Wald - vier - tel

… VENECIA ??? :grin: :wink:

warad eh gscheida :smiling_face: :grin: …Nur Nextes Wochnend , geht sich des leida für mi nimma aus :cold_face: :grin: :sunglasses:

… Gott sei Dank :grin:

so Ja ? :rage:…macht Nix hab eh a poar Hawara dortn -Ollas Feine Leute :smiling_face:…Spezialisiert auf Turis Abrippn :sunglasses: :grin:…a Buidl von Deina Fülligkeit :grin:…und ans von Madamme is scho am Weg dortn hin :grin: :grin: :grin: :grin:

(weyl wia imma schaugt bei sowas für mi a Guate Maut ausse-von Dennan ) :grin:

… natürlich tatat i gern mit Madamm ALLANICH sein des Nächtens :wink:weu soooo oid samma a wieder ned :smiling_face: :grin:

Dei’ Berichterstattung klingt aber eher nach lukullischer Fortbildung :wink:
lg
martin

heast onkel gerry…

i hob eh dauernd an hunger, weil i scho seit 4 wochen nimma rauch…und jetzt schau i do eini und du torpedierts mi glei mit da vollen läng schmankerln…

i geh schlofen, weil sonst ram i no den eiskasten aus… :grin: :grin: :grin:

bist a schisser? i hob eh kan feidl einstecken… :grin: :grin: :grin:
mitm net rauchen hob i ja kein problem - mitm rauchen a net…

des problem is, dass i dauernd fressen könnt… :grin: :grin:

i hob eh 30 jahr sondersteuer zahlt - jetzt san amoi de dran, de mi dauernd missionieren wollten…
de nichtraucher san jetzt de gficketen, weil de ham mi jetzt in eanan lager… :grin: :grin: :grin:

des san reiberknedl oder griebne

net eanare knedl beleidigen, kannst an waldviertler wuid machen :wink:

gerry, gerry, nix kultura, nur fressen im schädl :grin:

chris

… wir werden die Surböcks mal per Moped besuchen … nur, ob man danach heimfahren kann bleibt fraglich :grin:

… aufhörst kann ich da nur gratulieren :wink:

Und glaub ma, ohne da tschickvaseichtn Papm schmeckn da die Schmankerln noch viel bessa :wink:

… Hoib-Hoib … des is entscheidend und ICH KANN die Dinger nicht zubereiten … daher werd ichs immer durt essn wos her san die Griebanan … bei mir gibts da4 die bestn Semmeknedln :wink:

… bei mir gibts da4 die bestn Semmeknedln

wos und de hob i ois oida Semmelnknödelnfressa no gor ned vakostet :wink: :grin: :smiling_face:
des is a Niederlage :wink: :grin: :smiling_face:

… kummt Zeit - kummt Knedl :wink: :grin: da Olpo liebt die „grässtn Knedln“ dabei san de gor ned sooo groß :wink:

sogor zum Schnitzi an Knedl :wink: :grin: :smiling_face:

… wir essn a gern Knedln … zu Linsn, Gulasch, Bauernschmaus, Schweinsbrodn, Krautfleisch oder ois deftige Suppmeinlog :wink: … so schmeißt ma wenigstns kane oidbochanan Sömmen weg :wink:

ich nicht, wie könnt ihr bei der verherrlichung der Fressalien und warscheinlich nehmts dies auch noch alles zu euch, beim nächsten Schönwettereinbruch ins Leder kommen
unsereiner kämpft mit jedem kilo, wie sagt eine in der Werbung „ich werd schon dicker, wenn ich das fettgedruckte in der Zeitung lies!“

… und do sogns oiwei de Bleeden fressen nix … de Ausnahm bestätigt oiso doch die Regel … :smiling_face: :grin: :wink:

für an man der im nick aufgrund volkskundlicher weisheit auf seinen intelenzquooozient hinweisen will

ist es fatal, sich durch verkünden falscher sprichwörter selbst bloßzustellen

es heißt noch immer

gscheitheit säuft, bledheit frißt

ob die ausnahmeregel auf dich zutrifft, wage ich aus der ferne nicht zu beurteilen :wink:

schon gar nicht, was du bist, wennst du saufst und frißt :grin:

chris