Winterdepression

wennstes e benutzen kannst … es gäbe eine, auf die ich ev Zugriff hätte und die is auch komplett, Silbertank hat ganz leichte Delle - hab dran vergangenes Jahr großes Vergaserservice gemacht, weils Startschwierigkeiten hatte, läuft wieder perfekt. Wird wenig benutzt, hat um die 30k drauf. Preis kann ich erfragen, wird aber nicht unter Marktwert hergegeben und wird zwischen 4+5k liegen, schätze ich.

Das eigene Leiberl waschen, hält den Platz vor der Eingangstüre sauber … :wink:

[image]Ups, bist Du ein Mensch? / Are you a human?

…jup, GENAU auf DES Leiwal hob i domois denken miaßn… weul der woar dem SEEEEHR NAHE!

wos wüstn ausgebn fiar a XT?

he!
selbes problem hatte (habe) ich mit dera XL500r :eyes:

do gibts aungeblich sogoa a video davon =P

greeeez

…mit dir nimma heast… du steckst auf ewig im Oarsch vom Oidn… fiarchtalich! :grin: :grin: :grin:

bist halt a nachfolge Generazione was ansich eh koa schande ist :wink:…nur mitm Moppal treibn hosd a Defizit :wink:
i hob ma damals (1986) a neiche XT 500 kauft ghabt woar a geniales Moppal insbesondere im winter und beim Elefanten treffen …owa i denk des saind für Di eh NUR Behmische Dörfa :grin:

Wiki :
Die XT 500 wurde 1976 erst in Marrakesch und dann auf der IFMA der Presse vorgestellt und bis 1989 gebaut. Allein in Deutschland wurden über 25.000 Stück verkauft

??? i mog den oidn deppen, is oba ka geheimnis.

greeeez

des ‚I mog‘ sei dir unbenommen … owa daß de sau 2 joa !! laung des veranstaltungsfo okkupiert hod und ned nur des: aa in die tredds wo tatsächlich ankündigungen von ereignissen gstaundn san, seine gschissanan kopien einegstöllt hod, nur um unruhe zu stiften bis kana mehr wos schreim woit, kaun sogoa dem größten DAU ned entgangen sein, oisa zb aa dir ned …

und stö di bitte ned bleeda oisd angeblich bist, wia der Gerry imma schreibt: wennst aunfaungst, eam öffentlich zu verherrlichen (obwohl er adminseitig in die versenkung gsteckt wurn is…), weu er si aungeblich hamdrahn wü und des ach sooo große eia mocht, wiasd schreibst - und des owa ned aanfoch mocht, sozusogn urndlich, sondern tränendrückerisch seit wochen ankündigt, daß ers tuan wird - daun mochst da kane freind do. und de wo deine woan und ev no san, kenntn aa iwad nocht ospringa (do gibts unreglmäßigkeitn von deina seitn de ma im freundeskreis ned zualoßt normal, hob I ghert) - weu do herin wü den einseitigen trottl, der nix aundas kau ois moppetfoan und deshoib aundare grundlos zu beschimpfm, de in summe haushoch iwa eam stengan, ka vanünftiga mensch mehr haum, nedamoi sein geist - wobei geistlos sowieso treffender warad.
so schauts aus herr mickymaus.

und ketzt kaunst meinetwegen wieder in an monat einaschaun, des is dei übliche frequenz wuan. daun is der idiot angeblich scho übern jordan, schreib eam hoid an nochruaf - owa I glaubs erscht, wenn I de todesanzeige les - weu angekündigte revolutionen finden meist aa ned stott.

und fia olle, de gern wos mißverstehn tuan: mir is der trottl grundsätzlich scheißegal, I winsch eam goa nix.

i hob vo dem gaunzn trara do herin, de letztn monat, nix mitkriagt.
asche auf mein haupt.

greeez

aber klar doch … ;-))))))))))))))

stimmt - ox is ned dei rewia. in de tredds hosd nur zufällig einegschriem, owa nix glesn.
und bei Benutzer in diesem Thema: is a niemois Mayerpeter6 gstaundn, des hob I e gsegn…

daun waasd wenigstns jetzt bescheid, wos 2 joa laung de letztn monat los woa.

…heast Burli waunn do ana aun Alzinose leiden dearf daunn owa schau I und NED DU!
Und das de aung’schitte „Dreifoitigkeit“ do herinnan NUR und STÄNDIG an Schmafuh von sich gibt is seit Ewig und drei Tog a so, woar no nie aundascht und werd’s a woi nimma werden!

Oisa schmier da dei " i hob des de letzn poaar tog maunat wos was i " sunst wo hin Scheissa… owa wast ehhh, noch deine Tribünan-Gschicht… wocklst bei dene wenigen Oitn de di no mögn GEWOITIG, owa joo… vielleicht vererbt a da jo ans von seine Mowed waunnst earm a bissi de Eia kraulst bevuar a sich wegramt, fois a JEMOIS de Eia hod des a zu tuan, wos i absolut NED GLAUB! So wos tuat ma oda ma losts bleibn… wie du jo aus aundare G’schichtn wast… de wo goar so vüüüh und theatralisch darauf hinweisen, oder pseudo Versuche starten… san nau quitschlebendi… wobei es hoid wöchane gibt wo ma sogt do is OK und aundare wo’s am recht wäre…da Oide g’hert fiar mi zur Zweiten Schublod! Wobei… i winsch erm NIX, er is ma eigentlich wuarscht (frei nach Olpo) a fiar mi gült… owa bäs warad i ned… :wink: