Werter Herr Inspektor Mervin

Jo Hextns Vasucht :wink:…Weyl aus Dem Oidn Sierign Göld Sack griagst eh Nia Nix ausse -außa Evtl aun Bravn Hände Schüttla …

nie im leben pilli! bis da quotenschweiza se bewegt und de haund hihoit is da schweiza kiwara in frühpension wegen burnout (des is erm zu stressig)

… das ich wüßte das I eahm unterkumman wär!

Tät mi eh g’frein!

oiso i find Eam Symbaddisch aun Herrn Rat :smiling_face:…des schreib i owa ned weyl i wos ausgfressn hät , oda vor hät sowas zum duan :grin: , Sondern weils eben so is …Wauns Mehrere von Seina Art gabat :eyes: …hät mas Wirkli Leiwaund :smiling_face:…Bestimmt Ned dos a Ollas Durchgehn lossn tät -Aber es Leben und Leben lossn -hoda scho Verstaundn wia des geht . :wink:

Lg Pg

kennst Eam jo a scho a Bissal -Gell :smiling_face:…Jo i was :eyes: des dauad a Zeitl bis ma Dem auf De Schliche kommt wia a so Funktioniert :grin: :grin: :grin:

…do häng i mi glai aun!!!
Hoffentlich werdns heuer mehr Rundal, oda zumindast amoi a Kaffee… gibt’s jo ned das du nie vom Kleeheifl de 5 Meta do owa dafoahrst! :wink: :grin: :grin: :grin:

wort ma no auf a scheens Wetta owa leider is mei zwoatakta no ned fertig und i muß mit da Fazerle autaunzn

des is ma Eh Liaba :smiling_face: ,weyl schiabn dua i es meinige Eigantli Nur wauns hinnich wäre :eyes: :grin: :grin: :grin:

(Na woasd eh wia is gmeint hob -odrr? :eyes:)

Lg Pg

alles Gute, Gesundheit und vor allem oben bleiben!
lg
martin

Holz anfassen! :smiling_face:
Bis jetzt mich noch nie wegen zu schnellem Fahren und bisher habe ich es erst auf 3 Parkbussen gebracht. Die letzte ist allerdings schon 14 Jahre her. :eyes:

Sind nicht alle so blindwütige Raser wie du einer bist… :sunglasses:

Da muss ich mich gleich auch dazu anmelden… :smiling_face:

Der mervin fuhr auch schon an meinem Wohnort vorbei, aber das erfährt man immer erst im Nachhinein. :wink:

und de 3 hosd Bestimmt mitm Tracki in ZH kassiert -Gell :sunglasses: :eyes:…weyl mit sowas hosd jo es Fahren glernt :wink: :grin: :grin: :grin:

Sali Pg

Pili, nein mit einem Peugeot 205 GL 1.4 Kat. 60 PS. :wink:
Und auch nicht in Zürich, sondern in Arbon und St.Gallen. :wink:

… und mit dem Ford 3000, 46 PS mit Schnellgang (d.h. 24Km/h) hätte ich doch etwas ssseeeehrrrr lange gebraucht. :grin:
Vor allem, mit dem Traktor durfte ich bereits mit 14 auf die Strasse (… und damals noch mit ungebremsten Anhängern bis 12t).

…daanke onkel gerry…des war jetzt die rechanche…anlulu…fast… :grin: :grin: :grin:

jo - von mir auch ein burzeltagsgruss ans auge des gesetzes…häppiiie bösrday herr mervin! :sunglasses:

Lieb von Euch, Mewci

Das Ortsgebiet hab ich erreicht, mein nächstes Ziel ist die Freilandstraße :grin:

lG an alle

blindwütig nicht, aber ich habs halt eilig gehabt, die schweiz wieder zu verlassen - bei soviel schokolade und käse …

…ois „Beroter“ geht’s do doch ned um den Kas und de Tschocki, sondan um den PREIS von dem Zeig bei de Eidgenossen!!! :wink: :grin:

ned wirkli, weil für a konkurrenzloses produkt kau ma jo e valaunga wos ma wü (in gewissen grenzen halt). und schweizer schoki und kas san konkurrenzlos guat :grin:

zum Geburtstag auch von mir…

…trotz der Möglichkeit das du mir schon das eine oder andere mal dein Inkassobörsal herghalten hast :slight_smile: