Wer Tiere mag sollte

… a bissi wos eineintaprediern ??? Wo sixt du Nervn blauk liegn wenn i da sog dass ich auch derart deppate Witz (die kane san) ned steh ??? Wenn meine Nervn blaunk liegn täts des schnö merkn … oba ned do herinnan geht a bissi schlecht :wink:

jetzt owa jo ned, daß miar ohne Tschocklad aunfaungan zum Tschäppan wia a Kluppnsackl… der sperrt sunst unsare Diela… :grin: :grin: :grin:

… muass i heit no iwad Donau ??? :eyes:

So laung i no Nutella hob is ois im grünen Bereich… :grin: :grin: :grin: :grin:

Quandl g’schrumpft usw.!

Hob ma heit a Hemad fiarn Fr. kauft, damit de Krawattn a des Hemad so hoibwegs zuhoidn kaunn… i sog dir… olles Kindagressn, bei 46 hearn de Krognweitn auf! :rage:

Owa des kaunn i mitn Krawattlknopf grod noch kaschiern… 48 gibt’s bei dena ned! :worried:

Hast du es schon mal mit einer Zeltblache versucht? :eyes:

Grösse 40 reicht mir absolut. :wink:

Ich will mich nicht einwickeln, sondern den obersten Knopf zubekommen!!!

So passt mir de 46’ga sehr locker… nur beim Krogen is Oa…

Übrigens, mit zarten 90 kg, und gut trainiert, hatte ich a 50’ga Krognweitn!!!
Weil des Halsal so kurz ist und der Nacken damals ziemlich breit war, also tuns da nicht auch via Umwege auf meiner Figür herumreitn! :wink: :grin: :grin:

Gerry, das kannst du nicht machen, du ziehst mir den Boden unter den Füßen weg :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Auf meiner geheimen Liste der Leute, die ich unbedingt persönlich kennenlernen wollte stehen

  1. Steve Jobs
  2. Gerry 1702
    3)Papst Benedikt
    4)Helmut Dungler
    5)…
    Da Steve leider nicht mehr unter den Lebenden weilt, muß ich jetzt nach Rom pilgern… :cry:

Überdenk das bitte nocheinmal, ich verspreche, ich werde auch nie mehr mit dem Luftdruckgewehr auf Katzen schießen… :dizzy_face:

Japanische Schrift ols Chinesische zu bezeichnen…olso wirklich. :smiley:

…des is ghupft wie ghatsch :wink:

wü (darf) des überhaupt :cold_face: (außer Dei Weibi) :wink: :grin: :grin: :grin:

Jetz wasst wenigstens warumst a Banause bist… :stuck_out_tongue:

ollas wos aunnähernd aun 90/60/90 heraunkummt. :grin:

Oisa gaunz ehrlich… NIEMAUND!

Aus gesundheitlichen Gründen… auch das „Weibi“ nicht mehr! :eyes: :worried: :cold_face: (iwa 80kg dapockt mei Kreiz nimma!)

Und iwahaupt… wos du schon wieda denkst… es auszahtn Leistungsspuartla denkts woahrscheinlich jenseits da 80’ig a noch imma nur in de Richtung! :dizzy_face: :wink: :grin: :grin:

„nett“ auszudrücken… wia sogt da Clooni imma… „what else“… gauuunz da guate oide Schrotti! :wink: :grin: :grin: :grin:

Heast, i bin froh auf mei Mowed auffez’kumman und du wüllst mi in Herztod jogn… wer braucht do no Feinde… :eyes:

Do kriagt des Wort „Leistungsspuartla“ fir Di auch a Bedeitung! :wink: :grin: :grin: :grin:

so Sturheitn kenn i a :smiling_face:…meist in da Kernoarbeitszeit von 7 ne bis 5 fe :dizzy_face: :grin:

Lg Pg

Oida Vatta …

So hob i me aum …

Ned bäs sei …