Wieso baut uns KTM keinen kompromislosen Sportroller?!

das du einer von den Geschlechtslosen bist, von denen es eh schon genug im deutschsprachigen Raum gibt.

verschlafn,homs Des sicha nit,Vielleicht kommt Ja eh was,vielleicht gleich zusammen mitm Straßn-Achterl,was wirklich a Interessante Gschicht wär

Lg Pg

Foto is ausm Achterlforum

Vielleicht Reicht a 750 ger,a Fürn Boxer :grin:,moant zumindest Da Oide Sack, der hod des Foto gfundn :grin: :grin:

lgpg

lgpg

wanns Nur Es Fahrgstell is ,kannst scho vom kleinen Glück träumen :grin:,Des mit da Kawa stimmt,war eigentlich Genauso a Gaudi ,wia mit meina CB750,Vor Allem Die Bremserei,hatte Den Augen und Maul auffreißeffekt :grin: :grin:

lgpg

Sigst Herr Sciron,deschwegn ,treib ich seit paar Joahr Nur mehr Achtal,De Bremsn ganz von Allein :grin: :grin: :grin:

lgpg