wer hat eigentlich die suchfunktion bei den gebrauchten versaut ???

Und host scho amoi nochdenkt das in ana virtuellen Forumswelt die ‚Begrüßungszeremonie‘ nur wos für Wichtln is, denn wenn ich da sog das I da Ur-Hawara bin und tatsächlich a Oaschloch, is da des liaba ?

Du host Di a net bei mia vurgstöllt und i was dennoch dasd a ‚Deppata‘ bist :wink:

Kalle_B.

Dua Nur :wink: Deppata :sunglasses: -NUR DU BIST EBN NED KAN -Sondern Hextns AN also Einer , noch dazua a Bsundasd Deppata :grin: -daher kaunst a Nur für Die Selba owa ned wissn wos Andere Intaressiert -De wern Sie scho mölden waun Eana wos ned passt :wink:…oba wos -Vagiss es ofach :wink:…owa Irgendwos suach i no :eyes: …wurscht foit ma scho wida amol ein :grin: .

Lg Pg

…geht a Ned ums Vorstelln ,(Wo hob i sowas Gschriebn ?) :eyes:…Sondern es geht um a Einfaches Hallo ,Hy , Servas -oda Irgendwos -wos ma halt als Gruß erkennen kann …und Genau des hob i bei meim Ersten Beitrag sehr wohl getan :wink:

Ibrigens -Ah jo is ma Wida Eigfoin wos i gsuacht hob :wink:


A GUATS PLATZAL WOSD MI AUM OARSCH LECKN KAUNNSD !!!

Sogst hoit so amoi, und hotz des irgendan interessiert ? Na, oiso … :wink:

Kalle_B.

haut´s euch doch bitte olle ane in die Goschn!!! :grin:

I wü Bluad sehgn!!! :sunglasses:

Pili, Pili…
Kalle, Kalle…

OLLE???

I ois Pazifist kaunn des iwahaupt ned vastehn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

da Herr Mutant :wink:

jo Und? :eyes: …WER soi des Bittscheen Nochat seyn :eyes:…kenn i ned :wink: ,oda glaabsd dos i mi Partout mit aum Jedn Stock Trottl :sob:untahoitn will :eyes: :grin: :grin: :grin:

Na so geht des ned :wink:—owa a so ! :smiling_face:

I wü gor net wissen wia vü das´d scho im Wienerwald „hinterlegt“ hast…
:grin: :grin: :grin:

Na, net mit an „Jeden“…
…nur mit die „Ausgewählten“… :wink:

PS: s´Büdl ist geil :grin:

glauben, dass es beser kommt jeden Satz mit Depp… zu beginnen ist ihr Stil,
mir gefällt es nicht, so könnte man meinen hier schipft der Einäugige den Blinden,
mer kulpa!

Hr Josha …Der is halt a so :wink: …und ich bin ich :grin:…und Du bist Du :smiling_face:

Fazit : Weda Er no i sind um Manche Wörter Verlegen …koana von Uns is da Bessare oda da Schlechtare . Allerdings -Soichane wia Er Pimpln :sunglasses: sich halt uneedig auf- waun Eana Irgend a Vogl aufm Schädl scheisst :grin: …ohne zu Gneissn -bzw Froh zu seyn , dos Elefantn no ned Fliagn kennan …i woas wo i Aufgwaxn bin ,und wo i her bin -und i woas a das ich sehr Fein -Fühlig -bzw fast scho Aristokratisch seyn kaun , wauns da Moment eben erfordert :wink: , und i mechat oba scho a Erwähnen , dos ma Uns in Früheren Zeitn Durchaus ind Goschn auch ghaut hobn :grin:-wenns Goar nimma Aundasd gangen ist …Meist mit Unentschiedenem Ausgang …Des woar halt a Andere Zeit …Nix Internet , kaum a Telefon , sondan wauns aun WIRKLICHEN WICKL gab ein 4 Augen …Gespräch :eyes: :grin:…Und es woar auch goar ned Ungewöhnlich dos ma danach Gute bis Sehr Gute Freind gworden saind …Eina davon is Heite no eina meina Bestn Spezln …obwoi i mir darauf Nix einbilde , weyl Gewalt an sich ist mir Zutiefst zuwieder …is a ned meine Welt …Des hast owa ned , dos i Diesbezüglich , no nix erfahren hät -bzw i woas scho wie i mi zu Wehren habe …Ohne Eigene Blessuren (für Beide Partein ) is bis jetzn no Koana Ausgstiegn , Aussa Sie sind zu Mehra , oda ausm Hintahalt :sob:

Ned Vergessen Bitte -auch waun i Viel Bleedsinn schreib …i woas Ziemlich Genau warum , und weswegn …Nur Unehrlich bin i Trotzdem ned -auch wenn Des Manche ned Dapackn könnan , oda woin …Des is ma ofach Pfeilgrod wurscht -weyl ich nicht mit Ihnen -und Sie nicht mit mir müssen …A Andere Lösung gabs do Nia und wirds auch so Laung i Leb , in Zukunft a ned geben …Entweder für mich oda Gegen mich , und auf Den Anderen Schicki Micki Kladaradatsch , Scheiß i sowiso …wie Jeda weis Der mi Persönlich kennt .

Schöns Wochenend wünsch i Dir :wink:

Lg Pg

besser hast des…net beser… :wink:
Und ob dir des gfoit oder net is mir relativ wurscht, hoit de ausse waun 2 gstandene Mauner palawern… :wink:

Kalle_B.

wos is Herr Kalle :grin: …waun geh ma ENDLICH aufn aun Kaffe :wink:.ODA WOS AUNDARES IS MA BLUNZN :wink:…wennsd SCHO ned mit mir foahrn willsd ; Wos i Dir Inzwischen Aungeboten habe -(SCHO VAGESSN GELL) :grin:aussa mit ana 1300 Hundata aufm Bandl :grin:
Oiso Hau Butta zu De Fisch man Trifft sich auf da Doppla :smiling_face:…13 Hundata gegn TM 125 …derfat jo a Leichte Spiel für Dich seyn oda? :eyes:

Dua ned imma Daumpf Plaudan :sob:sondan Beweg Dich Endlich amol

gehobenen Deutsch kann ich leider nicht folgen. Tut mir leid!

dann hilft´s nur:
Üben, üben, üben… :wink:

Am besten eh in DEM Forum, weyl tiefer geht´s wo anders nimmer… :grin:

Wüllst zutraulich wern ? :wink:

Wos ist los mit Dia, nur weil I net jedesmal auf Di und Deine Absonderungen schimpf, wüllst Di glei verbrüdern ? :grin:

Kalle_B.

Na Oiso geht doch :grin:…warum ned glei aso…

Lg Pg