UVEX Onyx Carbon

 
 
Söbst waunnst ois Bandnchef tituliert wirst, muass i ma net ois vo Dir sogn lossn. :cold_face:
 
I bin sicha ka Punkt. :sob: :wink:

da nennt sich jemand
Stefanie Ehling  Junior Mediendesignerin
 
und dann kann sie beim ersten mal nicht mal grüßen, hält sich nicht an die forumsregeln geschweige denn vorstellen.

:grin: :grin:
 
Punkti, ois senkrecht :wink:
 
Schrotti is eh scho so ohdroschn :grin:
 
da Gerry

in deinem Auto soviel Kopffreiheit, dass du mit Helm reinpasst? Bei mir geht si des net aus.

@Veranstaltung: Im Juni fahr ich zum KLE-Treffen nach Thüringen. :wink:

 
 
husch, husch!!! :cold_face:
 
Soitast do net schä laungsaum brechn? :eyes:
 
Mir warat des jo zkoit bei dem Wetta. :wink: :grin: :grin: :grin:

I hoit jo a mehr aus, wie du.  :sunglasses:

Schreiben tu ich von unterwegs mit meinem Netbook. Des hab ich am Tankrucksack befestigt. Und wenn ich so nette Kommentare lies, wird mir eh immer ganz warm ums Herz.

 
 
gern gschegn. :wink: :grin: :grin: :grin:

theoretisch hätte ich die Kopffreiheit (Outlander) aber es fehlen die PS für a Helmpflicht im Auto …

a KLE Treffen ist mir zu speziell g … aber eventuell a Motocross-Lauf (sittendorf), Enduro (lunz) oder
Sumo (intercup) oder Wachauring … bzw. Erzberg -> wart ma mal auf Termine für 2012!

lg

PS: schlag aber ja ned elefantentreffen vor …

i brauchat zwar nächsts früjohr e a neiche schissl, hob a scho an uvex probiert (geniales visier, oba lauda ois mei oida caberg!), oba manst wirklich, daß mir des vü hüft, wenn mei blutza in a schissl kummt, de unta an küllo hot??? mei moped söwa hot scho 450kilo… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
 
und doppl-d find i übatriem… do daschlogst an, waunnst di umdrahst… :hushed:

 
 
tät i eha zu sowos rotn, damit wenigstns irgendwos aerodynamisches auf Deina Schraunkwaund is. :wink: :grin: :grin: :grin:
 
[image]http://www.tvsi.de/files/image/malcolm_mittendrin/staffel4/malcolm_mittendrin_04x07_schweigen_ist_ungesund02.jpg[/image]
 

Herr Schrotti, beleidign’s net mei kistn!!! de is aerodamisch gnua!!! und des, wos aun aerodamisch föht, hot se dafia aun hubraum!!! oiso, wos jetzt??? :rage:
 
 
 
:sunglasses: :grin: :sunglasses: :grin: :sunglasses: :grin:

So wie es ausschaut, bin ich bei der DTM und der IDM am RedBull Ring, aber jeweils arbeiten.

Elefantentreffen kommt eh net in Frage. Mein Rüssel ist zu kurz. :worried:

 
 
Daunn brauchst hoit an guatn Schneider. :wink:
 
[image]http://scherzartikel-onlineshop.de/images/er411a.jpg[/image]


IDM
RedBull Ring [color=„#000000“]klingt gut - 29. Juni -1. Juli 2012
Ticketpreise um die 30,-/WE is fair!
(Feinabstimmung wegen Arbeit kömma ja noch besprechen)

lg

[/color]

dass ich nur als Besucher dort bin. Hab ich heuer auch so gemacht. Ist ja nicht die Riesenveranstaltung, dass wir jeden verfügbaren Mann brauchen.

huch … langsam wirds anstrengend :sob:

[size=160][color=#0000CC]

…!లోకి వెళ్ళండి

 
i was jetzt net, wie’s bei dir is, oba mei frau und i, wir hom beide de mopeds unta da gürtellinie… :wink: :grin: :grin: :grin:
 

 
klingt intressant, i was nur no net, wos i mit mein reisebus auf ana rennstreckn sui, owa wer was, vielleicht host jo a guade idee und i kaunn mei weibal a dazua iwaren… :smiling_face: :grin: wo is eicha streckn in vorarlberg??? oda in da nähe… :eyes:

Jetzt kommt denn gleich der UrAlteSack hereingeschlichen und fragt wahrscheinlich, ob du Schweizer Vorfahren hast.  :sunglasses: Normalerweise hält er nur Schweizer für so humorlos. :worried: :wink: :grin:

Dass der Peter M. gerne WoW oder BF3 (versucht er zumindest) spielt, dass wissen eh schon alle. :wink:

Und ja, mein Shoei wirds noch ein paar Tage machen, nur ich denke Wien ist etwas zu Weit entfernt für mich. Das lohnt sich nicht, ausser du hast nächsten Sommer noch einen Helm in Grösse M vorrätig (am liebsten wäre mir, du könntest die MwSt. ausweisen, dann sinds nur noch 160€ für mich :wink:). :grin:

Take it easy!

Rundumadum! Einepassn wird’s eha ned … :smiling_face: