Wanted: Hannes, schwarze Hawk

:wink: wanted for good :wink:

hatte vor 2 Jahren Badener Kennzeichen Hawk1

Gesucht wegen Hawk-Treffen in Deutschland, Erfahrung wegen Streckenwahl, Quartier, event. gemeinsam fahren, …

Wär schön wenn jemand der ihn kennt den Kontakt herstellen könnte.

Und sonst:

Obn bleibn, ois andere is wurscht!

Asp

Hallo,
 
vielleicht meinst Du den ottihawk.
 
lg
Ernst

und Du heißt Alteisen. Ist das Dein Vorname oder Dein Nachname?
Oder heißt Du etwa Alfred T. Eisenberg oder so?
 
lg
Ernst
 

Danke! Danke! :grin: :grin: :grin:

…oder HOG?
 
Black Hog vulgo Mangaliza?
 
 

…laifl! :wink:
 
I kum in wasserkopf und wosch da dei mai mit safn aus! :face_with_diagonal_mouth:

…wir uns? :wink:
 
ich trag tatsächlich nie einen Helm! Hab eine Plastikhaube wo „Shark“ drauf steht!
 
Ist noch nie einem Kiberer aufgefallen! :grin:
 
 

…genoppt!

…Fragen wegen richtiger Schreibweise wenden Sie sich bitte an den Herrn olpo! :sob: :wink:

… Thomas Hawk … der wor immer mit dem Tschindaschgu beinaunda … :eyes:
 
Das der Hannes ghassn hättate ??? Ka Ahnung … :wink:

Wanted: Pamela, roda Bodeaunzug.
 
[image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m11.gif[/image] wanted for … [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m11.gif[/image]

Woahrscheinlich, weul „Otti“ is jo ane da gängigstn Obkürzungen fia „Hannes“.

Siehe Hannes Fischer vulgo da Bulle vo Tölz. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m12.gif[/image]

[quote]ORIGINAL: eglatzer

und Du heißt Alteisen. Ist das Dein Vorname oder Dein Nachname?
Oder heißt Du etwa Alfred T. Eisenberg oder so?

lg
Ernst

[quote]

Der Einmischung oba Der hast SCHROTTI, ,weil Alteisen is Nur sein Pseudonym :smiling_face: :grin: :grin:
Beste Grüße Pg

 
 
 
Wos is des - des Büldl is so klan?
 
Du und de Deinige bei ana Schneewaundarung? [image]1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet

 
I hob gor ned gwußt, daß Du so rrrrrrrrrrromantisch bist. [image]1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet

Weul i Di grod draunhob.
 
Hoßt Du eigantlich in dem aundan Fredl glesn, daß´t von da Hölmpflicht ausgnumman bist? [image]http://www.1000ps.at/forum/image/s13.gif[/image]
 
Bei anatomischa Nichteignung - sprich Trummschädel - brauchst ka Aungshäferl. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image][image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image][image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image]
 
Duckundrennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…

 
 
Des deaf owa ned a jeda sogn und so laung kenn i den Bratscheitl (eglatze r) no ned. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image]

 
 
Des haßt, Du foahrst quasi mit ana Bodehaubn? [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image] Hoffantlich ohne Rüschaln.
 
Wos ma sunstno mit dem Begriff Plastikhaubal in Zusaummanhaung bringan känntat, brauch i glaub i eh ned extra erwähnan, oda?
 
Owa de Vurstöllung, mit so an klanan Zipferl aum Scheitl bringt mi trotzdem zum Schmuntzln. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image]

 
 
 
De kaunnst scho wieda teia vakaufn unta „Vintage-Mode“.
 
Do muaß i a glei draun denkn wia de Madonna domois beim David Letterman gsessn is, wias grod „Dick Tracy“ (schreibt ma des so?) odraht und se iwa seine Wuckaln lustig gmocht hod.
 
Sie hod owa zu dem Zeitpunkt so a gegelte Kurzhoarfrisur im 20-ga Joahre-Stil trogn, worauf er draun zupft und gfrogt hod: „Do you wear a Swimcap?“