Verschärfte Polizeikontrollen am Gaberl!

auch meine Schuld, hab ned früher weg dürfen!!! :cry:

,mechat i Generell a wida amoi hobn :smiling_face: , woaß, schon goar Nimma wia sowas ausschaugt :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

ohne Hülfe von da Schäfin

… in unsern Oita is des gegnseitige aus da Panier höfn a Teu vom Vuaspüh !!! DU bist jo nur neidig :wink:

aber es habts jo „schnell“ sein wolln.

Ich erinnere mich nur an einen der schnell sein wollte und ungeduidig wor … :grin:
Des is a oba immer :wink:

Trotzdem is unser Staummgegend besser in jeder Hinsicht.

derf i do a mitrollen? *liebschau

… des muas i no mit da Hammy besprechn :wink: :wink: :wink:

Ausserdem … bist du ned iwafoerdert wenn aud DEINER ANAN KURVN plötzlich ur vüle schene Kurvaln wern ???

Des besprech ma no :grin:

hä??

greeeeeeeez, ich

… wennst uns sogst wo du NO NED gwohnt host ??? :wink:

hä??

Leithabergal ??? Dreckskurfn ??? :grin: … und daunn mit uns in die große weide Wöd ? Nau mir sois recht sei oba Schnitzl kriagst kans mehr :wink:

Müsste man ihn mal hierher mitschleppen?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f2/Stilfser_04.jpg
:eyes:

… die 48 Kehren am Knie … nur ob das Knie dann noch vorghanden ist ist fraglich :wink:

17 Deutsche habs dir eh erzählt … wollten uns den Weg versperren … die kleine 600er hat sie alle vernichtet und mir war dann schlecht :cold_face: :sunglasses:.
Aber das komische Kraut Zwiebel Hot Dog oben am Pass machte alles wieder gut :grin:

Wos kummt ois nächstes?

Vielleicht „kuschln“ und des mäglichaweis sogor „nochher“? mitdaflochnHaundvuadaStirnhinundherwachl :cold_face: :wink: :grin: :grin: :grin:

Obgesehn vom Auslaund… :dizzy_face:

Derf i AMOI in Wien umzogn sein??? (16—>22) :eyes:

DAUNKSCHEEEN!!! :grin: :grin: :grin:

„innahoib v. Wean umzogn“? Du bist wegzogn. :cold_face:

Seit waunn ghäart Transdanubien zu Wean? :eyes: :grin: :grin: :grin:

Oisa, waunn ma Simmering dazuzöhln derf… :eyes: :eyes: :eyes:  :wink:

… wia der unser aller Lebm beeinflußt hod :grin:

… und wia vü Gaberln gibts in Austria ??? Mei Guckl hod nämlich gmant des warade in der St. Eiermork. 

Immo Makler und FAIR ??? Moch kan schmäh heast :grin:

… es wor der Exlberg gmant.

… orbeit ma aun an generelln Fohrverbot bis Ende Juni. Daunn san de Hollerblütn vabliat und der Ertog sauber und frisch. Es mit eichare drekatn Mopettn vasauts jo des letzte Stickl guade Luft in Wien heast !!!

LESEN!!!

:smiling_face: :wink: