WIE ICH

aba nix dran dasd die Oarsch Karten hast …finde Dich damit ab oder beweise das gegenteil …bin schon gespannt !

… aunzunehmen is, daßd mi gmant host und ned den Gerry:

Bist scho amoi auf de Idee kumman, daß I Dei deppates Gsicht nur ned segn mog? :wink:

da Pille dei wahres gesicht goa ned kennt, frog’ I mi: solltast erms zeigen oder do ned ;-?

die Arschkarte. Die hängt daham im Wohnzimmer. :grin:

a bild vom haus von durtn ;-?

von meim Wohnkarton aus dem i vor 3 Jahren in den größeren Spannplattenverbau unter der Brücke gezogen bin.

zum umziagn war der wohnkarton natürlich praktischer weil leichter …

schau was I grad gfundn hab I waass e ned wo is DA hinstelln soll und für WEN :wink: … softhelmträgerinnen killen die ganz harten stahlhelmträger die ihnen den softhelm aufgeprügelt ham … :wink:
die quickübersetzung war jetzt für nedallesinenglischversteher.
Now the burka is banned... by ISIS! | Daily Mail Online

…Oder wer anderen eine Grube gräbt hatte ein Gruben grab- gerät :sunglasses: und der Rest ist eh bekannt :grin:

Wer wem Andern eine Grube gräbt, ist Bauarbeiter.

und des ohne Hölm …na servas :grin:

https://youtu.be/OjIpujuNMAk

:wink:

… wer andern in der Nase bohrt ist selbst ein Schwein …

Is a wieder bsoffn unser Klausi oder warum spuckt so ummadum ???

Es is frunk bessa nur olle drei Wochn vabei z´schaun :wink:

:grin: :wink:

hoasst da wieder ? :eyes: immer noch wäre die bessere Option :grin: …Na Irgendwann ist auch meine Geduld erschöpft auch wenn i mi noch so anstrengen mag .
dann muaß es eben raus und aus :smiling_face:

… und daunn nemma den näxt Bestn der grod deppat daherrennt und schreib ma ean das a scheissn geh soll und mit ziemlich großer Sicherheit bist du da Meinung dass ma des vasteh muas … nau guad i moch de Geheimnis a bissl auf … i vasteh sowos ned !

des alles hod sowieso an Bezug mit da Registrierung im 2 T Forum zum duan ghabt …und wenn dann wer angfressn ist weil es nicht nach seinem Willen in meinem Forum geht , dann issa halt angfressn …kümmert mi nada -niente -nothing :wink: …und wenna denkt er muaß no unbedingt weiter nammln , jo dann kann es eben passiern dos gewisse Gefühlausbrüche meinerseits ihren weg ins Forum finden und sich als Antwort deklarieren , auch wenn diese ned unbedingt angenehm ist . Aber das sollte sie ja auch gar nicht sein :wink:

Nojo, vun mir aus! :eyes:

… ICH schreibe nichts in DEINEN Forum … trotzdem hast ma folgendes hinterlegt:

[color=#FF0099][b]Alo pack dich zsamm und geh scheixxn Du Inoffizielles Etwas wos eh kana wirkli braucht

Schau ma ins Gsicht und da Fall hat sich ! [/b] [/color]

ALSO … warum schreibst das i scheissn geh soll ???

… wie haast dei Frisär ??? Nur das ma ned amoi irrtümlich auklopft und frogt ob a Sellal frei warad :wink: :grin:

De Hoor … furchbor :cold_face: :sunglasses: :wink:

na… des woar doch eh goar ned an dich , daun hob is falsch knepfal druckt ghobd -tschulligung :grin: