Wir sind wütend

ma müsste an von de Herren für so a Sache gewinnen, des warat der Hammer
 
greez
 
hab garned gwußt dass du a Z Promi bist  gggggggggg

… wenns da Lehra schreibt glaub is weu der liagt nie :grin: :grin: :grin:
Vielleicht nur da Neid da Besitzlosn wia immer :wink: an Charme hod a maunchmoi wie die Vera Russwurm :wink:

… aber eher traurig wenn man darüber nachdenkt welche Blitzkneisser unsere Geschicke lenken dürfen.

kann des ehrlich mana, Lehra liagn genauso wie Ärzte perverse Drecksäue san sfg
 
lg

… nochdem du dei Meinung über Lehra geäussert host sog i nix mehr  :wink:

Gehrer als Beispiel, klar gibts a welche de schwer in Ordnung san, aber wir wissen ja wie schnell a ganze Gruppen verschrien is
 
lg

… und eben weil gewisse Leute dieser Auffassung sind hab ich nichts mehr dazu gesagt  :wink:

Weil alle Polen sind Diebe und die Tschechen sauffen olle. Jeder Franzos pudat sei Nochbarin und Motorradlfohra san sowieso olle deppate Vabrecha. Auf des steh i ned so :wink:

is ja Fein :smiling_face:,vielleicht soitat i daun nach Paris übasiedln und an Da Schönen Dame :eyes: Oarbeitn :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… des würde ned viel nützen weil du bist a Pieffer … de san doch wie jeder weiß unbeliebt in Europa  :grin: :grin: :grin:

Pille wie gehts da ? I hob drea Wochn mein größtes Projekt ever geleitet. Den erwähntn 30 Füsschen Container vollgepackt mit Hei-Tech Material nach Japan verschnürt in an Holzpackerl :grin:
Gewicht der LEEREN Kiste … 4 Tönnchen. Wennst wieder amoi bei mir bist zag i da die Bilder. Des wor a Männerhockn :grin:

Wünsch Dir no a Schens Wochenend, wenn man des so nennen kann :grin:

Lg Pg

… umso besser wirds.

… an 30 Fuß Container vollgepackt mit High Tech. Is eine H² Tankstelle :wink:

Guckst du: [url=http://www.linde-gas.at/projekte_weltweit/h2_tankstellen.html]Home | Linde Gas GmbH Österreich

Alles was du auf den Bildern sieht is schon unterwegs nach Hamburch … auf an Sondertransporter weil a bissi breit :wink:

wütend sind wir alle auf die Gfraster.

Aber wie schnell man die Leute auf die Palme bringen kann wenn Einer vorne
(ausgebildet !) herumschreit macht mich schon SEHR nachdenklich.

Wir haben noch immer nix dazugelernt.

Gruss Sigi

… schließlich Guschen gelernt. Das ist auch nicht so leicht.

Wenn der Richtige „vorne“ schreit oder so Leute wie der Paal die relativ viel Hirnschmalz besitzen es tun … ist nichts bedenklich.

…des Problem is hoid m.M. noch nur, daß mir durch unsa launges „Goschn hoitn“ woahrscheinlich de Möglichkeit einer friedlichen UND guten Lösung der Misere (wie üblich) verpennen werden (wos soid denn i „alanich“ tuan  :sob: :rage: :eyes:) wodurch daunn, waunn ehh schon olles z’spät ist wieder der Großteul irgend an Irren nochrennt!!

Des Resultat, solch laungen „Zusehens und Abwarten“ hobn wir schon ausführlich erlebt,
owa nix draus g’lernt! :eyes: :worried:

… vielleicht hätt’s as zlegn und des Auto wegfoahn lossn soin, vuan Einpockn … :eyes:

:smiling_face: :grin: :grin:

Drum wählet Dr. Pezi!

Für die Konvertierung aller Fußballplätze in MX Strecken, SM Strecken!
Rennstrecken statt Stadien!
Zwangsverpflichtung gröhlender Fußballfans zur Reinigung von Motorsportgeräten mit dem Zahnbürstl!
Verbot von Tschobban und ähnlichen Geschwüren!
Jedem Bürger seine Gratisleberkässemmel mit Gurkerl oder Pfefferoni!
Mindestgeschwindigkeiten die streng kontrolliert werden!
Strikte Gehorsamspflicht für das Kittelvolk!
Gratiseinläufe für Tussen!
Jedem Alpenkasperl seine eigene Meisterschaft!

Euer Präsident

Dr. Pezi

do wissat i an kapplständer aus mz der des mit vorliebe kontrollieren würd… :sunglasses: :smiling_face: :wink:

DIE ER WIEDER UND WIEDER GWINNT DER FLOTTE :grin:

NUR … waunn gehtst endloch auklopfn ? Im ministrabln Oita waradsd schon :wink:

Oiso jo wenn nix besser daherkummt … PEZI, PEZI, PEZI …

… und weng wos sogst des jetzt wo ma drei Tog umadumgschissn haum ??? Mir waradn längst fertig gwesn und hädn des Dienstog Schiff no dawischt. Oida Fux …

Wos hob i dir eigantlich dau dast immer so gorschtig zu mir bist heast ? :grin:

SFA: Unglaublich wieviel Technik notwendig is um Stapler in Japanien aufzutanken … mit H2. SFA.

:wink: Herzlichst ihr Herr Gerry (Tankwart)