in so 4-6 wochen ist es wieder soweit und ich werde mit meinem motorrad die ersten runden in 2011 fahren.da ich ja in den bergen wohne ist es im märz april doch noch etwas kühl und der asphalt dürfte auch noch nicht den guten grip haben.wie komme ich mit meinen reifen klar ??? gibt es da spezielle erfahrungen,da ich ja auf suppersportreifen am fahren bin …nützten mir da die verschiedenen gummi mischungen eines zb bt 016 etwas oder sollte ich einen 0815 pirelli nehmen ???
lg silli aus de berg
I hob scho mitkriagt, dass´t Du an Sondafoi dorstöllst, weulst des Aunschoffung vo an Käfig schlichtweg vaweigast. Irgendwie bewunda i des eh, owa waunnst ehrlich bist - mocht des wirklich Spaß, oda is des afoch de legendäre Tirola Sturheit.
Es hot scho Ausnauhmesituationen in de letztn Joahre gebn, wo i zeitnweis a kurze Streckn im Winta mitn Moped untawegs wor, owa so mit 5, 6 Schichtn Gwaund aun, so dass´t ausschaust wia a dreijähriga im Wintastraumpla und olle Extremitätn im rechtn Winkl vom Kärpa wegstengan - na des is eindeutig net meins.
ja des macht schon spass,a bisselle gfährlich ists halt zwegs wennig, wann nit gar überhaupt koa grip,deshalb a mei frage
i werd jetzt meine scheenen „gsxr griffe“ gegen hässliche schwarze austauschen de dafür a heizung einbaut haben
stilbruch…hmm…mir egal…haubtsach warme pratzen
lg silli,a traum wetter bei +8 grad
des würd ma schon gefallen,leider hat da mei börserl und a MEI BESSERE HÄLFTE WAS DAGEGEN.
in bozen unten kann ma jetzt sicher guat fahren,aber da sein halt davor so 120 km zufahren übern reschenpass und da ists recht frisch um de zeit…
lg silli
na des kannst jetzt so nit schreiben,aber der reschen ist zeitenweisse schon etwas schwierig.saukolt rutschig und leider a uninteressant zum fahren
lg silli
ups falsches bild,das ist woll der plansee
des iss eh nix für mich,i bin ja z´bleed de neichen bilder einzufügen wia sollt i ma da an 2 knick zualegen
so jetzt langs ma , i ruaf jetzt mein versicherungswaschel an,der soll die vb faxen und i hol ma mei taferl ab
lg silli
…naa - i hob gmant mit der herausforderung, dass tiroler des net dapacken…i hob ma docht du springst glei auf und drahst uns a video aufn weg noch spanien übern reschenposs…
mit der geschmacksrichtung könn ma da eh nur nach der ausfschrift gehn…oder hast du des scho amoi kontrolliert?
des is mei nextes problem,hab ja so a kloane cam
808 car keys micro camera
hat a weilchen gebraucht bis der winkel gepasst hat,jetzt klappts aber i kann de videos nit hochladen
i bin monogam deshalb hab i a noch nie des gummizeigs probiert,abgsegen davon gibts des a für mädels
lg silli
do kaun i dir net höfn, weil supersport rafn auf der sevenfifty…i waass net…i hab da die pilot road 2 drauf, die werden dir net so vül bringen…
is jo net asoo, dass do a jeder rafn zu jedem radl passt. was hast denn jetzt drauf
i würd jetzt sowieso kan neichen rafen drauf, wenns so kalt is. bei de temperaturen kommst ja nie gscheit auf de richtige betriebstemparatur ergo wird der abrieb sprich verschleiss a net schlecht sei.
ist eh a guater,obwoll ich schon seit 5 jahren koane michels mehr fahr.i fahr des gonze jahr den
brückensteiner bt 021,des beste was ich je auf am motorradel gefahren bin.da ich ja viel auf den pässen in südtirol ,schweiz,österreich am fahren bin, wemm wunderts da wo i wohn, kimmst eh nit aus,ist a sporttourenreifen die beste wahl.
am ring hab i eh nix zumsuachen
lg
den bt21 hat a habschi auf der 750er vfr und der hat a scho a paar getestet. aber der is ihm a no am liebsten und der is a bei jedem wetter, ausser schnee liegt unterwegs. den metzler z6 hat er a draufghobt, aber der bt21 is eam lieber, weil der rückmeldung gibt bevor er ogeht.
jo i glaub a, dass´d mit an supertourenreifen guat dran bist. kommt halt drauf an, wie viel kilometer du ohspulst.
oiso i bin mitn pilot sehr zufrieden, aber i bin ka mossstob, weil i a tourenschwuchtel bin und sicher net amal an die idee von an grenzbereich kommen werd.