Unterkünfte für Motorradfahrer

Eeecht?..sogns :grin:…so Ernst hob i Eana goar Nit in erinnarung :grin: :grin:

aba auch für soichane HD la Gibts Natirli a Guttis :wink:

[color=#0000CC]

des einzige, wasma dem erik ankreiden könnt’ … :wink: [/color]

[/quote]

so?..Hmm-zwegs da Leistung, oda da Optik oda Ollas 5 fe :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

Patrotisch? :grin:…oiso i bin Neirotisch :smiling_face:…woas oba a Nit wos Des Genau is :worried:…Nur ans- Fressn kaunstas Definitativ :eyes:–Nitta :grin: :grin: :grin:

Servas oida Mo :wink: und Lg in De Berg…

Lg PT

…Foisch werter Johsa :wink:…Vorstelln is Wurscht Nur OHNE Jeglichen Gruß .ned :wink:

Und da Hod Die Brave Monika mehr ois Politisch korreckt ghandlt :smiling_face:, mit IHREM:

Hallo liebe Motorradfahrer!

i find des reicht Dicke…und mehr erwartet sowieso kana -i auch ned.

… Moderate Preise - essbare gesunde bodenständige Nahrung - Einen Schlafplatz für die Motorräder (versperrt versichert (Nahe CZ) und wetterfest) nette Zimmer und die Möglichkeit sein „Gwandl“ auslüften zu lassen (falls nass, trocknen). Sollte kein Problem sein Motorradfahrer zufrieden zu stellen. Was mir persönlich wichtig ist ist Qualität.

Wünsch dir viel Glück mit deinem Vorhaben.

Glaabsd :eyes:…i oba need :grin:.Die is bestimmt Schwarst Gschockt von dem Gesetzlosem Forum do :dizzy_face: , und is scho laung Reumiatig ins Fratznbiachal üwaglaufn :smiling_face: :grin: :grin:

Wurscht- Jeda -bzw Jede wias wolln :smiling_face:

Lg Pg

…und am Bestn noch ein Bisschen Hund :smiling_face:, aun Schaorfn :wink:…obwoi so schoarf brauchta goar nit seyn …Nur hoid ned Deppat :grin: :grin:

Lg Pg

oba im Woidviertl sicha :smiling_face:…frog es Sackal :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… Brotpfandler a Müh4la is ? :wink: … na der is vü gscheida :grin: :grin:

… verbessern … die grauslichen Kasnudln die ich anno dazumal im Lachtal vorgesetzt bekamt und die ich mir nach einer netten Fahrt am Moorlift wieder rückwärts durch den Kopf gehen ließ … seither - kane Kasnudln mehr :wink:

Grüße an die Frau Gemahlin :wink: