Was is nur mit dem Tschät passiert?

… was denkst du wie alt ich bin ? Was denkst dui wie wir fahren ? Was mir wichtig war ist das mal endlich wieder einer was 1000ps mäßiges unternimmt und wir zusammen a Gaude haben. Das „Fahren“ wird sowieso in Gruppen passieren und da wird keiner zu langsam sein das kannst ma glauben :wink: Und abends bei Pizza und Bier samma dann alle gleich schnell :grin:

LG da Gerry

… wir reisen auch per Transporter an. Wäre also durchaus im Bereich des Möglichen :wink:

LG da Gerry

Des hob i mir scho gedenkt :smiling_face:

Die Schweizer Armee will mich dieses Jahr nicht mehr sehen! :slight_smile: …Jo Und Die wohl auch , weyl so aun Guatn Kost-Vabrenna , könnans ofach Nit Brauchn Viel Zteia :grin:…Bei Eich is Ollas Geizig, ofach Ollas :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…weyl: :wink: bin in Vindobona ind Lehr ganga, bei Des Schottn, woar es Praktikum, und bei Eich(CH) hob i mein Masta gmocht und a aum meistn glernt :smiling_face: :grin:

Lg Pg

… zu faul um zu essen aber dafür zu flott für die verfressenen Österreicher :grin: :grin: :grin: aber vorsicht beim Neffen … der hat 30 Kilo weniger zu schleppen :wink:

Grüße da Gerry

… schreib ned so an Bledsinn sonst grab ich eigens für die ein paar alte Fredln aus :grin: … unbter der Vilefalt ???

Es wor genau wie heite nur mit dem Unterschied dass sich heite 230000 Leid do bemühen - früher worns 2000 :grin:

Und no wos, in deinen Kreisen heast … vastehst du ka Wienerisch ???

Und?..Heitzutag kann ma jo no Froh seyn wenns a Landl gibt wo üwahaupts no so a Art Dialekt gsprochn wird…damit moan i oba jetzt Nit Tirkischgrün…oda Bimbosenegalesisch als Typischa Denglischa Rathaus Slang :grin:…Um überhaupts Dialekt verstehen und später dann auch EINIGERMASSEN Sprechen zu können-wollen , ist Die Deutsche bzw Teutsche Grundsprache unerlässlich…schod dasd Du des ois Hiesiger nimma weist oder wissen willst.
Aber Egal , gschissn drauf :grin:

Was De Anderen betrifft…Die Preissn zb Stelln sicha ned Die Spielregeln auf, wia in aum Österreichischem Forum gesprochen werden muß. Es reicht eh scho daß Se sich überall einmischen,meist mit Negativen Konsequenzen . Mit Ihrem Abartigen Humor, bei dem ma ALLES bloß ned Lachen darf…sollns Des im Fratznbiachal veranstalten , wias wollen, aba sicha ned hier.

Daher Wers auch in Zukunft ned schafft zumindest a Klans Hallo zu hauchen beim ERSTBEITRAG Egal in welcher Sprach , griagt a an Bleedn Spruch, und aus-mehr gibts da nimma zu Diskutiern zumindast ned von meiner seitn aus…

A Nix Perseenliches Gell :grin:

Lg Pg

… mit sein Tempo - s´Lem is ka Rennsteckn Peda a wenns 4 maunchana schwer zu vasteh is :wink:

… Eine F-16 Fighting Falcon ??? :wink:

… erklärn miassn :grin: :grin: