wer erinnert sich noch.... ?

Gott sei Daunk bin i a noch jinga ois wia du… somit derf i a noch lernan von dir… näxts Joahr host vühhh Hockn… :wink: :grin: :grin:

… liegt das nicht am schlampig arbeiten … eher am Moped und am vieeeeeeeeeeeeeeeel fahren :slight_smile:

… i hobs befürchtet :grin: :grin: und gestern vursichtshoiba mei ansa Halle umbaun lossn. Du wirst di wundern wia vü Plotz 4 unsere Mopettn durt jetzt is und die Bühne is a wie neich :wink:

Oba i was jetzt gor ned ob i näxts Johr Zeit hob … was is voll ned :wink:

Amoi schaun in wöchana Vafossung er näxts Joahr is… waunn du noch so guat beinaund bist wia heia… OK, daunn vasuch ma’s hoid mit knian…
Waunn ned… heast Oida, schau da amoi den Schottn aun den i wirf (Brüstlblähbaucheinziag) gacker :wink: :grin: :grin: :grin:

du manst 3 000 km.
des tät si bei dir ausgeh :grin:

da i oba heia scho mehr ois 6t km gfoan bin, isses wieder föllig

greeeeeeeeez, ich

… a Duell mitn Old Tschättahänd tät i da ned empföhn … wast eh weng da Waumpm warads … der züd nämlich immer auf de Kniascheim … auf de LINKE :wink: de brauchst weniga :grin: :grin: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=HGy4N8jXcF8

:grin: :grin: :grin:

Frag mal den Bogolen WARUM man die Dodln nach 6000 in die Werkstatt holt … obwohl, ich denke du bist auch Zielpublikum … so vagammlt wie deine Reim immer do stengan wirst di um Kettn und Co a nix scheissn :wink: :grin:

Prügel nicht so auf dem MP6 ein, meine SV steht auch beim Service. Der 60’000er war fällig. Und dieses Jahr bin ich noch nicht wirklich zum fahren gekommen. :worried:

 … hätt’ I ev a temporäres Anliegen bitte …

mei kettn is scho seit 2t km TOT
den antriebssotz tausch i glei mit, weil eh scho ois zerlegt is. do kumts auf des a nimma an :smiling_face:

greeeeeeeeez, ich

Ach, ich kann nächstes Jahr meine SV zum Service bei dir vorbeibringen und ich bekomme dafür noch einen Kaffee? :dizzy_face: :eyes: :smiling_face: :grin: :sunglasses:

…waunns’d da näxtes Joahr noch den Sprit fiar de Aunfoahrt leistn kaunnst… siiiischa! :wink: :grin: :grin:

Den Sprudel für deine Fahrt nach Wien kann ich mir schon noch leisten. :grin:
 
Bei einem Gratisservice kann ich ein paar Liter Benzin opfern. :smiling_face:

… liegen sie an … :wink:

ABER nur wennst per Moped anreist … im, Jänner :wink: :grin:

… und wenn ich eine Engadiner Torte an Zahlung gebe? :eyes: :wink:

… hmmmmm mal überlegen … Endadiner Torte, hmmmm …


OKAY !!! :grin: :grin: :grin:

Da muss ich mal eine verschicken, aber freue dich nicht zu früh, das wird noch dauern. :rage:
… und Suzuki kann keinen Kettenkit liefern. :cold_face:

Immerhin habe ich jetzt meine ersten Ferientage 2012 eingezogen. :smiling_face:

… ich müßte nur eine Firma finden die das ordentlich verpacken kann :wink: :grin:

was sogn Die Üblichen verdächtign , wia zb da Prolo Shop weil den hods eh noch in da Schweiz odrr, :grin:

Lg Pg