WER ist BERTI????

im Chat, ist ständig im Chat - aber - wennst reingehst, dann is keiner da. I glaub da is wieda was zum tun fürn Nils, oder???
SM

einer muss immer im chat sein. damit der chat nicht zumacht. das ist halt der berti. aber den gibts nicht wirklich. aber du kannst trotzdem mit ihm plauschen mona.

hob i mi a scho gfrogt, oba ned fragen traut!

ist super der red ned zruck

und ich hab mir schon dacht, bist deppert oida, da hat einer mehr zeit als ich LOL

endlich ein Mann der net andauernd sei Pappn offn hat - na war net so gmeint - aber i werd in Jaffar des vorschlagen er soll si mal an den BERTi orientieren - quasi still u. leise.
SM

1. ein Wunder das i di no net erschlagen hab
    2. plauschen ja schön u. guat aber er is ja dann nimma da wenn i in Chat reingeh (i bin blond)
    3. du hättest ruhig uns Abstimmen lassen können wie da Berti eigentlich heißen soll, weil Berti klingt so hothothot…
    4. u. i bin net di einzige anscheinend di si dacht hat des gibts do net wer is der Typ - 24h im chat - der muß mächtig vü zeit ham!
    5. da i ja net grad schüchtern bin hab i ja glei gfragt warum u. wie usw. u. somit sind auch andere aufgeklärt bezüglich Thema Berti!
    6. u. aus diesem Grund seh ichs net ein das du mi verarscht!!!

So u. jetzt geh i truzn ins winkal u. schau di nimma an - weil i mag di nimma NILS!!! Sooooo, jetzt hab is da gsagt…bö! (wilkommen auf der Puderrosaranch)

Naja, gruß
    SM

war ja nur ein scherzal. oder bist grantig weils wetter schlecht ist?

weiß eh das nurn scherzal war, würd doch niiiiieeee bös sei auf di!!! du mein NILSI!!! ja bin grantig - is ja auch wirklich ein grrrrrrausliches Wetter. Aber ab MI solls ja wieda schön werden - der Sonne entgegen!!!

sm