hätte da eine bitte an die admins:
könnte bitte jemand die werbung der firma zweiradprofi.at am rechten rand entfernen, da ich das verwendete „model“ in dem schwarzen minikleid als nicht besonders attraktiv - um nicht zu sagen „augenfeindlich“ - betrachte und auch davon überzeugt bin, mit dieser meinung nicht alleine dazustehen.
mit vorzüglicher hochachtung,
:(|)
nicht so laut, vielleicht ist es ja die Freundin/Frau/heimliche Geliebte vom Chef
gruss Chin
ORIGINAL: Rennquaxi
hätte da eine bitte an die admins:
könnte bitte jemand die werbung der firma zweiradprofi.at am rechten rand entfernen, da ich das verwendete „model“ in dem schwarzen minikleid als nicht besonders attraktiv - um nicht zu sagen „augenfeindlich“ - betrachte und auch davon überzeugt bin, mit dieser meinung nicht alleine dazustehen.
mit vorzüglicher hochachtung,
:(|)
… scho vur Monatn aufzagn woin, oba auf mi hert jo kana …
De Werbung do rechts ... - Motorrad Tratsch - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
lossts doch des Mischleu-Weiwal in Ruah.
I hob mi scho gwähnt aun sie. Do kumm i ma nimma so gfüllt fua, waunn i ma de ausn Augnwinkl auschau.
Waunst da de auschaust rennst zum Kühschraunk wäusd Aungst host, daßd ois Mogasichtiga hingstöllt wirst …
ich hab dir schon mal gesagt, wennst nicht bald aufhörst, allen bilder von meiner freundin zu zeigen, gibts eine aufn deckel. HAST MICH VERSTANDEN?!
…Ih hob des imma vamiedn sowos zum sehng,jetzt hob is gsehng und Mia is ned nua Speiübl Ih bin ah Blind
Wead heite zum Fielmann geh um zu Rettn wos no zu Rettn is
Gruss Ruebezahl
ORIGINAL: Chris600RR
ich hab dir schon mal gesagt, wennst nicht bald aufhörst, allen bilder von meiner freundin zu zeigen, gibts eine aufn deckel. HAST MICH VERSTANDEN?!
Tchuign, I hob glaubt Du waratst scho dastickt unta ihr, und merkst des nimma …
Du soist do kane Drogn nemma, herst.
Na daun schau hoit zumindest, …