Wie nennt man das ???

… bin im Juli dort!

Guat…oba Nur im Kati Trakt, Göll :wink:…Direkt üba Dera Riesn Vagoldeten Uhr mit De Pfaun von Dem Gschubstn Englända :grin:

Unds Heisl sauberst verlassn ,unds Papierl ned unnedig vaschwenden :dizzy_face: uswusw…
sonst staubts :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… ein aufmerksamer Experte … :wink:

Kaurismäki hat sie eingerußt und wenn sich jemand Buena Vodka Social Club nennt und russische Volkslieder summt, muß er aus Rußland stammen, das paßt nicht zu Finnen … ich glaube, Du irrst Dich diesmal … :wink:

…hat´s erfunden :wink:, diesmal waren´s nicht die Schweizer :grin:

…was sich alles ausgeht, wehe wann das Häusl net dort ist, wo du sagst :grin: :grin:

daunn homsas halt ohgrissn :eyes:…Mocht aba Nix Daun Gehst, hoid innan Terassengarten,3-4 Etage :smiling_face: (Direkt hinta da Uhr, im Buidl.)…muaßt hoid Relativ Schnell Kackn :grin:, und ned Viel Schaun-weyl wauns De dabei dawischn staubts auch, und Finnlandia , sichst daun auch schnella als da Liab is :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… jetzt is dei naumenloser Fredl unten … klick amoi drauf :wink:

gibts do Kapsln dagegn - dann klappts auch wieder mit dem Wasserhalten. :wink:

Haums Da no ka Rabattkortn autrogn beim Bständig? :eyes:

Ahjo, des hätt i beinoh vagessn - bei da Lingerie tät i aun Deina Stöll auf Feinripp umsteign - den kaunnst auskochn. :wink:

… UNSER SCHROTTI IS BACK !!! :grin: :grin: :grin:

… 4 mein Freind mit de Glosknochn ??? :grin:

wieso hoitn de Pfostn durt eanare Vögel in Aquarien? :cold_face:

Ob des ortgerecht is? :dizzy_face:

Do foits daunn a net auf, waunnst da söwa gelegnetlich a wos vagunnst. :wink:

weyls Eanane Gaunz ibrign Rubl, in de errichtung von Wild ummadumm Stehende Scheiß- Heisln mitm Freyem Blicke gen Finnlandia investiert hobn :smiling_face: Na wos glaabst wos des ollas kost hod…hob i ma sogn lossn :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… wenn ma ned neidig san haumma olle wos davo :grin:

So i mauss Bettwärts … um 03:30 leit da Wecker :rage: weu es is Mess und i hob olle Händ ztuan :sunglasses:

Guade Nocht Herr Schrotti und oi de aundan ONLEINA :wink:

Pfiaaaaagoood :smiling_face:…und frohes Schaffee! :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

dem Pilgrant, dem oidn Gauna, doch gelungan, Di Ungläubign zu bekehrn? :eyes:

Bist aum End gor Mesna wordn? :grin:

Jo…Des is jo des Mindaste, wossa hod duan miassn ,weyl bey Seym Sündnregista, isa eh knopp an da Reichs Acht, vurbeigschrammt :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

dass die meisten Menschen, welche sich an „moderner“ Kunst ergötzen, genauso viel oder wenig Ahnung davon haben, wie wir. Mann/Frau fühlt sich überlegen, wenn er/sie etwas sieht/hört/erkennt, was ein Normalo wie wir nicht kann. Sie können es auch nicht, geben es aber nicht zu. Wenn mir jemand erklären kann, worin zB. die Kunst in den Werken des Herrn Nitsch besteht, überdenke ich meine Aussage vielleicht.

#12: Das Orgien Mysterien Theater, 122. Aktion (Hermann Nitsch) - NITSCH, HERMANN (2008) - YouTube
Hermann Nitsch Live Action, New York 2011 - YouTube

Dabei gibt´s noch viel bessere Sachen

- YouTube

Irgendwie bin ich froh, ein Depp zu sein, sonst müßte ich da auch mitmachen :grin: :grin: :grin:

Ernst Jandl: Viel, Poesie-Video, 2011 - YouTube

oder da:

HERMANN NITSCH Aktion @ Incubate Festival - YouTube

:wink:

Genaugenommen gült des ned nur fia Kunst, sondern fia fost ollas. Wäu a im technischn Bereich gibt’s unhamlich vü „Glaubensfrogn“ de sogenaunte „Expertn“ gern diskutiern. :eyes:

Bei Theman wia Kunst oda Religion is hoit fia klane Geista vü leichta. Do brauchst Di nua da Mehrheitsmeinung aunschliassn und host automatisch recht, wäu objektiv richtig oda foisch kaun do nix sein.
Und sölbst waunst eahna im Nochhinein beweist, daß eahna „Meistawerk“ vun an aungsoffanan Schimpaunsn gmoit wurdn is, sogns hoit: „Der hat eben Talent“ :grin: