Was uns alle verbindet

bin nu nie gemoppt/diskriminiert worden? wie äußert si des bei dir? [/quote]

wasined, vielleicht fahrst ja ned so gstört :slight_smile: Owa es fangt bei Geschwindigkeitsbeschränkungen an :slight_smile:

Mir hat mal aner an der nächsten Ampel gedroht er führt mich zam,
wie ich zwischen zwei an der Ampel wartenden Autos im grünumschaltmoment durchpfiffen bin.
Irgendso a verhurter Bonze im Audi A8.

Obwohl i erm in seiner Freiheit ned eingschränkt hab, optisch nimmt er mich wahr, owa wenn ich nicht dagewesen wäre, wär er genauso langsam weggfahrn.

Oida da Motorradfahrer hat immer was räudiges, da siehst richtig die Angst in den Augen der Eltern der Tochter die was daheim aus und gegenüber von dir grad einzieht :slight_smile:

Daweu is es jo a rein finanzielle und bequeme Überlegung.

naja zwischen die Ohrn hoit

derfst da net nahegehn losst. komplexler gibts überall. de einen leben des aus indems mopetfahrer an da kreutzung anstänkern und die, die dafür z’ feig san machen si hoit im internet wichtig. gönn denen halt die freunde im leben - offensichtlich brauchens es dringend! :grin:

kann i net nachvolziehen, mei mopet is weder bequem nu finanziell! :grin:

a auto in wien:

du findst kan Partkplatz, du brauchst 3x so lang, es kost mehr versicherung, es braucht mehr sprit

= motorrad bessa

A auto am Land:

du hast an Parkplatz überall, du brauchst quasi genausolang, es kost mehr versicherung, es braucht fast gleichvü sprit, du kannst musik und radiohern dabei, und du kannst immer fahrn, und am land hast halt oft bereiche wo wochenlang schnee auf da Straßn liegt, und naaaa i kauf ma kane Spikes, weil mit denen wirds Oasch bei 150 auf der AB, du kannst 4 leid mitnehmen. oder 2 hund und dei frau und 2 toschn und woswasi…

prinzipiell richtig OWA c1? warum? hot dei chef wos gegen di ghobt? des fallt scho unter schweres mobbing… :grin: :grin:

c1 in da stodt: fetzenschiach, ka leistung, windlastig wia a seilbauhngondel, am besten mit an shirt fahren wo „i habs gern von hinten“ draufsteht

c1 am land: fetzenschiach, ka leistung, windlastig wia a seilbauhngondel, am besten mit an shirt fahren wo „i habs gern von hinten“ draufsteht

:grin: :grin: :grin:

darauf antwort i jetz ned ernsthaft, und spaß versteh i eigentlich a ned immer.

edit: die C1 is a fahrerisch a herrausforderung, die man als echter Mann annimmt! und jetz gehts alle in Oasch

blos di net so auf, schöni, waunnst a C1 fohrst, muaßt genauso de sprüch schluckn kennan wia ois waunnst a guidwing fohrst! oda manst, mi hot no nia ana deppat gfrogt, ob i net z’jung warat für so a trumm???

und wos manst, wia oft’s mi scho gfrogt hom, ob de kistn wirklich untaköllat is und ob durtn a a whörlpuul einbaut is… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

entweda host eia in da hosn und stehst drüwa oda du sitzt des nexte moi beim pissn… :grin: :grin: :grin:

… gilt des auch für bigballeierstöcke … ;-?

I waass jetzt ned genau, wo I des mit ‚ned ernst nehmen‘ einordnen muaß … oiso zu wos muaß I jetzt ‚jo, hosd recht…‘ sogn ?

wos aundares: gibts fia di aa irgendwas, was dir ana auf gor kan foi mochen derf ? vielleicht, wennst jemaundem helfen willst, weilst glaubst, der hat bedarf und dieses oaschloch mocht si daun öffentlich lustig darüber und liagt no dazua, daß die balken brechen, um dich als geldgieriges hurnviech dastehn zu lossn, eigentlich ganz ohne grund ? glaubst, hosd irgendwie a kurzes gedächtnis, oder kriagst solch tiefgreifende, grindige sochn goa ned mit oder scho …
wuaschd: loß mi anfoch tuan wia I mecht und versuch mir ned vurzuschreibm wos I schreibm soi, tua I aa ned bei dir … hosd mi ?

Heans tuans mi do ned aunsempan… i schreib goar NIX vuar, MIR bist hoid ob und aun anfoch a weng z’ernst… fiar de Johreszeit!
UND wia du a um Schreibefreiheit ersuchtst, bzw. berechtigt valaungst, so erlaub i mir iwa di zu empfinden wia i’s eben tua!!!

Waunn i schreib das du mir zu ernst bist in letzta Zeit daunn is des jo genauso mei freies Empfindungsrecht, wia das du es eben bist („ernst“), weul da a.) so is;
und du b.) imma noch auf des Burli aungfressn bist!
Oisa a Ölefaunt kunnt neidig wearn bei dein (nochtrogenden) Gedächtnis!

Und jo mei… MI kunnt so ana hoid aum Oa… leckn, owa g’scheit, sprich mir warad a (waunn des olles soooo schlimm woar) iwahaupt ka Erwähnung mehr wert, a ka „um drei Eckn Geplänkel“, daunn kunnt i di a vastehn, weul du daunn KONSEQUENT wärst!! (i les des Burschi ned owa schreib iwa siebn Eckn doch mein Senf dazua is NED konsequent!)

…und NA, i hob ned vagessn, daß’d du mitn Burschi an mitlpärchtign Disput g’hobt host und das a sich aunscheinend oarsch vahoitn hod, wos i owa wieda ned bestätign oda dementiern kaunn, weul i jo NED dabei woar!

Und JO i kenn soichane Situationen… wia i darauf reagier… siehe Oben! (weul daschiaßn is in Östarreich ned erlaubt! chch)

…hod er mi aaaaa???

mi ned oasch verhalten, i hab halt meine Prinzipien…

da gerry hats a gstemmt, sogar da ignaz kann damit umgehn, oder wir gengan uns ausm Weg, mim Nils komm i a klar, wir san im gleichen Restaurant gsessen und es war uns beide wurscht.

und zwischen dem Olpo seine Auffassungen und meinen befinden sich Welten.

edit: wie i des erste mal da reingschneit bin, war i 22 oder sowas… und hab eh glei murts an Bahö gmacht :slight_smile:
des war a Hetz… owa ma reift halt auch mit der Zeit nicht?!?

…ehrlich…

Mir is des sooooooooooooo wos von WUARSCHT, wegen wöchanan Steinzeitschaaaß ihr eich scheinboar bis heit ned riachn kennts, jedenfois is es schon länger her, ois wos i do aungmölt bin… oisa LAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG!!!

Sich daran immer noch „aufzuhängan“, wär ned mei Oart, oda i tät dich hoid komplett negiern, waunn’sd ma WIRKLICH wuarscht wast!

Des is es jo wos i ned vasteh, muaß i a ned, is a ned mei Problem… i hob bisher eigentlich imma guat oda neutral mit dir kennan… warum a ned, so werd ich’s auch beibehoitn, bist mir hoid a „wos tuast“… owa i les di daunn ned nur ned, sondan i negier die daunn gaunz!chch :wink: :grin: :grin:

der Meinung des i macht ma mit ana Mullbinden. :grin: :grin: :grin: :grin:

eigentlich ned.

wennst so a massives problem host damit, wos I dritten schreib oder über dritte, dann hätt ichs für klüger gehalten, wennst mi privat kontaktiert hättest - dazu hättest dich aner pm, ana mail oder an sms bedienen können. sogar a eigenes forum gäbe es für solche angelegenheiten … da du deine probleme mit MEINER schreiberei in der öffentlichkeit abhandelst, kriagst a a auntwurt öffentlich:

I werd die anlaß-gschicht jetzt ned no amol ausbreiten, denn du woast, wie du richtig schreibst, ‚ned dabei‘ und ich mute jetzt, du kannst weder mei integrität noch mei seriosität einschätzen, nedamol in etwa … demnach kaunst du sowieso nur muten … dann mut halt so wiasdas wüsd - nur no amol, da du den widerspruch, den du verzapfst, offenbar ned kapierst: DU wirst mir unter goa kaanen umständen vorschreiben, was DU meinst, daß DU dir vorstellst, wem ich was zu schreiben hab und was DU dann für lustig oder a ned findest. merk dir bitte: es gab keinen ‚disput‘, sondern des burli hod mi verleumdet, a gschäftemacher und wucherer auf seine kosten zu sein - loß DU dir gfolln, wos du dir gfolln lossn wüsd - und mir loß aa meinen willen. oder a ned, des is dann aber sossitsch … hostas jetzt kapiert ?

na, nowos: mir inkonsequenz vorzuwerfen is schon deshalb hirnrissig, weil ich weder dir noch sonst jemandem gegenüber erklärt hab, daß ich dies oder jenes in bezug aufs burli tuan werd oder ned. konsequent von dir wär es allerdings gewesen, meinen wunsch zu respektieren, mir ned dreinreden zu lassen und ned, mir vorzuwerfen, I tät dich ‚aunsempan‘. des kummt ausgerechnet von dir ? im gegensatz zu dir, semper I nämlich kane dritten aun, hob I den eindruck, so schlecht kaunsma goa ned geh, weibal …

EOD

glaubi ned - weil dann hättest de pappm -im vorhinein- ghoidn. is doch dei red oda ned.

I hätt a nix gsagt wenn du ned für mich in die Bresche gesprungen wärst :slight_smile:

einfach nicht füttern

i teil nur aus und steck nie ein, damit des kloar is :slight_smile:

bsonders zu gewisse Tageszeiten… i bin hoit gesellschaftlich nicht angepasst. Aber des braucht ma a ned so ernst nehmen :slight_smile:

Und bei der C1 vasteh i kan Spaß…

i wollts amal umtauschen gegen a ZX6R und da Händler hats verweigert… .sowas kummt erm ned eine!

…a ganz normale reaktion… :grin: :grin: :grin:

und jene, die immer reklamieren, dass sie ned gesellschaftlich angepasst san…eh scho wissen… :wink:
gegen was wehrst di so? hast a angst, dass´d so wirst wie…wer eigentlich? :grin:

steckn ausm oasch und trotzdem lachen - du ernsthaft unangepasster… :wink: :grin: :grin:

welche zeiten meinst da? in da früh zwischen frühstückskaffee und initial-darmentleerung bin i a immer total sozial unaungepasst.

flutschn, du bist hoit afoch a beinhoarter kabinenroller-outlaw vom oiden schlog… :grin:

kabinenroller-rebels forever - forever kabinenroller-rebels
:smiling_face:

warum soit ma alle gleich sein?

i hab ka angst, a ka abscheu gegenüber irgendwas, i bin eh offen, früher war/bin i teilweise scho authistisch veranlagt, i akzeptier mi hoit mit meinen Stärken und Schwächen :slight_smile:

Owa a Psychose wirds erst wenma sich und andere schadt, und so schlecht gehts mir und meine Hund und meiner Frau ned, und ihr profitierts ja eh a unhamlich von mir.

und i hab eh mein Spaß…

sekkier liaba den Olpo, der hat wirklich ernsthaftere Störungen! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: