Wenn ich

scheiß Di nit aun :sunglasses: …bist jo no Jung :wink: …und a Inzwischn in den Richtign Kreisn wo ma sowas duad , wia Aundane Nosn bohrn :smiling_face:…(Es Aston sitzn & foahrn ward gemeint ) :grin: :grin:
Sali Pg

aa nit. oba de englaender san scho aa macht bei de autos. :dizzy_face:

Nur zur Erinnerung: Ferrari, Alfa Romeo und Maserati waren bis vor wenigen Monaten unter demselben Konzerndach wie Case-IH (inkl. IHC, J.I. Case, Farmall, David Brown (!), Steiger), New Holland (ehemals Traktoren von OM, Fiat, Ford, Fordson, Agrifull), Steyr. :grin:

Also sind bzw. waren die Sportwagenmarken Ferrari, Lamborghini, Alfa Romeo, Maserati, Aston Martin, Lagonda,… mal in den Händen von Traktorenherstellern.

… und der schönste italienische Supersportwagen bleibt der Miura, zumindest wenn es nach meiner Meinung geht. :grin:

Dazu, findest du die MG’s schön? Du weisst aber, dass es auch Traktoren aus dem Morris-Konzern gab?
z.B.: Nuffield traktoreiden teknisiä tietoja
:grin:

Marshall (als Erbe der Nuffield- BMC- und Leyland-Traktoren) wurde im übrigen dann mal von Steyr erworben. :grin:

… und wenn du Volvo auch noch berücksichtigst:
Volvo BM traktoreiden teknisiä tietoja

… oder du die Renault Gordini/Alpine magst:
Renault traktoreiden teknisiä tietoja

… die Schwaben haben auch schon Sportwagen gebaut, z.B. den 300SL, aber auch die waren ein Traktorenhersteller. Den MB-Trac schon vergessen?
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… im übrigen, wenn du die grünen Ferraris magst, aber deren Farbe nicht, dann kauf sie doch als BCS in blau, als Pasquali in gelb oder zumindest teilweise als Reform oder auch als Aebi in rot. :grin: Von wegen Made in Austria oder Swiss Made. :eyes:

Leg dich nicht mit Schweizern an!
:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Ähm, wer legte soeben Wert auf die Unterscheidung zwischen Urquattro und dem Sportquattro? Hmmm?
Kleiner Tipp: Es war ein Erbsenzähler.

Die NSA weiss eh alles. Egal ob du mit Symbian, Google-Android, Windows oder den Äpfeln telefonierst. :eyes:
http://www.youtube.com/watch?v=FRRS7Ak4xlg
:eyes:

Ach, du bist auch nicht ‚in‘?
Du fährst immer noch den tschechischen Audi A3? Und bist mit den Zweirädern dem VW-Konzern untreu? :dizzy_face:
Hätte ich jetzt nicht von dir gedacht. :worried:
:wink: :grin: :sunglasses:

Aber halt, weil Dumb-Phone so be…scheiden klingt, heissen die neuerdings Feature-Phones. :grin:
Da mein Nokia 6300 den Geist aufgegeben hat, habe ich mir ein C2-05 gegönnt. :grin:

Beruflich habe ich mich auch erfolgreich gegen Apple- & Google-Spyware gewehrt und telefoniere da mit einem Lumia 520. Billige und gute MS-Spyware. :smiling_face:

Jaaaaa!!! Bravissimo :smiling_face: -Bitte , Bitte Sir :smiling_face:…Kampf Der Gigantn :wink: …Waun und wo :eyes: , bin scho Gaunz Feicht hinta de Ohrwaschln :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Oisa i glaub jo… des wichtigste beim ned in sein, ist der Umstaund das am des g’heart wos ma hod, sunst hod ma’s jo eigentlich ned wirklich!!!
Sprich waunn ma den Bayrischn, de Germanischn Ringaln, den Voiksbolidn oder wos was i, hoid ned GLEI hod sondan erscht nauch 10-15 Joahr, DAUNN is des a erschwinglich und es g’heart am GLEICH und gaunz WIRKLICH! Ned da Bank! :wink: :grin: :grin: :grin:

Wobei… der Audi… oisa DER Audi… is leida heita a noch teia, oda sogoar im Vahöltnis teira ois wia domois?! :cold_face:

[size=120]a Bissal andasd sig i des Thema Finanzierung schon . Obwoi i a ned da Große Freind von sowas bin , bleibt ma Nix aundares üwa ois Festzustellen dos ma Des Ollas ned Hüft , wenn i sowas WIRKLICH wollat , und aber ned Die Ganze Summe auf aun Schlog zoin kaun. Jeda Ohne Ausnahme hod a Bestimmte Lebenszeit , Die a ned Wias Eam grod passt ummadumm vaschiebn kaun , Außa Er draht Si sölba Hoam . Und so ist eben Des Vorherrschende System Weltweit , Das eben Viele sich sowas; und auch Anderes auf Pump kafn . (Bzw müssen damits ned im Endlosn Sparefroh Sumpf vasinkn -Der für mi Inzwischen absolut Sinnlos gworden is wenn i ma aunschau wos ma für aun Mega Zins fürs zb Spaor Biachal griagt :grin:Wie auch imma -i finde des ned verwerflich . i zoi jo a Monatlich mein Miet Zins , und leg ned glei für zb 10 Joahr im vorraus De Marie aufn Tisch beim Vamieta . Desweiteren griag i jo a Monatlich mei Göld fürs Hackln , und a ned 10 Joahr im Voraus oda? :eyes: . Do braucht ma Wahrlich ned Stukkatiert hobn um Nicht zu Wissen wies Inzwischen Genau mit da Vamögensverteilung in Österreich und auch Weltweit ausschaut . 10 -20 % haben das Vermögen , wogegn ca 80 % mehr oda weniga durch Die Finga schaun . Und Die sinds dann , Die eben - wenns Üwahaupts in Ihrer Lebenszeit Mitspieln woin , auf Pump Leben . Es erbt halt ned Jeda wos -Des wos ma dann evtl Guat Vermarkten könnte . Dos Soichane (Erben) daun üwa so a Thema wia Finanzierung lochn is ma a kloar , weyls es im Moment eh ned Brauchn …Maaahh Welch Helden tat :grin:

Merke : Mittnehmen von do , Duad Neamands wos , Hextns sey Leichn Gwandl , falls vorhanden :grin:

Oiso für wos bin i sonst auf da Wölt?..Nur um Jedn Tog zu schaun wia de Zeit umme geht :dizzy_face: , oda derf ma außa Hackln und Streitarei a no a Bissale a Freid hobn? , und wenns a Nur a Auto und oda a Moppal is :eyes:

i sogs da GLEI des hod Nix mit Dir zum duan :wink: wü Di a ned vaärgern …oba wenn i wos Denk dann schreib is halt , so wia i mas Denk und aus . :wink:[/size]

Adios Pg

…i nimm’s ned persönlich, a i hob mei Kreidn, weul so a Erberei ist jo ned imma Gewinnbringend!!! ;o))

I man damit eher de Leit de de absoluten LUXUSg’schichtln auf Pump hobn… NED den notwendigen Famülienbomba, sondan an 7’a Coupe ois Zweitauto damit a "dazua g’hearn"usw. usf.!!!

Ned de Klanigkeiten de sich wohl a jeda schaun amoi auf Kreidn g’numman hod, a Flatscreen g’heart do fiar mi ollerdings sicher NED dazua, der foit in de obrige Rubrik, weul Fernschaun kaunn i auf an oidn „klanan“ a!

so gsegn und a Geschriebn Deinaseits , geb i Dir Natirli auch recht :wink:…Stimmt scho :wink: Ollas mit Maß und Ziel :eyes: , und ned zuviel Überfluß , weyl des gibt aum End :eyes:… Nur an Riesn Vadruß :grin: :sunglasses:

Lg Pg

Mit grosser Freude wurde von mir gelesen dass Sein Bruder eine 350 GS bestzt u fährt?
Würde mich sofort bereiterklären uns zu treffen einen Vergleich zu starten u ständig HINTER der GS herzufahren.
Wurde erst vor ein paar Wochen auf die GS aufmerksam (ja ja ich kannte sie nicht…) u sie gefällt mir.

Habe sie dann in Natura im Museum Legenstein (sehr zu empfehlen weil sehr schön anzusehen, zwischen Straden u Kapfenstein) gesehen.

Gruss Sigi

Dann fehlt nur noch ein Motorrad aus dem KdF-Konzern.
Wie wäre es mit einer Ducati? :eyes:
:wink: :grin: :sunglasses:

Was hatte denn deine SGS? :eyes:

sofort meinte ich nicht sofort sondern sofort wenns passt.

Wobei meines Wissens die 350GS nicht so selten ist wie zB eine 250 T3, von ders nur ca 1000 gibt bzw gegeben hat, u mein Nachbar hat eine u ich habs noch nie gesehen…

Gruss Sigi

Redensart besagt ja „Mit´n FORD foahrst fort und mit´n Zug kummst z´ruck“, aber an diese Schlaglochplombe könnte ich mich, zumindest als Zweitwagen, durchaus gewöhnen.

NEED FOR SPEED: KEN BLOCK'S GYMKHANA SIX -- ULTIMATE GYMKHANA GRID COURSE - YouTube

Schrotti, da fehlt der Zweiradbezug!
Ken Block Airfield Rallying | Top Gear | BBC - YouTube
:grin: :grin: :grin:

für den kommt die Ausfahrt zu spät!

find i ned …Des Werkl gscheid in Kunstoff ausgegossen dazua a Guata NATUR STEIN SOCKL DARUNTA (Basalt) …und scho issa Fertig da Angemessene Motorradla Grabstoa …für Die Ewigkeit -Jojo i was…wird Wahrscheinlich eh ned genehmigt …weyl Irgend a Asche in Transilvanien Vastreun auf Jedn voi Vorrang had …Scheiß Wöld vadammte …Bloß ned Irgendwas Gedenken außa Die NS Zeit …do sands ganz Groß mit dabei , Die Gschissanen :cold_face:

die Frage ob das noch leistbar ist wird jetzt mal eine gelbe Tf restaurieren wenn ich die Teile zusammen krieg

inwiefern??? :eyes: