Vorführ motorräder

der bua vo mir hat sich beim mähr eine r1 abgeholt…
werd schon de bessan bzw schnellen moweds geben…
so gsechen hot va aglick gehabt :grin: :grin:

[quote]ORIGINAL: silli

[size=120]
i .tipfdla :sunglasses: -Du Pfeiffn :grin: …wos is— -Des hods eben :wink:

Außadem gehts do ned um MX , Hubraum unds Normale Moppal Lebn :sunglasses: :sunglasses: …sondan um Stink - NORMALE Moppaln , von da Stanga ois Vorführer . bzw ob Diese Vorführer , recht gscheid herkaut worden saind , weils eben Vorführa saind…oda obs ebn Nix ausmacht , wenn eben mehrere Vorher , mit den Vorführern Foahrn :grin:, bevor des Drum dann Letztendlich an Einen Besitzer übergeht :wink:-Comprende :eyes: :grin:

Lg Pg [/size]

schaug tant,es gibt sochen de vastehst nitta,oda willst es nit verstehen.
wonn a normalo a moed testet,werd a recht vorsichtig zuwerke gehen,weil a sunnsten so minimum 500 euken selbstbehalt zahlen muass.
a etwas geübterer mowed fahrer werd a vorsichtig und schonend mit dem teil umgehen,weil a unter umständen de roafen nit kennt und liaba a bisselle länge "warm"fahrt.
wenn i an vorführer fahr behandel ich ehm guat… :eyes:
griasserl an de grandla tant
:grin:

Opi , i woas scho dosd a Brava Mo , bischd :smiling_face: …Owa Manche Denken da eben Andersd drüba …Na Und :eyes:…mocht nix …Deswegn wie scho Vorher gschriebn …WOS IS …-DES HATS EBN :wink:

Da Nicht Vasteha :wink: , und auch Nicht Vor-steha :sunglasses: , da Vorführ Moppal Kultur :sunglasses: :grin:

grüßt recht Herzlichst aus Wean :wink:

bei meim strofregister auszug :grin:
oiso mir habens gelernt,wos dir gehöhrt mit dem konnst fast olles machen.
was dir geliehen wird mit dem gehe gefühlvoll um,
heite werd des woll ondast sein.
griasserl in de nebel gegend :wink:

wos werd da woll Drinn stehn :eyes:? …Mehrere Schuschuggis -Geschändet :sunglasses: a 320 ga Maikole Vergewaltigt :smiling_face: , und a Yamsn vahonich Bibbld :wink: --Noch was ? :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

:grin:
jo so issas,oba material hot ma zu koana vorstraf verholfen,
jetzt werd i eh ruahbiga,i moan mei letzte bewährungsstraf is a schon abglaffen… :eyes:…oda gehts noch a johr :wink:
friagga hot ma solche sochen noch unta-a-nonta geregelt,heite schreit a jeda noch da polizei wonn a den folschen dawischt.
griasserl

Ich hab nie „Ja zur EU“ gesagt!

Wenn die Kilometerangabe stimmt, wird das eine reine Vorführer OHNE Vermietung gewesen sein.
Des weiteren sind Motoren +600 ccm heute recht robust zumindest 4Takter.

Garantie gibt es normalerweise auch darauf… also was solls?!?

…ned!!!
Owa de hätn jo fost olles nochamoi mochn miaßn weu’s fost mehr Ja ois Stimmobgoben g’hobt hoben… na, naaaaaa, ÖSTERREICH und Woihbetrug NIIIIIIIIIIIIIIE!!!

sig i need so …i kenn Gnua 250 ga 4 Takta und a aun Haufn 500 ccm Viertakta …Die aun Haufn Kilometres auf da Uhr hobn …wos soi da Weniga Robust ois bei +600 ccm seyn ?..Eha es Gegnteil is da Voi …weils um de Sog Literleistung geht …daher Wiaviel Ps in am Lita Hubraum Versteckt sind . Froge wos glaubsd wos Länga Rennt.BEI GLEICHER PFLEGE UND SERVISIERUNG? …a Goid Flügal von Die Honda Indiana, oda Irgend a 200 Ps Supa Sport , von Irgend wem …Merke wo Gehobelt wird Fallen Späne …Genau so Foisch ists mit de 2 Takta …Die Aussage hod kan Zopf ned . Weil beim 2 Takta , wenn auch öfters zum Tauschen als beim 4 Takta …Die Teile im Murl DIE ZU TAUSCHEN SIND eben Wesentlich Weniga sind , und zumeist bis poar Ausnahmen sowiso Ollas Inzwischen 1 Zylinder sind . Das heißt :Kleiner Vergleich - sog ma amol a Laufleistung, von 60.000 km …beim 2 Takta , wurde dann eben 2 x da Kolben Getauscht da Zylinder gehont , und inkl Neiche Lager und Dichtsatz wieder eingebaut …beim 4 Takter , woar bis 60.000 km zb Nix und daun gehts los :grin:

Neiche Nockn wölln

Neiche Ventile und Führungen

Neicha Kolben

Neiche Lagerschalen

Neiche Steiakettn …inkl Spanner

Oiso Deitlich mehr und auch Teurer …des ist Sicher .

i hob Jetzn Nur 1 Zylinder Vergleicht …wennsd owa an 1 Zyl -2 Takt mit am 4 Zyl 4 Takt vergleichst , wos a ned so Abwegig is do es koane 2 Takt Mehrzylinder mehr gibt , kaunnsta ebn beim 4 Takt , Die Rechnung Verfierfachn …oda aufs Hirn Bickn :grin:

Getriebe ,Gabel ,Schwinge, Dämpa, Auspuff, Kupplung , Bremsarei , Schoitgabln ,Wasserpumpn, Vergasa und Des Gaunze Elektrik Zeichs wia Lima , Batterien usw- sowie Luftfilta und weiteres hält beim 4 und 2 Takta gleich lang, oda Kurz kimmt drauf aun-wia ma damit umgeht und sich drum kümmert ob Alles gmocht wird -wos eben gmocht ghört

Lg Pg

…wirklich! :eyes:

Heast damit is g’mant das de 600’data und driwa HEUTE eigentlich kane Probs mochn, a Thema wo du nur mehr durch LESEN kennan kaunnst weul foahren tuast as ned!
Oisa, es hod KANA g’sogt, das a Klanara schnölla hinich ist, oisa leg ma kan Schaß in den Mund den i SO NED g’sogt hob! :face_with_diagonal_mouth:

Zefix ascho noamoi… UND JO I WAS DU SCHREIBST WOS DUUUUUUUUUUU WÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜST, passt ehhh… :wink: :grin: :grin: :grin:

hab aber Viele Über 600 ccm Gefahren Die Letzte 600 und a 1000 CBR in Thailand um Genaua zu Sein in Bankok, Pattaya und Krabi -weil Sich do koana Wirklich wos scheisst um an FS wennsd Genug Geld dafir übrig hoben willsd …Und Ois Farang (Fremda ) sowiso ned . woasd es eh sölba , wias is -wird in Afrikanien a ned Viel andersd gwen seyn odrr?..obwohlsd an FS eh ghobd host …

Nochamal -Ganz NORMAL DURCHLESEN , und Nachdenken , wos ma üwa des Satzal Denken könnt , und zwar wenn man eben Nicht Du ist , sondern als sozusagen Außenstehender .


Des weiteren sind Motoren +600 ccm heute recht robust zumindest 4Takter.

Desweiteren wissen eh Viele dos für Dich Kloane Hubraumklassn , insbesondasd 2 Takta a Scheißndreck Wert sind, weylsd es ned mogsd und a ned mögen muaßt -ABER es wissen auch Viele , dos für mi eben Die Größeren Hubraumklassen , noch dazu 4 Takter a Scheißndreck wert sind , weyl ichs eben auch ned mag , und auch ned mögen muß …Des Ganze Nur mit am Klanen Untaschied …Du host von Klanere Hubraumklassn , noch dazua 2 Takta Nüsse Ahnung , weylsd es Nia gfahrn bist -Und wenn daun sog an -Wo …wogegn i Sehr wohl Einige Größane 4 Takter gefahren bin , und des owa sicha ned Nur vor X JAHREN wo i no an Großn A Schein ghobt hab . DO GEHTS NED UMS RECHT HOBEN SONDAN UM : WOS IS- DES HODS ebn …a wauns da ned passt :grin: .

in Zukunft :wink: …Du Schreibst in am Öffentlichen Forum so aun Bleedsinn , daun wirst auch in Zukunft a Gebührende Auntwort von mir drauf graign -auch für Dich wie Für Jeden Anderen hat zu Gelten : i schreib sicha ned- wos Wer lesen will, weyl sonst brauch i koa Forum ned -Basta :sob:

Ciao Pg

a 500’data Gamma immer wieder mit mein Hawara „tauscht“ is doch gaunz schen oft würd i sogn, woar für mich de „Letzte“ ECHTE guate Zwataktraketn!
Und i hob NIE g’schrieben das i Zwatakta oda Achtal „ned mog“ i sog fiar mei HEITIGE STATUR und Kaumpfg’wicht is des NIX MEHR!!!
I hob schon oft genug FÜR DICH gesprochen, weul i was wos’d mit de Achtaln auffiahrst, sprich a flotte Soihn hinlegst!

Waunnst des NED KAPPIERN wühst UND zwoar söwa schreibn wühst wosd schreibst, WOS I DIR EBENFOIS NED OBSPRICH, die owa waunn i MEI MEINUNG schreib glei aufn Schlipps treten fühlst, daunn du mi ahhh! :eyes:

Und i foahr 4 Takta ned ob und zua, i hob drei!!! Daher meine Erfahrung daraus, des woahrs a schon!
UND es geht ned darum wos vor X-Joahrn woar sondan JETZT!(so woar de FROGE!)
Oisa scheiß die ned aun du geleidigte Lebawurscht, du teulst jo sölwa a genug aus!

Es geht a NED um’s Rechthobn, sondan das du den Sinn meiner Worte versucht host zu vadrahn UND mir jetzt a noch Zwatakthossarei UNTASTÖHLST,
setzt’s aus oda wos?!?!?!?! :rage: :rage: :rage:

setzt aus :sunglasses:zumindasd momentan bei mir ned :grin: …weil i ned NUR vor X Joahrn wos Großes…gfoahrn , bin sondan Zuletzt im 2011 Joahr und davor 2008…eben Genau im Genannten Th…und des sind a koane Oidn Moppaln sondern waren Durch Die Bank zumeist Ganz Neu-Teilweise Nedamoi eigfahrn …Miet Moppaln eben :wink: …Dies dortn an Jeda Eckn, in de Bekannteren Städte und Orte griagst …in Bankok sowiso …dort hods mehr NEUE Gebückte Supasport Moppaln mit 600 - 1000 oda mehr ccm- ois in Gaunz Österreich zsamm …Was Du willst , kannst Alles Mieten :wink:…von Kawa bis Susi , üwa Gustl zu Ducati , Honda uswusw .Die Stadt Allein hod ca 8 Mio Einwohner und auch es Dementsprechende Wetter …Millionen von Rolla und so Kaas , hob i Natirli ned mitgerechnet -weils um Die a ned geht (und des is de Antwort )

Andere Buidl gibts a no :wink: …Pg Ganz Deitlich ned auf am Achtal :dizzy_face: …muaß amol schaun das ichs finde , wenn is hob stell ichs eh eine

Des Nochtfluggerät wühhh owa wos iwa de HOITBOARKEIT wissn, ob de bei unzoarta Behaundlung bei 10’nä glei ohbankln…oda NED!
Das du no wast WIE a „dicke“ foahrt is ma schon KLOAR! :wink: :eyes: :grin:

Hr Killa :grin:

Ob Die Holtet oda ned …hob i eh weida obn Gschriebn wos i Drüba Denk :wink: …Natirli kann Des kana Wirklich wissn …wenn Ja daun mechat ich Den Gern Kennan Lernan :grin:

owa Nochaml Kurz zurück nach BKK …ned um Wichtig zum seyn sondan dasd Dir amol Vielleicht Bessa Vorstellen kannst wos i da schreib und warum …

BKK -NUR Down TOWN

da a Typische Klane :sunglasses: Gassn …es Moppal links (Sicha koa Achta :grin:l) hinta da Oidn (Na ned meine :sunglasses: ) gibts 1000 sende davon-.von Den Gassn :sunglasses: -Genau wie Viele 600 & Tausenda SS Moppaln :grin:

is halt dort a so :wink:

des kenn i,i frog mi lei wer donn ja gsogt hot.
ein etwas nachdenklicher silli

was dabei rauskommt wenn man Kinder in eine Sandkiste setzt, Ihnen ein geistreiches Spiel vorgibt und sie nicht kontrolliert?

Werden die Asozialen unter ihnen nach 2 Minuten gelangweilt sein weil sie nichts Wesentliches beitragen können, in Ihre bekannten Muster fallen und schreiend mit Sand werfen?
Wird sich die Situation verbessern, wenn trotzdem immer wieder neue, raffinierte Spiele vorgegeben werden, obwohl letzten Endes nur mit Sand geworfen wird.

Meine These ist, dass wohl nur die asozialen Kinder in der Sandkiste Spaß haben und die anderen sich ruhig verhalten würden.

Keine Ahnung warum mir das gerade jetzt eingefallen ist.
Da hier aber aber der richtige Platz zu sein scheint um wahllos Dinge zu posten die einem gerade einfallen, wollte ich nicht zurückstehen.

vG,
Lupusz