War jemand auf der bike?

ma muaß es net üwatreim!!! 's rinnan so a no 6,5 lita durch, wennst des gassal spaunnst… :grin: :grin: :grin:

die aprilia aufm bild is aber die shiver…i sags nur gell? :grin: :wink:

im prinzip habts recht…aaaaber

erstens hob i scho an mords entzug, i würd mi a auf a bayrische setzen… :grin:
zweitens hab i freikarten kriagt…
drittens war i übers wochenend habschis in linz besuchen
viertens hätt i sonst mit mein zwergerl woanders hinfahren sollen… :grin:
fünftens wollt i de teuerste leprakassemmel von favoriten bis innsbruck testen… :grin: :grin:

und dann…ja dann fallt ma nix mehr zur entschuldigung ein… :grin: :grin: :grin:

und wer von eich wird auf die fahr2rad in wien gehn? :grin: :grin: :grin:

i bin ja eh a beigga ,also siech i des nit so eng wia zb de pille tant.
entzug hab i koan,weil i bin nit süchtig :grin: hab ja mei einsatzfahrzeig,4 stockwerk unter mir mit taferl drauf.
i hattat in linz a vawonde und da gill ktm dealer aus linz schickt ma a imma a freikorten,
fleischkassemmel is ungsund,
oba immahin hast ja a foto von aner tuono dermacht,de farb gfallt ma zwar nitta,oba immahin :wink:
mfg silli

Die DD 1200 säuft und säuft. :cold_face:
Das ist einer der Hauptgründe, warum sie für mich nicht in Frage kommt. Will doch nicht jede Stunde eine Tankstelle suchen. :cold_face:

Mich nervt schon die max. ca. 250km-Reichweite der SV (17 Liter Tank), hätte lieber 300km. :eyes:

… und von wegen neumodischer Quatsch: Schau dir mal den Verbrauch einer CBR1000F an, der liegt bei 10 l! :worried:

Meinst du die Shiver ist sparsamer als die DD? :wink:

kas schweizerle, für den spass, den sie macht gehn de paar liter voll in ordnung  :wink: :smiling_face:

[url=http://www.tourenfahrer.de/index.php?id=142]http://www.tourenfahrer.de/index.php?id=142[/url]

lg - v2

Aber nicht die 1200er. Da kann ich nicht glauben, dass die sich mit 5,5l begnügt. :worried:

Vor allem wenn die Dorsoduro 1200 um die 8 Liter braucht. :cold_face:

Ob die Shiver / Dorsoduro Spass macht oder nicht, da ist der Fall glasklar. :smiling_face:

probiers mal in echt, macht spass, kannsch mir glauben :smiling_face:

lg - v2

die shiver a nit als 1200!, lei die DD
isch aber wurscht, sie hält die 1100 hyperduc logger in schach :grin: :grin: :grin:

lg - v2

 
des is genau des, wos mi aun de neichn kistn stert: do rinnt da sprit eine ois gibt’s ka murgn mehr! i kunnt mein daumpfa mit 5,2l durch’s laund trogn… oda i gönn ma a lustige bergtour wia letztn summa im lesachtol mit vullm reisegepäck für zwa leit, an hund und den gaunzn camping-krempl für 5,5l… und na, so laungsaum worma net! owa ebn gmiatlich, oiso net vü mehr ois 20 km/h drüwa…
 
rein rechnarisch schoffat i mit meina kistn 400km mit an tank… owa mei weibal muaß noch 270km auf da laundstroßn ihr schnopsgslasl (13l-tank) auf da magna wieda fülln…

…hat eh nur 3,-- gekostet :grin:

und, geh bitte, stell das Foto von dir und der Bayrischen auch rein… :grin:

ist er allerdings schon abgestiegen. :dizzy_face:

http://www.lfl.bayern.de/itz/rind/11429/centerimageurl1_0_0.jpg

Bin meistens neben so einem schwarz-silbernen „Flügel“ gestanden und haben die 20. und letzte TOY-RUN beworben.

Die CBR1000F ist aber keine neue Kiste. :grin:

Theoretisch schaffte ich mit der CB Sevenfifty auch annähernd an die 400km, aber bei zügiger Autobahnfahrt (knapp 200 Km/h :wink:), brauchte auch die deutlich über 10 Liter. :worried:

Die SV1000 habe ich noch nie auf über 6,5l gebracht. :wink: Als Naked Bike und kein Samsonite-Koffer! :sunglasses:

i war eh dort.
Aber weils mi auf´n Vorplatz vor der Messe auf´n Schnee mit´n Mopet auf´d Goschn ghaut hat, war i drinnen nimmer ganz so motiviert mir alles genauanzuschaun.
Da war der Tag scho grennt…
:grin:

do gibts keins… :grin:

…Feigling :grin: :grin:

aufs Komentar, passt oder passt nit.

…olle 3 Tog auf da Mess´. Freidog mit an Kump´l, Saumstog mit 2 Kump´ls und Sonntog allane…
[image]Bilder & Fotos hochladen - Pic-Upload.de