Verkaufe Honda Repsol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

…jo gibs erm…du klane domina…lach

Lg Jürgen

nochmal fuer di…ich habe keine ahnung warum dir wer ein motorrad leihen tut…okay???du hast gfragt im letzten beitrag…ggggggggggggggund i bin sowieso unschuldig…IMMER…lol alles klar*lg

…des hobi scho mitkriagt

a gaudi wirds heier

Lg Jürgen

…wehrlosen Mann…

jürgen jetzt hilft scho zu frauen was is los mit dir???brüll*lg

…soooo schnöö und was fährst dann??

Lg Jürgen

hergrichtete Z750 g


lg tom

…mir gfoin so klane dominas…des hot wos,oder leicht ned ???

…brauchst di oba eh ned fiachtn…bin eh in deiner nähe…brichweg

Lg Jürgen

so schlecht lesen… DU leihst mir DEIN Motorrad ? Hmmmm,…ich staune, aber wennst meinst, i ruf gleih mein Anwalt an, daun is des fix, is a feiner Zug von Dir, Danke, kriegst es verlässlich am 11.4. wieder !!!

…oder?!

krasse zwischenzeilenleserin???aber du versprichst ma e das`d kan kratzer einimachst oder???ggggg lg*

…taugt ma,dei schmäh…kunnt von mir sei

…wennst a nu auf der strassen foahrst musst öfter mal mit foahrn…de gaudi is sicher

…Du glaubst leicht wirklich, wenns mich schmeissen tut, kriegst Kratzer rein?, tztz noch nie richtig umgfolln ???
Bei mir is ois hin, do sigst sicher kane Kratzer mehr…

aber schrott hab i e selber gnuag…brauch i dann dein sicher ned anu…und meine mopperl san alle sehr sensiebel…aber da hast ja du ka ahnung davon…oder???ggggggggggglg

a gemeinsame Ausfahrt… hab im Jänner auf der Bike in Linz eh schon trainiert, mehr als 21 nehm ich aber nicht mehr mit`, do sig i nix um Kurve übrigends i bin de mit der Hand auf der Kupplung)

Bua, … i derf des sog`n, i bin HYPERSENSIBEL und jetzt host mi fertig gmocht und i siag kan Sinn mehr und mi mog sowieso kana und DU bist Schuid, wäääääääääähhhhhhhhhh, i bin sooooo unglücklich…

…die niiieeeeeeee sein werden

…i werd nie mit dir mitfoahrn und

…i werd dir niiiieee mei honda leihen

aber ausfoahrn kenna ma…is sicha a riesen gaudi

kann i leben…und auf a entschuldigung kannst lang warten…weil bei eich fraun muass i dann immer was hergehm …in dein fall willst mei feuerklinge zum bergwetzen…he kleine vergiss es…de nummer hat bei meiner oma scho nimmer zoang…gglg

jetzt hab ich glatt gehofft du wirst vernünftig und schmeisst das honda geraffel weg damit du dir eine Z 1000 kaufen kannst aber nix wars! :-))
macht aber nix,als ex R1 fahrer bist ja eh
leidensfähig!! ggg freu mich schon auf ein paar schöne ausfahrten mit euch;nächste woche kommt der frühling dann könnt ihr schon mal anfangen zu trainieren denn am 1.4. kommt die orange gefahr wieder zu euch!! :-)))
guckst du: [url=http://z.dspn.de/peter]http://z.dspn.de/peter[/url]
lg
peter
und breiti,pass gut auf deine töpfe auf!!!

danke schöngg

na vielleicht segn ma uns ja eh im sommer…mit beiden babieslaach

lg silvia