Weil i höflich bin ..

uroidn Säckn wos aunzuschoffn … :grin:

Wäus as vagessn bevurs as a nua aunfaungan kenntn … :cry:

ohgsäult ?!? :cold_face:

…österreichs grüßt ebenfalls herzlich und bescheuert, damit sich am niveau nix ändert! (wie schon mal irgendjemand so treffend bemerkte: niveau ist keine handcreme…)
 
oiso, daunn vü spaß und wink zruck, wenn da a violett-dreckige wing vafuigt von ana knallgöbm magna entgegnkummt… des bin daunn i mit meim wieble!!! :grin: :grin: :grin:

Dann versuchen wir es halt mal mit Wein.

[image]Globus - Attraktive Angebote entdecken - Jetzt auf globus.ch
[size=80"]Quelle: Globus - Attraktive Angebote entdecken - Jetzt auf globus.ch

Daneben, wenn sich das Hemd biegt, hilft vielleicht Weichspühler oder Bügeln. :eyes: :wink: :grin:

… und das gegenüber einem zweimaligen fast Kawasaki-Fahrer :eyes:

Statt der CB Sevenfifty wäre es fast eine ZR-7 geworden (wenn ich mich mit dem Verkäufer einigen hätte können) und eigentlich habe ich anstelle der SV1000 eine ZRX1200 gesucht, aber kein vernünftiges Angebot gefunden. :cry:

Kann aber 2012 bei meiner geplanten Österreich-Tour einen Zwischenhalt in Linz machen. :wink:

herzlich willkommen im ganz realen wahnsinn dieser virtuellen welt

 
knapp daneben ist auch vorbei :wink:
 
zwischenhalt in linz gerne, wenn ich da bin
 
juni 3 wochen turkei, juli 1 woche rumänien grashupfen, 15. august clubausfahrt ev. sogar schweiz, september knappe 2 wochen jugo
 
wird scho wieder eng und andere hobbys außer motorradlfahren habe ich auch noch :grin:
 
 
chris

 
 
 
docht. :wink: :grin: :grin: :grin:

weyl Mühsam und Gefährlich :grin: Die Uraltn Säcke brauchst nedamoi-goar ned aungreifn :sunglasses:…und scho flackt da Gaunze inhalt am Bodn, wia Neilich mitm Marmorbruch :rage: :cold_face: :sunglasses: :grin: :grin:
schlimm is des :wink:

Lg Pg

 
des hab i a net gwußt, dass beim uraltsackl nicht der kalk, sondern der marmor rieselt
 
nobel, nobel :grin:
 
chris

 
…deine Arbeiter  und Angestellten auch immer frei?
Wenn ja, wann kann ich bei dir anfangen? :grin:

oba des is scho laung so Üblich bei De Woidfiertlarischengroßgrundbesitza :wink: :grin: :grin:

Die durn imma so ois obs Nix hättn, und waunsd as Bsuachst, springt Die Glei, es Erschte Moppal von 26 zg an, oda Da Goidane Lusta, von 45 zg fliagta glei aum Schädl :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

do-weyl do bin i scho laung vorher in da Woartelistn :wink: :grin: :grin:

Lg Pg

 
wennst von daham so vü ausgang kriagst, daß´t mit mir mitfahrst, kannst jederzeit anfangen :wink:
 
gscheits eisen, was grünes  muaßt da halt kaufen :grin:
 
i hab 6 wochen urlaub und der rest ist überstunden abbau
 
so schauts aus, von wegen chef
 
 
chris

 
 
scho a oida Knochn. :wink: :grin:

 
hund wollt´st eigentlich sagen :wink:
 
wuuuuh
 
chris

a Foto folgt natürlich!
des mit den Strapsen kann i da oba leida ned erfüllen, des foart si so schlecht damit ;-)
 
 

daun halt ans Ohne Strapsn und so Zeichs weyl is eh wurscht :grin: :grin: :grin: :grin:

Jaja bin schon weeeech :sunglasses:

 
…mir Zugemutete ist froh, wenn ich weg bin. :grin:
 
…habe mir gerade einen Honda-Tank lackieren lassen, war gar nicht teuer, hab daher eh schon überlegt, ob ich die Q nicht grün lackieren lassen soll. :grin: :grin:

Pilgram1 … respekt, mog oba goa ned wissn, wia sowas bei mir ausschaun tat lach
 
Damit ihr wisst, wer da mitliest und sich zerkugelt (nnaa, mit eich, ned üba eich!!! :wink:) a  Foto dabei, bissal finsta, weil solangs hell is bin i unterwegs :wink: