Wir brauchen Eure Erfahrung und freuen uns auf Antworten!

… das des geil wor steht ausser Zweifel. Sahara muss der Hammer sein ka Frog.
Solche Sochn mocht ma afoch und wie du wissen wirst erinnerst dich draun a Lebm laung.
Bei uns is des de Heimreise vom Rochus Besuch… CH - I - Sillian … 11 Stund aufm Bock mit genau zwa Coca Cola. Dafür oba in Innichen daunn umma 23:00 Uhr a Riesenpizza des so guad wor das ma aum Tog drauf gleich no amoi hingfohrn san :wink: :grin:
Weil ich zu flott nach hause wollte hab ich die Abzweigung verpasst und so mussten wir um 19:00 Uhr noch mal den Stelvio nehmen dermal von Bormio her :grin: :grin: … und ich auf der Hammy ihrer GSR600 … wast eh mehr brauch i eh ned sogn :grin: :grin:

Hehehe, hot da e daugt die GSR. owa nochan host hoit a rucknleidn a glei :grin: :grin: :grin:

… knopp 100 Kilo (daumois) (heit warads mehr) auf an Moped von an Mäderl des 45 Kilo hod saumtn Bett … die GSR wor um gesaumt 6cm tieferglegt und daunn huckt so a Bladerl drauf … i hob ma doch i bin so flott weus hint und vurn gstraft hod … i wor afoch z´schwer Steve :grin: :grin:

und des knia wor woarshcheinli trotzdem ned am bodn, a jaumma :grin: :grin: :grin:

… 98 Pferd und 600 kubik is ned genug für einen Gerry

ois unta an lita is bitta :grin:

… Tante Rosi gfohrn ?? :wink:

kenn i de? do foit ma nur ein „in münchen steht ein hofbräuhaus…“

… ein Mitglied oder besser „ohne“ der berühmten F.O.S.H. !!!

Sie meinte immer „ois unter an Liter is bitter“ und hatte damit sehr recht :wink:

ahsoo. na i hob des is erste moi vo dir ghert und ned von der rosinante :wink: