Wie stehts jetzt mit den BMW Allergikern ?

Doppelsieg in Spielberg - Dominanz - JA ! Also es geht doch ! :grin: Habn die vielen Österreicher in München und Berlin doch gute Arbeit geleistet. Gratuliere aber vor allem Michi Ranseder, tolle Leistung von ihm !

i waass goa net, ob i allergiker bin, owa i werd amoi an allergietest mochen und amoi zuwigreifen. wenn die dunkelroten pusteln aufziagn, kaun i wos dazua sogn.
wos i mi owa ois unbedarfter frog - wia lang hot die unglaubliche dominanz scho au, dass ma uns olle jetzt hinknien müssen? :grin: :grin: :grin:

sollte wieder in einer wm-klasse fahren. ausgezeichnete leistung. (hätt er sicher auch auf einem anderen motorrad geschafft :wink:)

Find das super fürn Michi,

aber meine Nase hört einfach nicht mehr zum Rinnen auf. Und die Augen sind knallrot und niesen muss ich auch andauernd!

Wird bald Zeit, dass es Winter wird und sich die ganzen BMWs in die Händlerschauräume und Garagen verziehen!

ggggggg

Sicha! Domols in die 70iga und 80iga Joahr hom se ziemlich geile Autos gebaut :wink:.

aba der wird da a gfolln.

Seit Bangle hat BMW meiner Meinung nach ein Design-Problem. Wo bleibt die Eleganz? Ich will keine verquollene Kiste fahren. :eyes:

:dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: wos? bmw hat einen designer?  :dizzy_face: :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

bei de aktuelln 5-er und 6-er Modellen schauts jo scho wieda freidnlicha aus. :eyes:

Olso mia gfollt se! :)))))
Wor fein zum fohrn, hob mi donn oba doch für a feines Japanermoped entschiedn!

Auf jeden Foll a Moped des Respekt vadient hot…Mängl hin oda her!

[image]http://img685.imageshack.us/img685/9294/1314298220picsay1314298.jpg[/image]

Diese ganze moderne abgerundete elektronisch von selbst fahrende kleine Mädchen-***** können die sich sparen :sob:. Gilt für Auto und Mopeds.

Letztes Mal an der Kreuzung: i steh dort mit mein M und neben mir der „Enkel“ M der Baureihe E60 - 507 PS, perfekte Ausstattung, eben ein mobiles Übergerät. Hmm … aber im direkten Vergleich: das neue abgerundete elektronisch von alleine fahrende Krafl - was für ein häßlicher Krapfen.

I sog jo s spinn :sunglasses:.

P.S. wos issn mit`n Jaguar … oda woa´s a Daimla? Der war cool :wink: …

A wenn des nit mein Stil is - keine Frage haben die Bayern da ein Top-Gerät abgeliefert. :eyes:

inzwischn wieda in Deina Nähe (Nötsch) gelaundet.

Jetzt kaunn i endlich aus vollem Halse miteinstimman waunn olle sogn „Gott bewahre uns vor Sturm & Wind & Fahrzeugen die aus England sind“. :wink:

Wor zwoar gmiatlich zum Foahrn owa doch a ziemliches Dickschiff. Und vua ollem steht und foit des Gaunze mit an guatn Mechanika. Den nächstn den i gfundn hob, der wor in Sieghartskirchn daham - do foahr i beinoh a Stund hin - des geht afoch gor net. :sob:

Dafua hob i jetzt „des bäse Blaue“ und hau da damit den Popsch aus, soit ma uns amoi auf 4 Radln begegnan. :wink: :grin: :grin: :grin:

Wead sich bestimmt amol mochn lossn :grin: - owa nix umahaun heast Du :eyes: ! Schenes WE, LG SupaSunte

…obwohl i eigentlich „Gummikuahtechnisch“, voreingenommen woar, des derzeit beste Serienradl wosd da kafn kaunnst!!!

Waunn ana narrisch gnuag warad mir des zum schenkn… namad i’s sogoar! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Neiche Mopperl kaf i ma von goar kan… de spinnan jo mit de Preise… do kriag ma locka a nettes Auto drum!
Vuar 20 Joahr hod a supa Kilo so um de 120.000.- Ös kosst, a einigermoßn a Auto 170.000.- do woar a Motuarradl noch „günstiger“… owa heit… geil sein se jo, owa oanfoch zu teia (m.M. noch)!

,Wer? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:,wurscht :grin:,scheen das es imma Vaschiedene  Meinungen gibt :wink:,und de meinige is des Buidl :smiling_face:.

Lg Pg

Ehrlich gesagt, mir gefällt die MV auch besser als die BMW.  :eyes: :wink:

…vom gfolln, weul do warad ma in Pilli seine liawa… :smiling_face: :smiling_face:

I red von da Technik, komot obnsitzn und dem Gesaumtpaket!!! :eyes:

M.M. noch derzeit unschlogboar. :wink:

Olso vom Design her konn sich de BMW oda Japana a segn lossn!

De Ducatis und MVs sand für mi wos füa de Vitrine, schaut zu sehr noch schickimicki aus!
(I find se schen, oba besitzn mechat i se nit!)

Bei da BMW worn de anzigen „Mankos“ füa mi de Fedarung…wor olls eha auf da hortn Seitn bei Schloglecha und Co, wos ma oba sicha leicht ändan kennt…und da schlechte Ruf bzgl Valässlichkeit!

Lg

…schaug ma amol wos de Kawa so bei dir z’saumannbringt… :wink: :grin: :grin: