

I hob jo gsogt, mehrere Hochzeitn, is vergangene Wochenend. Am Freitag wor i dienstlich bei da DTM, am Samstag war a a charity-Gschicht von an befreundeten verein geplant. Des is abgsagt wurdn, un so hob i gmant, i kumm zur GiveASmile Tour.
UND WAST WOS? - Mittelohrentzündung…

Aber i gfrei mi auf Juli…

Der Klapperich vom NOLAN is zwor sehr praktitsch aber auch ab 160 Kilometer per Stunde sehr laut und wenn des über a Stund andauert macht das Hohlraumschmerzn … aber wie :wink:

Ich meld mich rechtzeitig ! :wink:

… so ist das Leben, der eine kommt nach Paris,
… der andere kommt nicht nach Paris,
… wie das Leben hoid so is … :wink:

Du wirst gsund sei und mir wern a muardshetz haum des garantier i da :wink:

da Gerry

… werma den Willhelm a bissi haun miassn weu der fohrt jo immer genau durt wos rengt wie aus Kübeln … :wink:

Isch versteh Disch net! :worried:

HU

…host gmant, weil in A sind 130 erlaubt!

Mehr nicht!

Oder? :wink:

HU

Machtnix - der Gerry a ned zum Glück … :wink:

Dann ersparts eich Pausn mochn, weil wer will schon nach aner Pause wieder ins Regnqandl hupfm miassn … :wink:

…hob i di! :grin:
 
HU