wer ist morgen am heulign Bergl?

wird eh Hexte Zeit das da amol wos gscheits einfoit…kimmst ja sunst eh ned vom Fleck mit Deim Oidn Humpn :grin: :grin: …da host sowas oda an Jolly :smiling_face:

…hob i gaunz vagessn… du kearast jo zu dene

[image]http://s1.directupload.net/images/130622/a8kwej25.jpg[/image]

Jo, stimmt. Der zsamm mit der Maschin is so schwer wie i. :wink:

so do Hintre foahrst?

Najo i werd ma de Doppla Hittn gebn :wink: …weyl da schaugns imma Bsondasd bleed …i brauch des für mei Feldstudie :grin:…schreib grod a Dottore Oarbeit Thema : Blödschauga im 21 Jh.

Lg Pg

Tua nur. I werd am IN Hof direkt warten, wenns recht is. A blaue KLE.

… Frau Gerry in Parndorf shoppm … oiso, da Blade mit da kurn Jeans und dem Sir Oliver Hemd warad i gwesn :wink: :grin:

PS.: Mir is momentan zu haas zum Fohrn.

Diese Tortur habe ich letzten Samstag genossen. Die Frau hot neiche Jeans und Schuach braucht. S’erste wos ma kauft ham warn zwa Kladl in Grösse 80. :grin:

PS.: In der Endurowäsch is eh recht luftig. Nur am Asphalt foin sollt ma net. :cold_face:

Mitn Herrn Aufzug bin i a kurzes Stickl gfohrn und dann daham a paar Feldwege inspiziert.

Und an den BMW-Fahrer: Wenn ma an vorbeilassen will, dann bleibt ma nach der Kurvn rechts und langsam (mit der Linken wachln hüft a) und tuat net innen die Tür offen lassen. I hätt fast übersehn, dassd mi vor lassen willst. :eyes:

… komische Vogerln in freier Wildbahn :wink: die besten san die die dahernudeln und nachdem du ihn überholst draht er am Griff … bringt eam daunn a nix weil damit werd i nur noch agressiver :grin: :grin:

I was ned aber mir kommt es so vor als hätten manche ein riesen Problem damit überholt zu werden.

frog amol …vor Allem wauns a no a Achtal is , was auch ab und zu vorkommt :eyes:…do Werns daun glei Narrisch :grin: :sunglasses:

Des Elendign :grin:

Lg Pg