Wer hat gestern SBK gesehen?

im speziellen diese Szene …

[url=http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/hat-jemand-mein-motorrad-geseh-12220.htm]http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/hat-jemand-mein-motorrad-geseh-12220.htm[/url]

( ich hoffe, dass ich auf diese HP verlinken darf ohne gelöscht zu werden  :face_with_diagonal_mouth: !?? )

Ich hab glaubt ich pisch mich an :grin: :grin: :grin: :grin:

da Alex

Der wird im erschtn Moment glaubt haum, des is ka Schotta, sondan Treibsaund. :grin: :grin: :grin:

und gleich danach hat er geschaut ob er einen po**ischen EU-Bürger in der Nähe sieht niederbrich

glG Alex

ned der Leibhaftige hat er sich gedacht, wetten! Er wird auf einen EU-Mitbürger von weiter oben (auf der Karte) :wink: :grin: :grin:tippt haben :grin:

lG Alex

Des hob i ma a docht. Waunn de in den poinischn Fansektor fliagt, daunn is´ a weg und spätastns bis zum Rennende, san a olle Numman außi gschliffn. :grin: :grin: :grin:

bis Rennende … pahh die hom die Nummern so schnö ausegschliffn dass no am Rennen teilnehmen können und unter die ersten 7 fahren  :wink: :grin: :grin:

glGA lex

na de ned.
Do passt scho der Röhrende auf dass nix passiert, aber es kunnt leicht sei dass’a Urlaub hod.  :rage:

glG Alex

JA - war amüssant.

Heast jetza - wo isn lei mei Moped hin … ???

PS: Die BMW geht schon ganz anständig - so für ganz frisch dabei macht das Ding ganz ordentlich Dampf.
Laut Hr. Leberkern war ja im Superstock kein Kraut gewachsen gegen die Bayrische - alle Achtung - wenn die sich was vornehmen dann aber richtig.
Wär ja gern in Mäuschen in den Entwicklungswerkstätten der Japsen - i glaub da is a paar Leuten das Grinsen vergangen…

die BMW geht ganz ordentlich doch die Aprilia ist jetzt genauso lang dabei und hat schon ein paar Siege eingefahren, da muss die BMW noch etwas aufholen auf der Rennstrecke.
Für die Straße dürfte sie allerdings eine Macht für sich sein. Mal sehen wie standfest sie dabei ist …  :wink:

lG Alex

de Soizburga san jo vü weida drübn (auf das Kortn) oben (auf da Kortn) san de Tschechn und de Polakn.  :wink: :grin:

glg Alex

Der V4 baut halt schlanker - und über 200 macht das dann schon einen Unterschied wennst ein paar % weniger Luftwiderstand hast - zumal bei der Leistungsdichte. Wenn mal einer am Max vorbei gekommen ist war das immer nur ein sehr kurzes Gschichtl.

Dicken Hals hab ich nur bekommen als der Herr Leberkern im zweiten Stint gemeint hat die Ducs brauchen einen größeren Luftmengenbegrenzer weil sie sich mit Kawas raufen…iglaubispinn…wosismitdu…san eahm die grünen Mopeds ned recht ? Reichts nicht was die Ducs die letzten Jahre abgeräumt haben?

… ich vergaß das ist ja nur ein blödes Vorurteil und ich fall auch noch voll drauf rein :sunglasses: :smiling_face:

glG Alex

bei der Aprilia glaub ich eher dass sie das weit bessere Fahrwerk hat, der Motor selber soll gar nicht mal so gut sein. Aber sei’s wies es ist.   Ich möchte hier auch nicht die Leistung von BMW schmälern, als Rookie so eine Leistung abzuliefern da können sich die alteingesessenen ein Scheiberl abschneiden.  :eyes: :grin: Hut ab.

da Alex

Woi,Des ist wirklich a Gaudi,stell ma Grad vor wie des nach am Sturz so is ,wann ma eh noch kurz Bedeppat is ,und glaubt Daß Es einem da Leibhaftige sölba Gfladad hod :grin: :grin:

,Teuflisch :grin:

lgpg

oda aba weita unten :grin: :eyes:

, aus Dem Neichn Eu-Ländle vielleicht Rumbulgarian ? :grin: :grin:,bzw Fladastan :wink:

Lg Pg

SALZBURG ???  :grin: :grin: :grin: … Fladern de Soizburga a so vü wie de Polaken ??? 

… a Gschicht erzöhn.

Mia haum an ghobt beim Scholz wo i glernt hob, laung is her :cry: der immer hinter ana Plakatwaund kacken wor dort wo jetzt da Hornbach steht in Brunn. Und amoi hod eam mei Gsöh vafoigt und eam de Schaufe unter der Waund drunterghoidn. Wos glaubst die deppat der Billi gschau hod wie er nochn pforzn des Wiaschtl net gfundn hod. In da Latzhosn hodas gsuchat …der hod echt glaubt er hod si ind Hosn gschissn …  mia san umgfoin vur lochen … :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Tschechen und Polen stehlen doch nicht !!! Wie kommst du drauf ???  :grin: :grin: :grin:

Von de Tschechn kommt des Wurt „tschechern“ … des kennans perfekt. :wink:

A so a BazlBua :grin: :grin: :grin: :grin:

lgg