Welches Motorrad?!

des is skandalös, sowas wem anzubieten

wird ned passiern damit muaßt leben. :grin: :grin:

dazwischen lass im no de Krampfadern reißen Depp damischer :grin: :grin: :sob: :grin:

i sicher ned, i bin da a bisserl eitl :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… eh kloar … an Höim mit dunklm Visir drauf … Deckl zua und guat is … :smiling_face: :grin: :wink:

kaaf ma jetzt a a dunkles Visier das ma meine Augen ned siacht waunn i mi wieda amoi auscheiß :grin: :grin: :grin:

i wird im September Urlaub nehmen und mit ihm a Runderl drehen

schulde ihm noch ein Mittagessen
sehr gut würde mich freuen wennst dabei bist :eyes:
kennst du den Chemo persönlich? :wink: :wink:

kenn Richi noch nicht persönlich, hab mit ihm auf Fazerforum geschrieben er hat mir auchdie Unbedenklichkeitsbescheinigung für den 55 Reifen freundlicherweise zukommen lassen.
Hab auch den Eindruck das er ein netter hilfsbereiter Mensch ist. :wink:

feiner Typ,der Chemo,kenn ihn von den seligen WW-Stammingern her!laung ists her :cry: :cry:
>drehzahl<

…sein, schließlich hod a mi bis ma zruck woarn ausghoitn!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

mit dir hod as owa a ned so schwa ghobt gibst da Gixxn eh de Gurkn :grin:

…heast!

Soooooooooo laungsaum wor i daun a wieda ned… das a an Baldrian braucht um sich wieda obzuregn, von meina Schwuchtlarei… :worried: :cry: :cry: :cry:
Woart’s nur… i kumm schon wieda in Form… daunn kaunn i hoffentlich wieda a bissi flotter?!

Obwoi, an’s muaß i schon sogn… es is ka Schaund waunn ana schnölla is!

Da es dein erstes Motorrad ist, wenn ich das richtig verstanden habe, würde ich dir zur Kawasaki ninja 250R raten. Bin ich selber eine Zeit lang gefahren und da es ja dein 1. Motorrad ist muss es ja nicht unbedingt die spitzen Leistung haben, da man sich ja erstmal vertraut machen muss. Ich finde der Aufwand bei der KAWASAKI ZXR 400 lohnt sich nicht, aber ist immerhin noch deine Entscheidung. Mit dem Sound muss ich dir völlig wiedersprechen, die Kawasaki Ninja 250R hört sich nicht an wie ein Mopped, aber wenn dir der Sound so wichtig ist hol dir doch die zxr 400.

Jo Onki :wink:…man sehe kurz aufs Profil , von Demjenigen , und man weis es eh scho , ALLES ALTE BEKANNTE , mit da Noch Älteren immer Gleichen Leidensnumma …Alias Doppel und Dreifach Nickla :sunglasses:…Ned mehr und a ned weniga …Wenns dann Irgendwann zu am Persönlichen treffen kommen soll …ists auf Einmal Ganz Ruihg …Und das Profil wird Monate -Jahre Lang Nicht mehr Aktiviert …is a Gaunz ofach :grin:

Scheenan Obnd

& Lg Pg

IHR behauptets immer i würd des aunders sehn, hob i schon mehrfoch versucht richtig zu stellen… IHR glaubt es nie… i sich des a bei Eich a so… ihr seht es aber anders!

OISA, noamoi zum MITSCHREIBEN, es is KA SCHAUND ned das Schnöllste zu sein a bei UNS ned!!!

Weu a Mervin (fois verfügboar) a Chrissi, a Mad, und a Wurzi san EBENFOIS schnölla ois wia i… somit WOS SOLLS!

Bei Michelle, bin i ma ned sicha ob du m, oder w bist, jedenfois woar mei ERSCHTES Mopperl a XJ 650, somit schreib ned mir den Schmafuuu!!!
I tät nämlich mein Gutenmorgengaugau gaunz gerne unten behalten…

A 250’ga… oda 400’data tät woahrscheinlich an Brichzaum unter mir kriagn! :eyes:

… daunn bist oba des ur Lulu weu den Mervin hob i vasaglt das a ned gwusst hod wo hint und vurn is :grin: :grin: :grin:

So kumm ma jetzt L A U N G S A U M wieder oba und atmen R U H I G durch … :grin: :grin: :grin:

ES IS SCHEISSEGAL WER SCHNÖ IS ODER WER NED … i bin 50 Oida und hätt vor meine Enkerln noch kennen zu lernen :wink: von do her bin i schnö gnua :smiling_face: :grin:

Wos is mit dein Mobiltelefon ??? I raf au und ruaf au … „Willkommen in der Mailbox von NULL …“ :wink:

… gsogt erkenn ICH genau NIX auf dem sein Profü … wos erkennt ma denn do ???

… kauf da jetzt de 250er … büdde büdde … :grin: :grin: :wink: … des TopKäs kauf i da dazua :grin: :grin: